Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 135 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avatar: The Way of Water (2022)

    Back before Christmas filmmaker James Cameron was somewhat hesitant to seriously discuss the possibility of an AVATAR sequel. While he did admit to having "some story ideas for how to branch out into the other moons of Polyphemus [the giant planet that Pandora orbits], we gotta make some money with this one before we think about the sequel!"
    More than a billion bucks later (and the #2spot on the all-time moneymaker list), Jim seems a little more confident. Apparently an AICN reader was just at an AVATAR screening at L.A.'s Arclight Theater, and at the afterglow Q&A, Cameron was asked point-blank if there would be more. His response? The plan was always to make a trilogy (yeah, naturally) and that "Yes, there'll be another."
    While the really hard part [creating all the tech] is already done, obviously this just raises more questions. Where would Cameron take a sequel's story? How much additional scrutiny and criticism would it receive for being contrived? How much more viewer depression would it cause for not being real? How would it piss off certain political parties? And what does that mean for the endlessly-in-development BATTLE ANGEL ALITA, or any of his other plans?
    Er werd al wat gezegd over een AVATAR sequel, bij deze zijn er ook al zo wat plannen. Dus plaats hier je gedachtes, nieuws enz over deze sequel. Zal deze het eerste deel overtreffen? Zal het korter dan 11 jaar duren voordat we deze te zien krijgen..Who knowes..
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 10-05-2022 om 11:34

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Gedachten? Heb er na deel 1 niet echt zin in...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3

    Standaard

    aliens, T2 waren extreem goed, dus laat maar komen

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    aliens, T2 waren extreem goed, dus laat maar komen
    Daarbij vergeleken valt Avatar tegen.
    Meestal is het vervolg op een Goede film al (wat) minder, uitzonderingen daargelaten. Dus dit wordt vrezen voor het ergste.

    Dit is gewoon uitmelken van een succesvolle (door alle promo drukbezochte) film.

    Ik koop 'm tzt misschien als ie in de 5 voor een tientje bakken ligt
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  5. #5

    Standaard

    Ja, hoor, mag van mij Vond Avatar heel erg tof En als Cameron het zelf gaat doen, heb ik er niks op tegen


  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Zit meer te wachten op een ubervette Abyss blu ray...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    Laat maar komen, ik ga van het weekend voor de tweede keer naar de 3D versie!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar Bekijk bericht
    Daarbij vergeleken valt Avatar tegen.
    Meestal is het vervolg op een Goede film al (wat) minder, uitzonderingen daargelaten. Dus dit wordt vrezen voor het ergste.

    Dit is gewoon uitmelken van een succesvolle (door alle promo drukbezochte) film.

    Ik koop 'm tzt misschien als ie in de 5 voor een tientje bakken ligt
    Plus het feit dat Cameron een trilogie wilde maken, maakt de vervolgen logischer.

    En het zal veel minder tijd kosten om de vervolgen te maken, aangezien veel geld is gespendeerd aan het onderzoek van 3D technieken.
    Laatst aangepast door superman : 08-01-2010 om 19:16

  10. #10

    Standaard

    Gedachten? Heb er na deel 1 niet echt zin in...
    Waarom niet?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Een prequel kan ik begrijpen. Hoe men Pandorra ontdekt, eerste contact tussen mensen en Navi etc. Een sequel? Ze kunnen toch niet steeds landje pik spelen in zijn eeuwigheid? Het verhaal laten afspelen op een andere planeet/maan doet ook afbreuk aan de Navi, ik zie die blauwe wezens niet in een ruimtepak. Ben tevreden zo, valt verder niks aan toe te voegen behalve dollars.

  12. #12

    Standaard

    Moet Avatar nog zien, maar JC heeft wel ervaring met het maken van een kickass sequel, dus wie weet.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Waarom niet?
    Omdat ik er helemaal niets aan vond... En dit viel me dik tegen na zijn vorig werk. Al vond ik Titanic nu ook niet echt een denderend.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #14

    Standaard

    Bring it on
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Omdat ik er helemaal niets aan vond... En dit viel me dik tegen na zijn vorig werk. Al vond ik Titanic nu ook niet echt een denderend.
    Idem dito, lijkt me leuker als Cameron met zijn huidige technieken een sequel maakt op Aliens ofzo, en aub niet zo soft als Avatar.


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Idem dito, lijkt me leuker als Cameron met zijn huidige technieken een sequel maakt op Aliens ofzo, en aub niet zo soft als Avatar.
    Ik denk dat Cameron dat ook dondersgoed weet, maar dat hij het voorlopig nog op een laag pitje houdt.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Idem dito, lijkt me leuker als Cameron met zijn huidige technieken een sequel maakt op Aliens ofzo, en aub niet zo soft als Avatar.
    Ik ga meer voor een Alien prequel. Dat gevonden schip met die distress call is een goed uitgangspunt om de film mee te beginnen (ahum, eindigen). De bemanning van dat ruimteschip bestond uit wezens die wij niet kennen (en dus mooi te Avatarren zijn) en met onbekende techniek. Gemengd met wat Alien-monsters en hun wereld kan Cameron nog wel even doorgaan.
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar Bekijk bericht
    (en dus mooi te Avatarren zijn) .
    Dames en heren: hierbij presenteren we het eerste nieuwe werkwoord van het jaar
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    Ik avatar
    Jij avatart
    Hij avatart
    Wij avatarren
    Jullie avatarren
    Zij avatarren

    Het is verder geavatard en avatarde en gebiedende wijs; avatar!
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  20. #20

    Standaard


    Sam Wortington tegen Sigourney Weaver: "wij zijn geavatard"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar Bekijk bericht
    Ik ga meer voor een Alien prequel. Dat gevonden schip met die distress call is een goed uitgangspunt om de film mee te beginnen (ahum, eindigen).
    Ridley Scott probeert al een tijd een film op basis van de 'Space Jockey' rond te krijgen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #22

    Standaard

    Ja het zou over een man alleen in een ruimteschip gaan. Lijkt me claustrofobischer dan het eerste deel. Ik hoop dat ze dit idee niet links laten liggen en erop voortborduren.

  23. #23

    Standaard

    Volgens mij was het een paar jaar geleden al bekend dat Avatar een trilogie zal worden.

  24. #24

    Standaard

    Wat zal dat grappig zijn als AVATAR 2 zijn voorganger overtreft, als deze film al zo goed was, hoe beter kan deel 2 dan niet worden..en qua visueel zal er ook nog een sprong vooruit komen..de techniek wordt nu toch meer vermakelijkt mede door AVATAR 1..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Er is een interview op MTV waar Cameron zegt dat er motivatie is om een deel 2 te maken, ook nog wat info over zijn rol bij de spiderman reboot:

    http://www.mtv.com/videos/movies/484...avatar-2.jhtml

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •