Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 135 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik mag toch hopen dat dit nieuwe deel ook in 3D gaat komen. Zonder dat kan dit alleen maar een middelmatige film worden.

    Redactie noot: aangezien TS (Topic Starter) al ruim 2 jaar niet meer actief is geweest op dit forum ben ik zo vrij geweest de topictitel aan te passen
    Voor dit topic geldt hetzelfde: HBO heeft een andere Game Of Thrones prequel toch groen licht gegeven (allesoverfilm.nl)

    Zou eigenlijk "Game of Thrones: House of the Dragon" moeten heten.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik vond de originele Avatar adembenemend mooi.
    Vooral de kennismaking met het nieuwe Real 3D was verbluffend.
    Nu hoop ik dat door dit deel de 3D een nieuw leven krijg.
    Ik ben ook groot fan van die eerste film hoor.Dat deze trailer mij zo weinig doet vind ik voor mezelf jammer.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Voor dit topic geldt hetzelfde: HBO heeft een andere Game Of Thrones prequel toch groen licht gegeven (allesoverfilm.nl)

    Zou eigenlijk "Game of Thrones: House of the Dragon" moeten heten.
    Ook aangepast. Dank voor de melding, kan ze niet allemaal in de gaten houden

  4. #104

    Standaard

    Ik dacht gelezen te hebben dat het niet alleen in 3D (met of zonder bril?) maar ook HFR had. Dat zal toch wel een belevenis zijn. Ik ga er wel de eerste week heen, dat is wel zeker.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik dacht gelezen te hebben dat het niet alleen in 3D (met of zonder bril?) maar ook HFR had. Dat zal toch wel een belevenis zijn. Ik ga er wel de eerste week heen, dat is wel zeker.
    Cameron heeft wel met het idee gespeeld van HFR, maar heeft dit uiteindelijk niet doorgezet:

    https://collider.com/avatar-sequels-...james-cameron/

  6. #106

    Standaard

    Ik vond dat HFR helemaal niks. Ik heb de Hobbit films zo gezien en het keek heel gek. Je moest er echt inkomen. Als ik op Wikipedia kijk, dan is het aantal films met HFR ook zeer beperkt gebleven.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Cameron heeft wel met het idee gespeeld van HFR, maar heeft dit uiteindelijk niet doorgezet:

    https://collider.com/avatar-sequels-...james-cameron/
    John Fithian zegt hier[ wat anders, o.a. the film will available in numerous theaters in “high resolution, high frame rates…

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    John Fithian zegt hier[ wat anders, o.a. the film will available in numerous theaters in “high resolution, high frame rates…
    Ja, als post-conversie wordt er natuurlijk veel getweakt aan films om mensen naar de bioscopen te lokken. Ik ben benieuwd of deze ook werkelijk in HFR gaat draaien aangezien Cameron er best op tegen is geweest om de film in HFR te draaien. Hij is in ieder geval wel volledig in 3D gefilmd, dus ik ben benieuwd naar niet zozeer de bioscoop-release (daar worden nog veel films in 3D getoond) maar meer naar de Home Video releases op Bluray.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, als post-conversie wordt er natuurlijk veel getweakt aan films om mensen naar de bioscopen te lokken. Ik ben benieuwd of deze ook werkelijk in HFR gaat draaien aangezien Cameron er best op tegen is geweest om de film in HFR te draaien. Hij is in ieder geval wel volledig in 3D gefilmd, dus ik ben benieuwd naar niet zozeer de bioscoop-release (daar worden nog veel films in 3D getoond) maar meer naar de Home Video releases op Bluray.

    Avatar is van Disney dus hoeven we weinig te verwachten op het gebied van home video releases.

    Als deze film niet minimaal 3 miljard oplevert dan kunnne we de overige delen wel vergeten. Dit zagen we ook na Harry Potter en de pogingen om andere young-adult boek te verfilmingen. Als ze geen HP-opbrengst hadden dan werd er direct gestopt.

    Ik heb trouwens nooit de hele hype omtrent deel 1 begrepen. Het is prachtig gemaakt en het is een goede film, maar niet meer dan dat.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht

    Ik heb trouwens nooit de hele hype omtrent deel 1 begrepen. Het is prachtig gemaakt en het is een goede film, maar niet meer dan dat.
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Avatar is van Disney dus hoeven we weinig te verwachten op het gebied van home video releases.

    Als deze film niet minimaal 3 miljard oplevert dan kunnne we de overige delen wel vergeten. Dit zagen we ook na Harry Potter en de pogingen om andere young-adult boek te verfilmingen. Als ze geen HP-opbrengst hadden dan werd er direct gestopt.

    Ik heb trouwens nooit de hele hype omtrent deel 1 begrepen. Het is prachtig gemaakt en het is een goede film, maar niet meer dan dat.
    Tja, ik hoop uiteraard dat je geen gelijk krijgt maar de voortekenen zijn inderdaad niet hoopvol.
    Wel ben ik benieuwd of JC zich nog hiermee gaat bemoeien, want één van de redenen om de eerste film in 3D te maken was voor hem ook deels voor de thuisbioscoop. En het is bekend dat hij een grotere voorstander is van 3D dan voor 4K. Als hij een 3D bluray release laat cancelen door Disney dan denk ik dat de interesse in zijn Avatar-wereld heel snel gaat slinken en dat mensen definitief gaan afhaken. Want zoals je zegt is de eerste film prachtig gemaakt (in 3D) en voornamelijk om die reden was de film zo succesvol. Qua verhaal hoefde je deze echt niet op te zetten.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 11-05-2022 om 12:46

  12. #112

    Standaard

    Avatar 3 is wel al opgenomen (eind 2020 al afgerond). Dus die zal er wel komen:

    Avatar 3 - Wikipedia

  13. #113

    Standaard

    Totaal niet indrukkendde teaser. Het ziet er uit als een trailer voor een computergame. Misschien dat de kracht van Playstation 5 en de demo's van Unreal 5 het voor mij verpest hebben. Of dat het 13 jaar te laat is. Want technologie gaat razendsnel en ondertussen zagen we de games en ook in films de vele vooruitgangen met computeranimatie.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Totaal niet indrukkendde teaser. Het ziet er uit als een trailer voor een computergame. Misschien dat de kracht van Playstation 5 en de demo's van Unreal 5 het voor mij verpest hebben. Of dat het 13 jaar te laat is. Want technologie gaat razendsnel en ondertussen zagen we de games en ook in films de vele vooruitgangen met computeranimatie.
    Off-topic, maar die zien er inderdaad bizar indrukwekkend uit. En dat is inderdaad denk ik ook wel ietwat nadelig voor dit soort films.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Totaal niet indrukkendde teaser. Het ziet er uit als een trailer voor een computergame. Misschien dat de kracht van Playstation 5 en de demo's van Unreal 5 het voor mij verpest hebben. Of dat het 13 jaar te laat is. Want technologie gaat razendsnel en ondertussen zagen we de games en ook in films de vele vooruitgangen met computeranimatie.
    Mee eens.Ik mis het wow! effect bij deze nieuwe Cameron film.

  16. #116

  17. #117

    Standaard

    Na het zien van de 3D trailer ben ik wel erg enthousiast. Ziet er echt heel mooi uit en werd weer in de sfeer van de film gezogen. Zo te zien ben ik de enige hier ....

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Na het zien van de 3D trailer ben ik wel erg enthousiast. Ziet er echt heel mooi uit en werd weer in de sfeer van de film gezogen. Zo te zien ben ik de enige hier ....
    Is die 3D trailer anders dan de eerste teaser dan, want bij die kan ik me echt heel moeilijk voorstellen dat je nu al in de sfeer wordt gezogen. het zijn best mooie beelden, maar zoals hierboven aangegeven vind ik sommige eerste gamebeelden met de Unreal 5 game-engine meer indrukwekkender dan de effecten van Avatar 2. Echt, ik hoop echt daty er nog meer beelden komen waardoor ik enthousiast wordt, en uiteindelijk wil ik de film wel bekijken, maar tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk...

  19. #119

    Standaard

    Ik ken die beelden van de Unreal 5 game-engine niet, dus ik kan er niet mee vergelijken. Maar ik zette gisteren op de tv die 3D trailer op en .....wow, echt wow. Prachtig. Zo mooi dat ik 'm 3x gekeken achter elkaar heb. En in combinatie met de muziek zat ik inderdaad in de sfeer. Bioscoop bezoek is een zekerheidje voor mij, vermoedelijk in de eerste dagen.

  20. #120

    Standaard

    Ik heb de IMAX 3D trailer op Youtube even geflagd, ik zal die nog eens een nieuwe kans geven, ik ben benieuwd

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de IMAX 3D trailer op Youtube even geflagd, ik zal die nog eens een nieuwe kans geven, ik ben benieuwd
    Heb de trailer nu een paar keer gezien en moet zeggen dat hij wel aan het groeien[niet die] is.Ik kan m'n vinger er niet precies opleggen waarom hij me de 1e keer zo weinig deed.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-05-2022 om 12:27

  22. #122

    Standaard

    De voorverkoop is begonnen en mijn kaartje (IMAX 3D HFR) voor 20 december is binnen. Lang geleden dat ik een film in HFR heb gezien (derde Hobbit).

  23. #123

    Standaard

    Na teleurgesteld geweest te zijn door No Time To Die IMAX in Arnhem (geen laser) en omver geblazen geweest te zijn door Avatar Remastered 3D HFR in Dolby Cinema bij Pathé Scheveningen, heb ik nu kaarten besteld voor deze film in Dolby Cinema 3D HFR op 14 december in Eindhoven bij Vue. Ik kan niet wachten!
    The future is Blu

  24. #124

    Standaard

    De filmrecensent van het AD (Gudo Tienhooven) is eigenlijk best wel enthousiast: "Avatar: the way of water is een voltreffer: biedt meer spektakel én emotie dan het origineel".

    Lees hier de review.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #125

    Standaard

    Telegraaf geeft 5 sterren, Volkskrant 4. Ook het Engelse filmtijdschrift Empire 5 sterren.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •