Pagina 2 van 101 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2525 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Morgenmiddag staat er een volledig programma in de Serie A gepland???

    Nera, is die woensdag een speciale dag voor de Italianen?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Recordverlies van honderd miljoen voor Manchester City


    AMSTERDAM - Manchester City heeft in het boekjaar 2008/2009 een verlies van 92,6 miljoen pond (102,17 miljoen euro) geleden, een record in het Britse voetbal.


    The Citizens publiceerden woensdag hun cijfers tot mei 2009.
    De uitgaven in de zomer voor de komst van Emmanuel Adebayor, Carlos Tévez en Kolo Touré alsmede de kosten die gemoeid waren met de recente trainerswissel zijn dus niet meegerekend.

    City hoeft niet de tering naar de nering te zetten. De club is sinds augustus 2008 in handen van sjeik Mansour, die net als Roman Abramovich bij Chelsea de gaten dicht met rentevrije leningen die later worden omgezet in eigen vermogen.

    "De financiele situatie is stabiel. We mogen heel blij met de 'commitment' van Mansour", aldus financieel directeur Graham Wallace van City.
    Belachelijke bedragen.

  4. #29

    Standaard

    Als die sjeik z'n "speeltje" zat is, heeft Man. City een groot probleem. Zo zie je maar weer hoe dit soort mensen 't voetbal echt kapot maken...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #30

    Standaard

    Het gebeurt hier in t oosten zelfs op amateurnivo met Glanerbrug. Ik zou er geen enkel clubgevoel aan over houden zo.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  6. #31

    Standaard

    Met het komende WK Voetbal in Zuid Afrika in aantocht, worden er natuurlijk ook weer de nodige fan atributen uitgebracht.

    Het volgende kwam ik tegen op internet, en vond het wel een geinig ding voor de wellicht eenzame voetbalsupporter :


  7. #32

    Standaard

    haha, Besiktas - Vitesse 4-4

    Één pingel tegen om niets en een duidelijke buitenspel goal 1 minuut voor tijd, krijgt Verhaegh rood wegens protesteren. Heerlijke die partijdige thuisfluiters
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Inter-Siena 4-3. Helemaal gestoord scoreverloop Twee prachtige vrije trappen van Sneijder, waarvan de 3-3 in de 88e minuut er één was. Daarna ramde topspits Walter Samuel er nog eentje tegen de touwen in de blessuretijd

    Hondslelijke pot, maar een wonderschoon gevoel, zeker met de wedstrijd van morgenavond nog op het programma

  10. #35

    Standaard

    Gelukkig maar dat ze die achterstond nog om wisten te buigen anders was ik m'n geld kwijt wat ik op ze had in gezet hehe!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    . Daarna ramde topspits Walter Samuel er nog eentje tegen de touwen in de blessuretijd
    Topspits

    (samenvatting)
    Laatst aangepast door Erwin vd H : 09-01-2010 om 22:57
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Inter-Siena 4-3. Helemaal gestoord scoreverloop Twee prachtige vrije trappen van Sneijder, waarvan de 3-3 in de 88e minuut er één was. Daarna ramde topspits Walter Samuel er nog eentje tegen de touwen in de blessuretijd

    Hondslelijke pot, maar een wonderschoon gevoel, zeker met de wedstrijd van morgenavond nog op het programma
    Die Ballotelli was ook erg blij met de overwinning
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38

    Standaard

    Ballotelli , arrogante ***tekop!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    'FC Twente wijst eerste Juventus-bod op Douglas af'

    09/01/2010 22:31
    Juventus heeft (nog) geen succes met het binnenhalen van Douglas. FC Twente zou een eerste bod op de Braziliaanse verdediger hebben afgewezen.

    Volgens La Gazzetta dello Sport veegde FC Twente het bod van zes miljoen euro als onvoldoende van tafel. De Enschedese club verlangt een afkoopsom van acht miljoen euro voor de 21-jarige verdediger.

    Douglas heeft zich sinds zijn komst in 2008 naar Enschede ontpopt tot een vaste waarde. De Braziliaan, die eerder in verband werd gebracht met een naturalisatie tot Nederlander, staat ook in de belangstelling van VfL Wolfsburg.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Die Ballotelli was ook erg blij met de overwinning
    Mjah, weet niet of dat op dat daadwerkelijke moment was geschoten of is geëdit. Maar het is inderdaad niet echt een jongen die begaan is met zaken buiten zichzelf.

  16. #41

    Standaard

    Probleemloze overwinning van Real Madrid op Mallorca. Man van de wedstrijd was eens te meer Higuain met een assist en de prachtige openingstreffer. Domper was de blessure van Van der Vaart, die ondanks de rentree van Kaka ook weer in de basis begon.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  17. #42

    Standaard

    haha, gekke Afrikanen.

    Angola - Mali 4-4. Tot 75e minuut stond het nog 4-0 voor Angola!

    Niet alleen de rebellen schieten daar met scherp!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard

    Geweldige wedstrijd was dat! Goal van Kanouté was echt magistraal!


  19. #44

    Standaard

    Ik was bij 2-0 begin tweede helft inslaap gevallen. Toen ik wakker werd was de wedstrijd allang afgelopen en heb ik de tv meteen uitgezet. Ik heb nog veel gemist dus. Doet Togo nauw wel mee of niet?

  20. #45

    Standaard

    Togo heeft zich in principe teruggetrokken, maar wil later instromen.

    Twee andere landen (meen Nigeria en Ghana) zouden zich ook terugtrekken uit solidariteit, maar doen dat toch niet...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat spelers twee keer na moeten denken als je het lot van hun voorgaande collega's momenteel ziet.

    Maar ja, het geld hé, en daar draait het natuurlijk hoofdzakelijk om.
    Bij Barcelona weet je dat je weinig speelt of je moet een uitzonderlijk talent zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Mooi avondje gisteren. Milan veel sterker en makkelijk gewonnen van Juve, en Barca ook een makkelijke overwinning.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Barca ook een makkelijke overwinning.
    Wat een baas is die Messi.
    Magistrale stift.

    Togo definitief uit strijd om Afrika Cup

    11/01/2010 17:55
    Aan de onduidelijkheid rond de deelname van Togo is een einde gekomen. De Afrikaanse voetbalfederatie (CAF) bevestigde officieel de terugtrekking.

    De CAF heeft besloten 'alle groepswedstrijden van Togo te schrappen', zo meldde de bond in een verklaring. De Haviken zouden vanavond beginnen met een wedstrijd tegen Ghana, maar zijn vertrokken na de aanslag op hun spelersbus vrijdag in Angola.

    Na de aanslag, waarbij drie doden te betreuren waren, keerde Togo terug naar eigen land. Hoewel de spelers naar verluidt twijfelden om in Angola alsnog aan te treden, sprak de Togolese president van Togo Gilbert Huongbo alle berichten tegen.

    'De informatie op sommige websites is niet juist dat de spelers na drie dagen van rouw het toernooi om de Afrika Cup zouden hervatten in Angola', aldus Huongbo tegen de BBC. 'We hebben de ploeg teruggetrokken omdat het slachtoffer was van een terroristische aanslag.'
    Jammer voor het toernooi maar begrijpelijk.
    Laatst aangepast door YAH87 : 11-01-2010 om 18:07 Reden: Nieuws
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Wat een baas is die Messi.
    Magistrale stift.

    Mooi was dat het thuispubliek nog applaudisseerde voor Messi.


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #50

    Standaard

    FT Ajax Amsterdam 1 - 1 FC Groningen
    82' FC Twente Enschede 0 - 4 Anderlecht

    Ajax niet voorbij Groningen (eerste helft in sterkste opstelling 0-1 achter nog..) en Twente die 0-4 achter staat tegen Anderlecht.. Apart.

Pagina 2 van 101 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •