De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De dunste LCD ter wereld

    De dunste LCD ter wereld



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Is natuurlijk leuk, maar je zit nog wel met de dikkere kabeltjes
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Is natuurlijk leuk, maar je zit nog wel met de dikkere kabeltjes
    Ach, die kun je tegenwoordig via gootjes e.d. wel wegwerken.

    Ik vind persoonlijk de dikte niet erg van belang, de kwaliteit van weergave wel. Ik heb liever dat ze zich daar op concentreren dan op de dunste tv!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ach, die kun je tegenwoordig via gootjes e.d. wel wegwerken.

    Ik vind persoonlijk de dikte niet erg van belang, de kwaliteit van weergave wel. Ik heb liever dat ze zich daar op concentreren dan op de dunste tv!
    Helemaal mee eens!

    1 of 10 cm, zal me een worsdt wezen.
    Een goed en goed in te stellen beeld en een groot formaat is veel belangrijker

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ach, die kun je tegenwoordig via gootjes e.d. wel wegwerken.

    Ik vind persoonlijk de dikte niet erg van belang, de kwaliteit van weergave wel. Ik heb liever dat ze zich daar op concentreren dan op de dunste tv!
    Dat lijkt mij ook het belangrijkste.
    En ik bedoelde eigenlijk niet de kabels, maar de plug. Je kan dan wel een scherm hebben van 3mm, maar het huis waar de kabelplug, met name een SCART in moet is wel even wat dikker.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Nu de prijs nog lekker dun....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat lijkt mij ook het belangrijkste.
    En ik bedoelde eigenlijk niet de kabels, maar de plug. Je kan dan wel een scherm hebben van 3mm, maar het huis waar de kabelplug, met name een SCART in moet is wel even wat dikker.
    Wordt flink frasen....

  8. #8

    Standaard

    Ik vindt ook de beeldkwaliteit het belangrijkste en ook de duurzaamheid al is dat nog afwachten. Onze LCD is ook al zes jaar oud, ben alweer aan het sparen, weet niet hoe lang hij het nog uit houd, wil graag een wat groter scherm.

  9. #9

    Standaard

    Ik vraag me ook af wie er nu daadwerkelijk op een zo dun mogelijk scherm zit te wachten, het lijkt vooral dat de fabrikanten bepalen dat de consument dat belangrijk vindt,....dikke marketing.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #10

    Standaard

    De LED is op zich wel interessant, maar ik weet niet hoe het zit met de duurzaamheid.

  11. #11

    Standaard

    “Door de ontwikkeling van de dunste LCD TV ter wereld heeft LG wederom bewezen technisch in staat te zijn om aan de wensen van de klant te voldoen.” Aldus Dr. Ing. Jae Chung, Vice President van LG Displays


    Heeft iemand hier ooit om gevraagd? Mijn tv staat in de hoek, dus of die 40 cm of 3 mm diep is maakt mij geen zak uit....


    Marketing blaat.

  12. #12

    Standaard

    Dun, ja hier wordt om gevraagd. Door mij althans.
    Prachtig zo'n 'op de muur geplakt' scherm in plaats van zo'n dikke schilderijlijst.

    Wat een argument om niet voor dun te zijn; 'hij staat bij mij in de hoek'

    Tuurlijk moet de beeldkwaliteit top zijn, de levensduur langer dan 'ik ben toe aan een ander groter formaat na 6 jaar' en graag 'back' backlight in plaats van 'edge'. Als dan ook nog de rand 'borderless' is, de warmte afgifte minimaal zou zijn en geaccepteerd wordt dat je de ingebouwde speakers alleen voor 'even tv kijken' nodig hebt, dan pas heeft de marketing afdeling niet meer zoveel op televisie sec gebied te doen.

    Kortom het wachten is op grote OLED schermen en beter gecentreerde en weg te werken connectoren?
    Laatst aangepast door 'Terminator4' Ronald Zwar : 01-01-2010 om 11:46 Reden: Nog iets over formaat en plaatsing connectoren toegevoegd
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  13. #13

    Standaard

    Ik ben nu heel tevreden met mijn 12CM dikke 40X3500 maar hoop toch over vijf jaar
    een betaalbare goed werkende 40inch OLED te kunnen kopen.
    Het enige wat mij interesseerd is de beeldkwaliteit en die is sinds mijn LCD 3 jaar
    geleden op de markt kwam niet revolutionair verbeterd.

  14. #14

    Standaard

    Wel bescheiden hoor Smile. 40inch is zooo 2009....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    SCART
    stop eens met dat gevloek joh! SCART en LCD... dat kan gewoon niet meer samen anno 2010

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    stop eens met dat gevloek joh! SCART en LCD... dat kan gewoon niet meer samen anno 2010
    In 2010 misschien niet meer, maar er zijn nog steeds een heleboel apparaten van voor dat jaar die nog steeds wél SCART hebben. Om die nu allemaal de deur uit te doen?
    Probeer maar eens een videorecorder te vinden met HDMI...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    In 2010 misschien niet meer, maar er zijn nog steeds een heleboel apparaten van voor dat jaar die nog steeds wél SCART hebben. Om die nu allemaal de deur uit te doen?
    Probeer maar eens een videorecorder te vinden met HDMI...
    VIDEORECORDER ? Ludo ga je mond spoelen

    Of gebruik jij deze ook nog ?



    Wie nu nog een videorecorder heeft staan is wel zoooooooooo blijven steken.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    In 2010 misschien niet meer, maar er zijn nog steeds een heleboel apparaten van voor dat jaar die nog steeds wél SCART hebben.:
    Ik heb hier een Digitale TVdecoder, DVD speler en HDD recorder op SCART aangesloten omdat ze idd geen HDMI hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    Ik heb nog 1 dvd speler en de Wii via scart aangesloten. En de dvd recorder en digitale ontvanger via HDMI. Bij mijn volgende tv zit er misschien niet eens meer scart op.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik heb nog 1 dvd speler en de Wii via scart aangesloten. En de dvd recorder en digitale ontvanger via HDMI. Bij mijn volgende tv zit er misschien niet eens meer scart op.
    De Wii kun je ook aansluiten met een component kabel (moet je wel apart kopen), dan heb je mooier beeld.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •