De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lee Towers – Gala Of The Year Part 1 & 2 [DVD]

    Lee Towers – Gala Of The Year Part 1 & 2 [DVD]

    Het laatste galaconcert van Lee Towers in het Rotterdamse Ahoy is een prachtig document op DVD dat je als fan niet mag missen. Een uniek sfeervol concert dat met uitstekend beeld en geluid en talloze extra's op DVD is vastgelegd.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Persoonlijk laat Lee Towers me volledig koud, maar ik kan me wel voorstellen dat deze DVD een musthave voor de fans is.

  3. #3

    Standaard

    vastgelegd in het aspect 4:3 in plaats van in een anamorf breedbeeld formaat. En dat kost helaas één volledig punt in de waardering voor het beeld

    Dit staat niet in de waardering. Als dit foutje is aangepast, komt de vraag of het nog een topper mag heten.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Dit staat niet in de waardering. Als dit foutje is aangepast, komt de vraag of het nog een topper mag heten.
    De bolletjes (schijfjes) vertegenwoordigen met zijn vijven een schaal van 1 tot en met 10. Daarbij is één bolletje dus 2 punten.
    De aftrek van één volledig punt levert dus uiteindelijk 4-en-een-half bolletje op.

  5. #5

    Standaard

    Hoewel meneer Lee dit hele concert mooi op dvd heeft laten zetten zal ik deze dvd niet gelijk gaan kopen.....MAAR:

    De uitstekende release info maakt mij echter toch nieuwsgierig.....
    Weet iemand of 'tie ergens te huur is in Amsterdam Centrum ???

    Groeten,

    Jeroen.

  6. #6

    Standaard

    Ik kan er niks zinnigs over zeggen. Ik ben geen Lee-Towers- fan.
    Zal kijken of ie ergens te huur is.

  7. #7

    Standaard

    Mijn vader had deze DVD aangeschaft en ook ik ben geen Lee Towers fan. Maar ik moet toegeven dat deze DVD teleurstellend goed is!

    Een aanrader dus voor de fans. Ik wil meer muziek DVD's van deze kwaliteit....

    Trouwens wel oplichterij dat je beide DVD's apart moet kopen.

  8. #8

    Standaard

    Ik zou het bijna jammer gaan vinden dat ik geen fan ben...
    Maar zo te lezen een puik stukkie werk gemaakt in eigen beheer van deze self-made man...

  9. #9

    Standaard

    Erg raar dat deze dvd slechts een 5 scoort. Op het gebied van beeld en geluid is dit ver weg het beste wat ooit in Nederland is gemaakt. Terrechte winnaar master award 2002 voor Beste Muziek DVD Nederlandse Productie

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Erg raar dat deze dvd slechts een 5 scoort. Op het gebied van beeld en geluid is dit ver weg het beste wat ooit in Nederland is gemaakt. Terrechte winnaar master award 2002 voor Beste Muziek DVD Nederlandse Productie
    De bolletjes (schijfjes) vertegenwoordigen met zijn vijven een schaal van 1 tot en met 10. Daarbij is één bolletje dus 2 punten en dus het cijfer 10 !

    Ik ben overigens op zoek naar deze dvd's, liefst als dubbelpack... wie kan me helpen ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •