Pagina 48 van 101 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    De 'gewone' fan verliest. In alle landen (zelfs Engeland! of juist daar) is de bekerfinale een uitje, een feest! Met zijn allen bij elkaar en in de kroeg! Gaat het echter tussn A'dam en R'dam dan komen die hersenloze beulen weer elkaar de kop inslaan...gekkenwerk
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De 'gewone' fan verliest. In alle landen (zelfs Engeland! of juist daar) is de bekerfinale een uitje, een feest! Met zijn allen bij elkaar en in de kroeg! Gaat het echter tussn A'dam en R'dam dan komen die hersenloze beulen weer elkaar de kop inslaan...gekkenwerk
    Precies, als Ajax en Feyenoord echt om de gewone fan geeft weigeren ze tesamen deze wedstrijden te spelen. Maar goed, dat is wishful thinking van mijn kant.

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De 'gewone' fan verliest. In alle landen (zelfs Engeland! of juist daar) is de bekerfinale een uitje, een feest! Met zijn allen bij elkaar en in de kroeg! Gaat het echter tussn A'dam en R'dam dan komen die hersenloze beulen weer elkaar de kop inslaan...gekkenwerk
    Deden ze dat maar ergens in een weiland ofzo. Kunnen de echte voetballiefhebbers gewoon van een finale genieten. De charme van bekervoetbal is nu helaas verkracht door een groep non-supporters.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1179

    Standaard

    Wat een jammerlijk en triest besluit. Weg charme en weg spanning.

    We slaan ook een goed figuur voor de organisatie van een mogelijk WK zo. Chapeau KNVB

  5. #1180

    Standaard

    Uiteindelijk is dit besluit gemaakt op aandringen van de 2e kamer. De politiekosten waren teveel...



  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Uiteindelijk is dit besluit gemaakt op aandringen van de 2e kamer. De politiekosten waren teveel...

    1 miljoen is ook belachelijk veel voor zo'n wedstrijd.

  7. #1182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    1 miljoen is ook belachelijk veel voor zo'n wedstrijd.
    Dan kun je wel meer uitgaven van het rijk tegen het licht gaan houden, subsidies aan multiculturele feesten, musea, toneelverenigingen. Dan kom je echt boven de miljoen uit.

    De KNVB heeft zich belachelijk gemaakt naar de buitenwereld door 10 dagen voor een finale opeens 2 wedstrijden te laten spelen. Ook laat je supporters in de steek die de moeite hebben genomen om een hele nacht bij een primera te gaan zitten, die krijgen nu hun geld terug (wanneer?) en moeten dadelijk weer een nieuw kaartje gaan kopen. Belachelijk dat dit kan in Nederland!

  8. #1183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Belachelijk dat dit kan in Nederland!
    Nee, belachelijk dat deze maatregelen nodig zijn

  9. #1184

    Standaard

    Ze hadden gewoon de finale zonder publiek moeten spelen, ook dan is de supporter de dupe, maar nu ook, terwijl het hele toernooi op deze manier overhoop wordt gehaald.
    Omdat bij dit soort besluiten de echte supporter toch altijd de dupe is, had ik liever gezien dat de finale zonder publiek in een lege kuip zou worden afgewerkt.

    Uiteindelijk is het natuurlijk te zot voor woorden dat zoiets simpels en triviaals als een voetbalwedstrijdje niet eens georganiseerd kan worden zonder dat mensen bang moeten zijn voor eigen lijf en leden. Trouwens, voor diegene die nog hoop had op het organiseren van het WK, kan nu weer rustig gaan slapen, dit soort wedstrijden is een uitgelezen kans om je als voetballand eensgezind en positief te presenteren t.o.v. de FIFA. Jammer dat enkele leeghoofden die minieme kans die we op het WK hadden, verder de nek omdraaien.

  10. #1185

    Standaard

    Advocaat stopt per direct bij Belgie, dus die zal wel een miljoenen contract bij Rusland tekenen?


  11. #1186

    Standaard

    Edit: Daan was me net voor.

    Maar die zal inderdaad bij Rusland aan de slag gaan. En wie weet blijft ie wel bij AZ? Of was dat al uitgesloten?

  12. #1187

    Standaard

    Dickie is wel een beetje een slet zeg. Erg triest dat ie de Belgen zomaar in de steek laat.

  13. #1188

    Standaard

    Dit is wel heel flauw zeg, hij is net binnen bij België en nu al weer weg. Maar goed sinds hij de baan bij AZ aannam lag hij volgens mij sowieso al niet zo lekker meer.

  14. #1189

    Standaard

    Dick is een ho*r: hij pakt alles aan voor veel geld!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1190

    Standaard

    Je zou maar drie nachten voor de Primera winkel hebben gelegen. Wat mij betreft moeten aBOEtaleb en G(kn)udde opstappen. Absurde klucht met de Feyenoordsupporter als voornaamste slachtoffer. Die mensen zijn totaal incapabel voor hun functies.

    En denk niet dat Kessler erg welkom is op 6 mei.
    Laatst aangepast door Reinbo : 15-04-2010 om 18:04

  16. #1191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Uiteindelijk is dit besluit gemaakt op aandringen van de 2e kamer. De politiekosten waren teveel...

    Da's dan niet zo slim, nu heb je twee keer kans op rellen....

  17. #1192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Deden ze dat maar ergens in een weiland ofzo. Kunnen de echte voetballiefhebbers gewoon van een finale genieten. De charme van bekervoetbal is nu helaas verkracht door een groep non-supporters.
    Ach kom op man. Kom jij wel eens in een stadion. De Kuip zou tijdens de beker finale een van de meest veilige plekken op aarde zijn geweest. Zit minstens 50 meter tussen beide suportersgroepen en dan ook nog eens 1000 man ME.

  18. #1193

    Standaard

    Met zoveel ME en dreigende sfeer zou ik niet eens gaan. Ik kom voor het voetbal en m'n plezier. Sfeer maken en je club ondersteunen, prima. Maar ik zou niet eens in de buurt van die gasten willen komen die alleen maar komen om "in naam van de club" de boel te verzieken.
    En ja, ik kom sinds 1991 wel eens in een stadion.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1194
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het wordt gewoon hoog tijd voor de voetbalwet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1195

    Standaard

    Belachelijk besluit. En dan kunnen mensen roepen dat het het best is zo, wat een onzin. Die gasten hebben nu 2 kansen om de zooi te slopen. Laf besluit en een complete verkrachting van het concept. Wat een anti climax na de moeite die ze hebben gedaan om er te komen. Steek die beker maar waar de zon niet schijnt. 2 Jaar geleden nog samen met Roda supporters naar het stadion gelopen en feest gevierd en nu krijg je een verplicht nummer in plaats van een spetterende finale.

    Altijd maar je kop laten hangen naar die trieste figuren.

    Ze hadden gewoon vooraf moeten zeggen: Sorry Ajax maar 5 jaar is 5 jaar, dan was je klaar geweest
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  21. #1196

    Standaard

    Even wat leukers: http://www.youtube.com/watch?v=gQCbq...eature=related

    De schitterende goal van Pedro, ook een erg goede uittrap van Victor Valdez!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #1197

    Standaard

    Tellen uitgoals trouwens dubbel in de bekerfinale?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #1198

    Standaard

    We hebben beide al Europees voetbal, ik zeg: boycotten

    Als Feyenoord de beker wint en Ajax de titel krijg je dit gezeik weer om die fruitschaal.

    Edit: Pfff finale in de Kuip is om 18:00 uur op een donderdag. Al zou ik er heen willen , lukt me dat nieteens.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 15-04-2010 om 20:12
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ze hadden gewoon vooraf moeten zeggen: Sorry Ajax maar 5 jaar is 5 jaar, dan was je klaar geweest
    Ben ik niet met je eens.. We hebben het hier over een finale he, niet een doorsnee wedstrijd. Wat ze dan hadden moeten zeggen is prima, de finale is 1 wedstrijd in de Kuip maar dan compleet zonder supporters... Nu is het toevallig Feyenoord die als thuis spelende ploeg is geloot, maar wat als Ajax als thuisploeg had geloot? Had je dan gezegd: Sorry Feyenoord maar 5 jaar is 5 jaar? Jullie zijn niet welkom in je eigen stadion in je eigen stad? Die vlieger gaat niet op..

    Natuurlijk is de finale flink verkracht nu, spetterend zal het in ieder geval niet worden. Maar veel andere keuze was er niet, behalve helemaal geen supporters of dus twee wedstrijden...

  25. #1200

    Standaard

    Ja tuurlijk heb je gelijk, maar ik heb de regels niet verzonnen, dat doen ze zelf.

    Als Feyenoord ballen had gehad hadden ze gezegd of 1 finale of we spelen niet. Hoe kun je in het lopende seizoen de regels nou gaan veranderen.

    En ik vraag me af of de FIFA hier blij mee is. De FIFA verbiedt politieke inmening in het voetbal en Hirsch Ballin heeft zich er flink in gemengd vandaag.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

Pagina 48 van 101 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •