Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 119 van 119 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik moet wel zeggen dat ik mijn DVD in Vlaanderen heb gekocht...

  2. #102

    Standaard

    Ik heb hem nu nog eens getest en ik kan ook gewoon scene selection goed doen, allen heb ik wel in een flits een soort kraak in het geluid.

  3. #103

    Standaard

    mmmh...heb deze dvd gekocht bij de frs voor 4,99 laatst heb de film natuurlijk allang eerder gezien, maar wilde de dvd toch ook hebben... ben benieuwd of k de klachten die eerder zijn genoemd in deze recensie ook tegenkom...dan baal k best hahahaha
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    mmmh...heb deze dvd gekocht bij de frs voor 4,99 laatst heb de film natuurlijk allang eerder gezien, maar wilde de dvd toch ook hebben... ben benieuwd of k de klachten die eerder zijn genoemd in deze recensie ook tegenkom...dan baal k best hahahaha
    Zelfs voor dat geld laat ik de film liggen. De 4x3 beperking is me teveel van het goede!

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    mmmh...heb deze dvd gekocht bij de frs voor 4,99 laatst heb de film natuurlijk allang eerder gezien, maar wilde de dvd toch ook hebben... ben benieuwd of k de klachten die eerder zijn genoemd in deze recensie ook tegenkom...dan baal k best hahahaha
    Zelfs voor dat geld laat ik de film liggen. De 4x3 beperking is me teveel van het goede!
    maar mag ik vragen wat dat betekent.. ben niet zo thuis in die technische dingen...
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    maar mag ik vragen wat dat betekent.. ben niet zo thuis in die technische dingen...
    Natuurlijk: men heeft een deel van het beeldmateriaal geknipt, zodat het op 4x3 TV's (niet-breedbeeld-TVs) beeldvullend zou zijn...

    Duidelijk?

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    maar mag ik vragen wat dat betekent.. ben niet zo thuis in die technische dingen...
    Natuurlijk: men heeft een deel van het beeldmateriaal geknipt, zodat het op 4x3 TV's (niet-breedbeeld-TVs) beeldvullend zou zijn...

    Duidelijk?
    zeker...zeer duidelijk dank je. moet t alleen zelf nog even bekijken.. hij blijft maar staan. dat is het nadeel van het kopen van dvds haha, je komt er soms niet aan toe haha
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  8. #108
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Deze DVD is een schande voor het medium. Nog niet eens waard om onder je tafel te leggen als deze wiebelt. De ingebakken en immens grote ondertitels (ik ben toch niet blind ofzo?!?) vergallen het kijkplezier. Ik heb geen DVD speler gekocht om naar VHS-kwaliteit bagger te gaan zitten kijken!!!

    De grootste miskoop uit mijn collectie, en dan heb ik het natuurlijk over de DVD en niet over de film. Daarom heb ik sinds enige tijd dit bagger Nederlands produkt vervangen door de superieure (en 1.85:1 anamorphische) regio 2 UK versie die op alle fronten beter presteert dan dit wanprodukt...

    Mijn advies aan iedereen die deze film heeft of van plan is aan te schaffen. Bespaar jezelf een hoop ellende en koop de UK of de regio 1 versie, want dit is niet meer normaal...
    Ben het nie vaak met je eens :wink: maar deze keer helemaal 8)

  9. #109

    Standaard

    Dit vind ik echt een topfilm! Ik heb hem intussen al een keer of 4 gezien en ik blijf hem ongeloofelijk vinden.

  10. #110

    Standaard

    ik heb in duitsland de duitse versie gekocht
    engels gesproken helaas geen NL subs
    maar beeldkwaliteit en geluid is goed + er staan een paar extras op namelijk: trailer van de film en deleted scenes (3 stuks) en biografieen van de cast en crew
    ik heb de uitgaven van Ufa home entertainment

  11. #111
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    In België schijnt er nu een uitgave van RCV te zijn die wel Anamorfisch Breedbeeld heeft en een Dolby Digital 5.1 track.



    Klik


  12. #112

    Standaard

    Een tijdje geleden heb ik dat Nederlandse wanproduct van die Nederlandse wanfirma eindelijk vervangen voor de R2UK. Nederlandse ondertitels mis ik niet. Deze topfilm verdient op zijn minst fatsoenlijk beeld en geluid.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #113

    Standaard

    Geweldige film dit. Meerdere keren gezien al en hij blijft super. Binnenkort mijn NL versie maar eens vervangen.

  14. #114

    Standaard

    Die nieuwe Belgische is leuk en aardig...maar nog steeds geen NL ondertitels!
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Die nieuwe Belgische is leuk en aardig...maar nog steeds geen NL ondertitels!
    Vlaamse misschien??
    I always tell the truth. Even when I lie.

  16. #116

    Standaard

    Dat nog niet eens .

    Volgens de bron ("Klik" onder het plaatje) enkel Franse ondertitels...

    Daar kan ik nog veel minder mee (met de engelse ondertitels van mijn R2UK kan ik nog best leven) .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #117

    Standaard

    Ik heb deze DVD onderwerp laten zijn van een DVD authoring projectje voor mezelf.
    Ik dacht laat ik het beeld en het geluid van de R1 nemen en de ondertitels van de R2.

    Ik had beide versies van het internet geplukt. En...
    Wat schetste mijn verbazing. De R1 versie was dan wel breedbeeld, maar dat betrof de 4x3 versie met wat randen eraf geknipt! Het viel me meteen op! Geen idee welke obscure versie ik nu weer te pakken had, want ik hoop dat de normale R1 niet 4x3 afgeknipt is...

  18. #118

    Standaard

    Ik heb de UK versie. Mooi beeld (breedbeeld) en UK ondertitels.
    De nederlandse versie is echt een wanproduct.

  19. #119

    Standaard

    Nou ja zeg.

    Dacht ik met de "nieuwe" uitgave van RCV (de Limited edition ahum) wel een goede versie aangeschaft te hebben. Niets is weer eens minder waar he. Dit is een regelrechte kopie van de bagger versie van HOM die hier gereviewed is!!!

    Nu heb ik twee baggerversies van deze film en nog steeds geen goede. Zal me leren niet te kijken naar de specs voordat ik iets aanschaf
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •