De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hercules the legendary journeys regio1

    Ik heb Hercules the legendary journeys seizoen 1 en 2 nog via ro-disc besteld, toen stopte ro-disc er mee, dus zo kan ik mijn verzameling niet compleet maken. Je kunt ze verder nergens krijgen. Misschien kan je deze in de toekomst niet meer kijken omdat je een regiovrij dvd speler nodig hebt. Wel jammer dat het nooit helemaal op regio twee is uitgebracht, want de spin-of Xena kun je wel krijgen op regio twee. Tenzij iemand nog iets weet wat ik niet weet.

  2. #2

    Standaard

    Regiovrije spelers zullen altijd blijven bestaan, gelukkig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Wel raar dat ze wel Xena wat een spin off is van hercules op regio 2 hebben uitgebracht en hercules niet.

  5. #5

    Standaard

    Hij wordt nu toch uitgebracht in een uitgeklede versie, vergeleken met de regio 1 versie. Nu maar hopen dat het niet alleen bij seizoen 1 blijft, zoals bij zoveel series.

  6. #6
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard

    Vandaag in de Saturn (Meir - Antwerpen) heb ik per toeval een box getiteld Hercules the Legendary Journeys seizoen 2 deel 1 gevonden.

    Hopelijk betekent dit dat DFW de serie verder gaat uitbrengen...

  7. #7

    Standaard

    Dat is waarschijnlijk de UK uitgave, zitten er ook nederlandse subs op dan?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Dat is waarschijnlijk de UK uitgave, zitten er ook nederlandse subs op dan?
    Inmiddels ook online te koop. Het is inderdaad een nl-box.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de regio 1 versie al, ga toch niet dubbel aanschaffen.

  10. #10

    Standaard

    Hercules the legendary journeys seizoen 1 en 2 nog via ro-disc besteld, toen stopte ro-disc er mee, dus zo kan ik mijn verzameling niet compleet maken. Je kunt ze verder nergens krijgen. Misschien kan je deze in de toekomst niet meer kijken omdat je een regiovrij dvd speler nodig hebt. Wel jammer dat het nooit helemaal op regio twee is uitgebracht, want de spin-of Xena kun je wel krijgen op regio twee. Tenzij iemand nog iets weet wat ik niet weet

  11. #11

    Standaard

    Wat is het nut van het letterlijk kopiëren van een post uit 2010?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Duitsland, is net een nieuwe verzamelbox uitgebracht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat is het nut van het letterlijk kopiëren van een post uit 2010?

    Een roep om hulp? Hij wil de serie compleet maken, vermoed ik.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •