De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: The English Patient

  1. #1

    Standaard The English Patient

    Ik vroeg me af of iemand iets afweet van een NL/BE of UK Blu-Ray release van deze film? Hij is uit in de VS maar wel alleen region-1 en zonder NL subs. Er is ook een Duitse versie maar heb toch liever NL/BE of UK.

  2. #2

    Standaard

    Geen idee wanneer de NL-editie te verwachten is: hij is in ieder geval nog niet aangekondigd. Maar aangezien het een RCV-titel is verwacht ik er niet veel van. Hopelijk is de transfer wel gelijk aan die van de Duitse release, want DVD Beaver was daar heel positief over.

    Misschien dat ik zelf de Duitse versie nog ga bestellen. Deze wil ik ook wel graag in HD zien. En in dit geval zijn de ondertitels gewoon uitschakelbaar (wat soms een probleem is met Duitse edities).

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Geen idee wanneer de NL-editie te verwachten is: hij is in ieder geval nog niet aangekondigd. Maar aangezien het een RCV-titel is verwacht ik er niet veel van. Hopelijk is de transfer wel gelijk aan die van de Duitse release, want DVD Beaver was daar heel positief over.

    Misschien dat ik zelf de Duitse versie nog ga bestellen. Deze wil ik ook wel graag in HD zien. En in dit geval zijn de ondertitels gewoon uitschakelbaar (wat soms een probleem is met Duitse edities).
    Is dit geen Miramax titel?

    Daarvan zijn nl er al weer een aantal terug naar Buena Vista/Disney...

    Maar of de NL tak ooit iets met BD backcataloges titels gaat doen is maar de vraag.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Is dit geen Miramax titel?

    Daarvan zijn nl er al weer een aantal terug naar Buena Vista/Disney...

    Maar of de NL tak ooit iets met BD backcataloges titels gaat doen is maar de vraag.
    Als het goed is Pulp Fiction ergens volgend jaar(Daarom heeft RCV de DVD volgens mij ook zwaar lopen dumpen voor 1 of 2 euro p.s.).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als het goed is Pulp Fiction ergens volgend jaar(Daarom heeft RCV de DVD volgens mij ook zwaar lopen dumpen voor 1 of 2 euro p.s.).
    Ik hoop dat je gelijk hebt, maar aangezien The Rock al 1,5 jaar in Frankrijk te koop is met NL ot, en hier nog steeds niet en ook niet op de lijst staat voor volgend jaar..., vrees ik het ergste.
    Laatst aangepast door Hombre : 30-12-2009 om 14:14

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Geen idee wanneer de NL-editie te verwachten is: hij is in ieder geval nog niet aangekondigd. Maar aangezien het een RCV-titel is verwacht ik er niet veel van. Hopelijk is de transfer wel gelijk aan die van de Duitse release, want DVD Beaver was daar heel positief over.

    Misschien dat ik zelf de Duitse versie nog ga bestellen. Deze wil ik ook wel graag in HD zien. En in dit geval zijn de ondertitels gewoon uitschakelbaar (wat soms een probleem is met Duitse edities).

    Die Duitse editie is een Kinowelt-editie. In het verleden bracht RCV Kinowelt-edities ook in Nederland uit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Die Duitse editie is een Kinowelt-editie. In het verleden bracht RCV Kinowelt-edities ook in Nederland uit.
    Helaas werkt Nederland al jaren niet meer samen met Kinowelt en/of Momentum.

    Overigeens waren de meeste van de Kinowelt titels afkomstig van Studio Canal, en die zitten nu weer bij Universal...

  8. #8

    Standaard

    Ik heb die Duitse uitgave. Prima editie, in een dunne digipak editie, en niet duur. Tegenwoordig rekent amazon.de ook geen portokosten meer voor de verzending van blu-rays naar Nederland. Dvd's verstuurden ze al eerder gratis.

  9. #9

    Standaard

    Ik dacht dat deze film al in Nederland te krijgen was. Ik zou zweren dat ik hem voor 13 euro bij de Mediamarkt zag liggen. Volgens mij heeft het hoesje een foto van Ralph Fienes voorop, met beige balken links en rechts, en onderaan The English Patient in rode letters. Ik heb er nog mee in mijn handen gestaan, maar omdat dit in het dik een jaar geleden was had ik toen geen hoop dat een film van 13 euro een redelijke transfer kon zijn.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ocuj Bekijk bericht
    Ik dacht dat deze film al in Nederland te krijgen was. Ik zou zweren dat ik hem voor 13 euro bij de Mediamarkt zag liggen. Volgens mij heeft het hoesje een foto van Ralph Fienes voorop, met beige balken links en rechts, en onderaan The English Patient in rode letters. Ik heb er nog mee in mijn handen gestaan, maar omdat dit in het dik een jaar geleden was had ik toen geen hoop dat een film van 13 euro een redelijke transfer kon zijn.

    Mogelijk bedoel je de 'The Fifth Patient". De hoes bij dvdoutlet lijkt nogal op jouw omschrijving.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Mogelijk bedoel je de 'The Fifth Patient". De hoes bij dvdoutlet lijkt nogal op jouw omschrijving.
    Ah ja, dat zal hem inderdaad zijn. Maar goed dat ik hem niet gekocht heb dan.

  12. #12

    Standaard Recensie van The English patient

    Is er op DVD.nl wel een recensie van deze Prachtige film?
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar Bekijk bericht
    Is er op DVD.nl wel een recensie van deze Prachtige film?
    Nein


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Nein
    Schade, so ein gute Film !

    Wat is er dan mis gegaan bij DVD.nl als deze topfilm geen recensie heeft verkregen ?

    Wellicht een idee om dat alsnog te vragen?
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar Bekijk bericht
    Schade, so ein gute Film !

    Wat is er dan mis gegaan bij DVD.nl als deze topfilm geen recensie heeft verkregen ?

    Wellicht een idee om dat alsnog te vragen?
    Je kunt het zelf voorstellen.

    Maar het lijkt me logischer om te wachten op de BD-versie. De laatste DVD-release dateert volgens mij alweer van een aardig tijdje geleden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •