Pagina 3 van 27 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 664 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #51

    Standaard

    Op zich geven ze ruim van te voren toch netjes aan welke releases er komen, en dan kan de consument zelf kiezen welke versie voor jou het beste is. Natuurlijk, mooier zou zijn om alles in 1 release te hebben, maar Fox wil er zoveel mogelijk uithalen qua geld, dat is ook logisch.
    Geen geduld? Koop 'm in april.
    Wel geduld en geen 3D-TV? Koop 'm in november.
    Geduld en 3D? Wacht een jaar .

    Veel irritanter was het bijvoorbeeld met Watchmen, waarvan ik net een week de DC binnen had, en er bekend werd gemaakt dat er een Ultimate edition aankwam. Kijk, dat is pas uitmelken, omdat je dat niet wist bij de release van de DC. De Ultimate Edition heb ik uit protest dan ook niet gekocht, hoe goed ik de film ook vind.

  2. #52

    Standaard

    Maar hoeveel mensen weten straks uiteindelijk dat er in November alweer een nieuwe, betere versie op de markt komt? Het gros van de consumenten weet dat niet en zal in April blind Avatar aanschaffen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op zich geven ze ruim van te voren toch netjes aan welke releases er komen, en dan kan de consument zelf kiezen welke versie voor jou het beste is.

    Veel irritanter was het bijvoorbeeld met Watchmen, waarvan ik net een week de DC binnen had, en er bekend werd gemaakt dat er een Ultimate edition aankwam. Kijk, dat is pas uitmelken, omdat je dat niet wist bij de release van de DC. De Ultimate Edition heb ik uit protest dan ook niet gekocht, hoe goed ik de film ook vind.
    Bij Watchmen is destijds anders ook meteen bekend gemaakt dat er in ieder geval drie opeenvolgende releases zouden komen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #54

    Standaard

    Ik geloof ook niet dat ze bij deze release te weinig ruimte hebben voor een menu. Hoe gaan ze dat in november doen dan? Krijgen we dan een mindere versie omdat het menu de ruimte nodig heeft die we nu voor beeld/geluid hebben?

    En ik vraag me af hoe extended de extended versie wordt. Ze hebben namelijk rond de 40 minuten aan extra materiaal. Maar ze kunnen bij de re-release die ze in het najaar willen doen maar 10 minuten toevoegen omdat een anologe IMAX film 'maar' 170 minuten lang kan zijn. Dus hopen dat de extended versie op de Blu-ray langer is dan die van de re-release.
    The future is Blu

  5. #55

    Standaard

    En de steelbook heeft wat goodies erbij...
    • With FREE Glow-in-the-dark Avatar T-shirt worth £14.99!
    • Full Book (203 pages) - a confidential report on the biological and social history of Pandora- activist survival guide- field notes and other data from the Resources Development Administration's xenobiological research and scientific labs have been compiled as a guide to the many unique aspects of the mood Pandora.
    • 4 Lenticular Art Cards
    • Includes the full-length feature on both Blu-ray and DVD!



  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ik vraag me trouwens af hoe avatar zal zijn in 2D
    Plat. Net als het verhaal.
    Concertagenda op Podiuminfo

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? geen menu's?
    En niks van extra's?

    Ik dacht dat de versie in november de 3d ging zijn... (enige verschil met april versie)

    Ik vraag me trouwens af hoe avatar zal zijn in 2D
    Avatar producer Jon Landau explained to the Los Angeles Times that they told Fox that "we wanted to do something really special and reach for the best presentation of any film in the history of the format." Landau adds, "Everything that is put on a disc takes up room – the menus, the extras, the trailers and studio promotions – and we got rid of all of that so we could give this movie the best picture and sound possible." Extra time and care have been devoted to this project, with the video compression sessions taking six weeks, as opposed to the usual two weeks for a typical theatrical release.


    De release van November zal de verlengde versie aanbieden met extra's enz.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Maar hoeveel mensen weten straks uiteindelijk dat er in November alweer een nieuwe, betere versie op de markt komt? Het gros van de consumenten weet dat niet en zal in April blind Avatar aanschaffen.
    Inderdaad. Ik ben met je ééns. Wij weten dat maar de meerderheid niet.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik geloof ook niet dat ze bij deze release te weinig ruimte hebben voor een menu. Hoe gaan ze dat in november doen dan? Krijgen we dan een mindere versie omdat het menu de ruimte nodig heeft die we nu voor beeld/geluid hebben?
    En vergeet niet dat film ook langer gaat duren dwz meer plaats gaat nemen. Dat uitleg van Landau is comlpeet absurd.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Plat. Net als het verhaal.
    Geef ik je volkomen gelijk in
    BD (1243) What i Watch

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En vergeet niet dat film ook langer gaat duren dwz meer plaats gaat nemen. Dat uitleg van Landau is comlpeet absurd.
    Misschien dat ze nu 1 wereldwijd dezelfde release uitbrengen met heel veel verschillende talen er op:neutral:
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    @skank,
    Eerst waren ze ook van plan om de 3D versie eind dit jaar uit te brengen, Maar toen dacht Fox nog meer geld te ruiken en nu naaien ze de consument nog iets harder. Ze maken van 2 releases nog 3 releases. En de 3D versie komt pas over een jaar of 2.

    Dus april 2010: Avatar 2D, helemaal kaal, zelfs geen menu!
    November 2010: Avatar extended 2D, met extra's en zelfs een menu!
    2012?: Avatar 3D. Als daar niet de extended op komt ga ik Fox denk ik aanklagen :P
    ohmy ik zal mij ferm moeten inhouden om nu in april niets te kopen
    het feit dat de 3D pas in 2012 komt is voor mij een reden te meer om in mn keuze wat betreft tvs de 3d tvs uit te sluiten
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Geef ik je volkomen gelijk in
    duidelijk gn voorstanders v avatar
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #64

    Standaard

    Ach uiteindelijk draait het om de film voor mij
    Die extra's zijn leuk om eens te bekijken maar meer dan 1x zien doe ik toch niet.
    Stel dat de versie die nu in april verschijnt betere beeld en geluidskwaliteit heeft, dan die van november met de extras, dan ga ik toch voor de april release.
    Of zou de kwaliteit hetzelfde zijn?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ach uiteindelijk draait het om de film voor mij
    Die extra's zijn leuk om eens te bekijken maar meer dan 1x zien doe ik toch niet.
    Stel dat de versie die nu in april verschijnt betere beeld en geluidskwaliteit heeft, dan die van november met de extras, dan ga ik toch voor de april release.
    Of zou de kwaliteit hetzelfde zijn?
    Ik denk dat de kwaliteit in november niet minder zal zijn. Ik geloof Landau gewoon niet met z'n verhaaltje dat nu alle ruimte nodig is voor de film zelf. Ik denk dat ze deze zo kaal laten zodat mensen die de april versie hebben straks in november in de nieuwe versie een duidelijke meerwaarde zien en die dan ook nog kopen. Ik denk dat Landau een beetje commercieel staat te jokken. De massa gelooft het allemaal toch wel.
    The future is Blu

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Maar hoeveel mensen weten straks uiteindelijk dat er in November alweer een nieuwe, betere versie op de markt komt? Het gros van de consumenten weet dat niet en zal in April blind Avatar aanschaffen.
    En aangezien het gros van de consumenten alleen de film kijkt en geen extra's, dan komt dat mooi uit .
    Degenen die wel voor de extra's gaan, zijn over het algemeen ook beter geinformeerd .

  17. #67

    Standaard

    Ben ik de enige die de ontwikkeling van BluRay+'gratis'DVD belachelijk vind? Ik heb leiver dat ze 10,- van de prijs afhalen en de DVD weglaten. Ik als consument heb al gekozen voor BluRay, dus ik WIL geen dvd meer! Ook niet voor in de auto....


  18. #68
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar ik heb nog geen BD wisselaar in de auto, wel een dvd wisselaar.
    Maar ik zit er ook zeker niet op te wachten, zeker als het een dikker doosje wordt.
    Is het echter zo'n papieren hoesje die er los inzit heb ik er minder moeite mee.

    Denk ook niet dat de prijs minder was geweest als hij bd only was
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #69

    Standaard

    Hij is 1.78:1!

    Ik prefereer dat nog altijd zolang ik niet die heel dikke Philips 21:9 TV heb!
    The future is Blu

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hij is 1.78:1!

    Ik prefereer dat nog altijd zolang ik niet die heel dikke Philips 21:9 TV heb!
    Bron?


  21. #71

  22. #72

    Standaard

    De uitgelekte screener was ook in 1:78:1, dus ik had al zo'n vermoeden.

  23. #73

    Standaard

    Dankje Dion89.

    Sorry dat ik zelf nog geen bron vermeld had.
    The future is Blu

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik denk dat de kwaliteit in november niet minder zal zijn. Ik geloof Landau gewoon niet met z'n verhaaltje dat nu alle ruimte nodig is voor de film zelf. Ik denk dat ze deze zo kaal laten zodat mensen die de april versie hebben straks in november in de nieuwe versie een duidelijke meerwaarde zien en die dan ook nog kopen. Ik denk dat Landau een beetje commercieel staat te jokken. De massa gelooft het allemaal toch wel.
    Uiteraard staat hij te jokken, anders zouden ze er wel een tweede schijf met extra's bij doen. Dit gebeurd zo vaak.

Pagina 3 van 27 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •