Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 215 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mag ik me even voorstellen...

    Aangezien dat ik hier nieuw ben op dit forum vond ik het wel zo gepast om iets van mezelf te laten weten
    Mijn naam is Youp Mous ik ben 24 jaar en woonzaam in Eindhoven.
    Mijn complimenten aan de crew over deze site, en hallo aan iedereen op dit forum.

    grtz Youp

    NOOT VAN DE MODERATOR: Alle nieuwe (en wat oudere) leden mogen zichzelf in deze thread voorstellen.

  2. #2

    Standaard Re: Mag ik me even voorstellen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mous
    Aangezien dat ik hier nieuw ben op dit forum vond ik het wel zo gepast om iets van mezelf te laten weten
    Mijn naam is Youp Mous ik ben 24 jaar en woonzaam in Eindhoven.
    Mijn complimenten aan de crew over deze site, en hallo aan iedereen op dit forum.

    grtz Youp
    Welkom Youp.
    Ik ben Alex enne, ik ben ook behoorlijk nieuw hier.
    Hou je van DVDs?

  3. #3

    Standaard

    allebei welkom

    en ik hoop dat je op deze site veel plezier mag beleven

  4. #4

    Standaard

    Hallo Alex thnx voor je reply... en om je vraag te beantwoorden, ik hou zeker wel van DVD's

  5. #5

    Standaard

    Hallo, ik ben Nathan
    Ik ben niet zo nieuw hier... ik zit al een tijdje vastgeroest aan de barkruk in dit virtuele DVD-stamcafé.

    En af en toe zie ik een leuke thread waar ik zelf nooit opgekomen was. Hoewel het niet de bedoeling is dat ieder nieuw lid een aparte welkomsthread opent, vind ik dit een erg origineel idee van ons aller Mous en daarom mag elk nieuw lid (en wat oudere leden ook hoor ) zich in deze thread gaan voorstellen.

    Welkom op het forum Mous, de naam van de thread wijzig ik ietsje om de nieuwe functie van de thread duidelijk te maken.

  6. #6

    Standaard

    Hallo ik ben Jeroen (ook wel bekent als JCLen Sonyman).

    Ik ben hier ook nog niet zolang.

    Maar welkom allemaal.

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #7

    Standaard

    hallo allemaal.. leuk dat jullie er bij zijn
    laat het nu niet bij die 30 á 50 posts maar zorg dat we niet om jullie heen gaan kunnen... maak van jezelf een soort tweede henk heideveld, luther hartog of marije van der mark...

    have fun!!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  8. #8

    Standaard

    Welkom op het forum Youp, ik hoop dat je veel bij kan leren hier!

  9. #9

    Standaard

    Welkom Youp!
    Ik ben dus Linda, ook nog redelijk nieuw, enne, dat was t dan wel weer

  10. #10

    Standaard

    Ik ben nu een dikke twee maanden actief op het forum. Het is hier echt wel een toffe bende, gezellig tot en met. Unieke sfeer op een uniek site.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Het is hier echt wel een toffe bende, gezellig tot en met. Unieke sfeer op een uniek site.
    Helemaal mee eens!! En bovendien erg leerzaam en je bent snel uit de problemen als je ergens niet uitkomt...
    Ik zit er al sind oktober 2001 en heb er veel van geleerd. DVD kijken "will never be the same"... alhoewel je er ook wel erg kritisch van wordt

  12. #12

    Standaard

    Welkom en doe vooral gezellig mee.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Helemaal mee eens!! En bovendien erg leerzaam en je bent snel uit de problemen als je ergens niet uitkomt...
    Ik zit er al sind oktober 2001 en heb er veel van geleerd. DVD kijken "will never be the same"... alhoewel je er ook wel erg kritisch van wordt
    Dit is volgens mij ook één van de redenen waarom je je hier dadelijk thuisvoelt en bijgevolg ook blijft hangen.

  14. #14

    Standaard

    Hallo, ik ben Steven en ben nieuw hier op het forum.
    En voor iedereen die het nog niet wist; van 23.30 tot 0.30 uur is Happy Hour in de ouwehoer thread. 2 Posts voor de prijs van 1.
    Na 0.30 uur worden de Crewleden 200 % betaald.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  15. #15
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    En voor iedereen die het nog niet wist; van 23.30 tot 0.30 uur is Happy Hour in de ouwehoer thread. 2 Posts voor de prijs van 1.
    Oooohhh, vanaf 23.30 dus pas, ik vond t de laatste tijd al wat rustig in de OH thread...

    Enne, ik ben er ook nog niet zo lang dus: Hallo, ik ben Elwood, a.k.a. Dane, of voor de luie typers onder ons d1(Is het ook gelijk duidelijk he je mn naam uitspreekt... )

    Verder vor alle nieuwe(re) leden, harstikke welkom en je gaat het ongetwijfeld gezellig vinden hier.

    Elwood.

  16. #16

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties, ik voel me al een beetje meer thuis.
    En leuk om te zien dat er in elk forum ook weer prettig gestoorden tussen zitten :P

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mous
    Bedankt voor jullie reacties, ik voel me al een beetje meer thuis.
    En leuk om te zien dat er in elk forum ook weer prettig gestoorden tussen zitten :P

  18. #18

    Standaard

    Originally posted by Quentin Tarantino
    En veel plezier en hopelijk veel leerzame en interresante posts en threads van jullie!
    Het is "interessante". Leerzaam genoeg?
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  19. #19

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Ja dit is een heel goed voorbeeld! Neem maar een voorbeeld aan Steven! Ja ach iedereen is maar een mesn hier he ...... zelfd ik ook al zou je dat niet verwachten
    Mesn --> mens / zelfd -> zelfs

    Welkom op het forum allemaal

  22. #22

    Standaard

    lo Sander, dat was nou wat ze noemen een inkoppertje

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer


    Mesn --> mens / zelfd -> zelfs

    Welkom op het forum allemaal
    Nou moeten we niet aan mierenneukerij gaan doen he! Nee ik typ soms wat snel en dan kijk ik het niet na......

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino


    Nou moeten we niet aan mierenneukerij gaan doen he! Nee ik typ soms wat snel en dan kijk ik het niet na......

    niks van aantrekken ik ben ook een analfa....,alfabe...,ja zeg ik
    kan ook niet leesen of sgreiven

  25. #25

    Standaard

    Welkom en veel plezier. Hopen dat we maar veel nuttige en leuke dingen van je mogen vernemen.


    PS. schrijffouten buiten beschouwing laten. aub. verbeteren heeft geen zin, ik leer het toch nooit.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •