Pagina 46 van 101 EersteEerste ... 364243444546474849505696 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Scheidsrechter Pieter Vink heeft het doelpunt van AZ, dinsdag in het duel met FC Twente, toegekend aan El Hamdaoui. http://eredivisie.nos.nl/nieuws/arti...tcm:45-698101/

    Was er niet een soortgelijk geval met een gele kaart?

    Het is dat ik een paspoort heb anders zou ik niet bestaan.

  2. #1127
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een slappe wedstrijd weer, dat snap je toch niet...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1128

    Standaard

    Bedroevend... Ondanks dat moet je met 0-4 voorstaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1129

    Standaard

    Tja, zeer matige wedstrijd maar wel 3 punten.

  5. #1130

    Standaard

    Hondslelijke pot voetbal. Net zo slecht als tegen ADO, alleen nu was de tegenstander van hoofdklasse amateurniveau. Maar de drie punten zijn weer binnen, en daar ben ik zeer blij mee.

  6. #1131

    Standaard

    Ja, het was slecht, maar tegen Willem II kan je zo slecht zijn als je wilt, winnen doe je toch wel. Het maakt me nu echt niet meer uit hoe Ajax speelt als ze maar winnen. En over 2 weken zien we wel wat het resultaat is.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  7. #1132

    Standaard

    Ze zullen tegen Heracles echt wel een tandje bij moeten zetten willen ze daar van winnen.
    Willem2 was zo bedroevend dat het eigenlijk té makkelijk ging. Maar goed, gewoon daar drie punten weghalen was idd het belangrijkste.
    Eriksen mag van mij wel steevast in de basis, maar die jongen rustig brengen valt ook wel te begrijpen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1133

    Standaard

    En zo sta je opeens vijf punten voor op PSV.

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    En zo sta je opeens vijf punten voor op PSV.
    En is voorronde CL zo goed als zeker Whooha!

  10. #1135
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik snap de frustratie niet bij alle niet-Ajaxfans. Ajax is met een indrukwekkende reeks bezig hebben alle "deskundigen" ongelijk gegeven, hoewel Derksen zich er toch wel weer uit kletst.

    Ajax wint vanavond omdat ze beter zijn, in het verleden betekende dat niet altijd de winst voor Ajax in deze vorm wel.

    Dit jaar Ajax toonde voor mij aan dat Jol de juiste keuze is en gezien de magistrale hoeveelheid goals dit jaar gescoord door Ajax is de plaats op de ranglijst meer dan verdient.

    Mocht FC Twente over een week kampioen zijn dan heeft de beste gewonnen en ben ik blij voor hen, mocht Ajax kampioen worden dan ben ik ook blij. Deze twee teams verdienen het beiden te winnen zij waren het best.

    Mijn favoriete team dit jaar was echter Heracles, petje af voor hun prestatie.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #1136

    Standaard

    Frustratie bij niet-Ajacieden? Dat valt toch wel mee?

  12. #1137
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Frustratie bij niet-Ajacieden? Dat valt toch wel mee?
    Als je hoopt dat je eigen club niet wint zodat een ander team daar niet beter van wordt, ben je gefrustreerd.

    Overigens vind ik Feyenoord onder Mario Been een stabieler ploeg geworden. PSV verbaast mij dit seizoen, hoe ze hun hoofd laten hangen tegen het einde aan geeft aan dat ze dit jaar de mentaliteit ontbeerde om te winnen. En dat is nieuw na al die jaren van dominatie.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01 Bekijk bericht
    Als je hoopt dat je eigen club niet wint zodat een ander team daar niet beter van wordt, ben je gefrustreerd.

    Overigens vind ik Feyenoord onder Mario Been een stabieler ploeg geworden. PSV verbaast mij dit seizoen, hoe ze hun hoofd laten hangen tegen het einde aan geeft aan dat ze dit jaar de mentaliteit ontbeerde om te winnen. En dat is nieuw na al die jaren van dominatie.

    Psv heeft zn sterke selectie gewoon voor een appel en een ei de deur uit gedaan en daarvoor pure middelmaat terug gehaald.
    Het middenveld is aardig maar de verdediging is matig en de aanval is ronduit zwak.

    Met reis en lazovic had ik ze nog wel een kans gegeven maar het was gewoon een te grote aderlating.

    Jammer genoeg kan psv niet net als ajax met knaken strooien om aankopen te doen.
    Daar moet het punt 1 beter zn spelers verkopen en zorgen dat de marketing beter is.

    Hoop wel dat twente kampioen wordt omdat die toch minder geluk hebben gehad dan ajax en omdat ajax anders te sterk kan worden omdat men flink kan investeren.
    Verder vind ik twente een sympathieke club en ajax proberen te veel het mannetje te zijn.

  14. #1139

    Standaard

    De schoonheidsprijs hoeven we de laatste wedstrijden niet te halen, het draait nu puur om de punten.

    Wat een competitie einde zeg.. En net of het nog niet genoeg is ook nog even een klassieker als bekerfinale tussendoor.

  15. #1140

    Standaard

    Matige pot in De Kuip waar Feyenoord op 2 momenten na geen kind had aan een bedroevend Sparta. De doelstelling is in ieder geval binnen. En hopen dat het meevalt met Vlaar. Lekkere goal van Tomasson bij z'n rentree ook.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  16. #1141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Jammer genoeg kan psv niet net als ajax met knaken strooien om aankopen te doen.

    Hoop wel dat twente kampioen wordt omdat die toch minder geluk hebben gehad dan ajax en omdat ajax anders te sterk kan worden omdat men flink kan investeren.
    Verder vind ik twente een sympathieke club en ajax proberen te veel het mannetje te zijn.
    Tegen provoceren treden Jordy en z'n mannen hopelijk ook streng op.

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Frustratie bij niet-Ajacieden? Dat valt toch wel mee?

    Dan hoop ik dat jordy met jou begint

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Tegen provoceren treden Jordy en z'n mannen hopelijk ook streng op.

    Snap overigens niet wat hier provoceren aan zou moeten zijn, want het klopt naar mijn inszien gewoon.

    Dit weekend had twente 2 penaltys moeten krijgen en krijgt er geen, terwijl ajax dit jaar ontzettend vaak een rode kaart mee heeft gehad ik meen 10 voor en 2 tegen en die vielen voornamelijk na het gezeur van jol in de pers over oneerlijkheid.
    Penalty's ook 9 voor en 1 tegen.
    Zoveel heb ik twente niet zien krijgen.

    T begint weer net zo'n discussie te worden als vorige week over dat ajax de meeste relschoppers heeft omdat het ook e meeste suppporters heeft.
    De cijfers van het civ gaven dat ook aan alleen wil je het niet geloven terwijl het ook logisch is.

    Of de discussie over de mexicaanse griep waar ik zei dat het een pandemie zou worden en jij het tot in het belachelijke begon te trekken , terwijl ik toch ook weer gelijk had.

    En dat je dan in de eerste discussie van ons begon te gooien met ziektes e.d. wat ik absoluut niet kan waarderen.

    Nee ga eerst maar eens in de spiegel kijken alvorens je zielig gaat lopen doen, je lijkt wel een klein kindje wat een medeleerling wil veraden bij zn leraar.

    Dat ik vaak niet verder ga met een discussie wil niet zeggen dat ik geen gelijk heb.
    Laatst aangepast door chev : 15-04-2010 om 05:47

  19. #1144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Snap overigens niet wat hier provoceren aan zou moeten zijn, want het klopt naar mijn inszien gewoon.

    Dit weekend had twente 2 penaltys moeten krijgen en krijgt er geen, terwijl ajax dit jaar ontzettend vaak een rode kaart mee heeft gehad ik meen 10 voor en 2 tegen en die vielen voornamelijk na het gezeur van jol in de pers over oneerlijkheid.
    Penalty's ook 9 voor en 1 tegen.
    Zoveel heb ik twente niet zien krijgen.
    Wat heeft dit met geluk te maken? Zou het niet aan de speelstijl kunnen liggen?

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Wat heeft dit met geluk te maken? Zou het niet aan de speelstijl kunnen liggen?

    Geluk gaat meer over bv de loting van de knvb beker.
    En in principe kan je de gegeven penalty'' s daar ook wel onder scharen.

    Gisteren had twente 2 penalty's mee kunnen krijgen maar kreeg er geen, daar heeft ajax geen invloed op en dat noem ik dan geluk voor ajax, en pech voor twente en zo zijn er veel meer van dat soort situaties.

    De zeeuw krijgt vergeet men een gele kaart te geven en laat m dan maar zitten terwijl vorig jaar die claudemir hetzelfde had en daarna wel een gele kaart kreeg.

    Of wou je zeggen dat dat allemaal kunde was?

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Geluk gaat meer over bv de loting van de knvb beker.
    En in principe kan je de gegeven penalty'' s daar ook wel onder scharen.

    Gisteren had twente 2 penalty's mee kunnen krijgen maar kreeg er geen, daar heeft ajax geen invloed op en dat noem ik dan geluk voor ajax, en pech voor twente en zo zijn er veel meer van dat soort situaties.

    De zeeuw krijgt vergeet men een gele kaart te geven en laat m dan maar zitten terwijl vorig jaar die claudemir hetzelfde had en daarna wel een gele kaart kreeg.

    Of wou je zeggen dat dat allemaal kunde was?
    En Ajax had uit bij PSV wel geluk met de scheidsrechter? die 2 penalty's over het hoofd zag en een rode kaart voor Ooijer? De overtreding van Bakkal? Of uit tegen Feyenoord waar er ook zeker 2 penalty's gegeven dienden te worden?

    Zo'n rijtje kan je ook maken over Ajax wat nadelig is, maar ook over Twente. PSV reken ik niet eens meer mee, want die hebben het door hun eigen zwakzinnige spel goed verkloot.


  22. #1147

    Standaard

    Precies, ene keer heb je wat tegen, andere keer heb je wat mee. Over het geheel gezien krijg je gemiddeld waar je recht op hebt. En dat geldt ook voor het aantal gehaalde punten. Wie na 34 wedstrijden de meeste heeft is de terechte kampioen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Dat de haat voor een "concurrent" groter is dan de liefde voor je eigen club is toch best wel zielig.

    Las gisteren ook veel verhalen over zulke AZ supporters, maar ik heb er tijdens de wedstrijd niks van gemerkt.

    als het andersom was geweest zouden veel van jullie precies hetzelfde denken. Alleen zijn ze niet zo eerlijk dat ze ervoor uitkomen en ik wel....

  24. #1149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Laten we wel voorop stellen dat dit een forum is over DVD, Home Cinema, Blu-ray, etc, etc en niet over voetbal. Dat voetbal emotie is dat klopt. Dat daar bij respectloos gecommuniceerd moet worden moet iedereen voor zichzelf weten, maar niet op dit forum. Dan maar een bejaardenclubje, maar dan ga je maar naar een voetbalforum...

    Ook al gaat het over dvd's dan nog lijken het soms wel een stelletje ouwe wijven. beetje kouwe kak lijkt het wel af en toe

  25. #1150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    als het andersom was geweest zouden veel van jullie precies hetzelfde denken. Alleen zijn ze niet zo eerlijk dat ze ervoor uitkomen en ik wel....
    Euhm nee, als de rollen omgekeerd zouden zijn wil ik nog steeds dat Ajax van de nummer 1 wint, aangezien Ajax en Feyenoord alang geen concurrenten meer van elkaar zijn.
    Sportieve rivalteit voel ik alleen als we concurrenten zijn of natuurlijk tegen elkaar spelen.

    Maar winnen van de nummer 1 wil toch iedereen!?

    Heerlijke goal van Pedro gister! Barca op 6 punten voorsprong van Real, hopelijk verliest Real vanavond
    Laatst aangepast door Daan de G. : 15-04-2010 om 09:32


Pagina 46 van 101 EersteEerste ... 364243444546474849505696 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •