Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 135 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    als deze film al zo goed was, hoe beter kan deel 2 dan niet worden..
    Ik denk ongeveer net zo als Pocahontas 2 deel 1 niet heeft overtroffen. Ik weet niet hoor, ik vond Avatar wel aardig, maar vooral vanwege de 3D beleving, het verhaal heeft me weinig overtuigd en ik kreeg al helemaal niet het idee dat er nog meer te (ver)halen viel. Ik hoef in elk geval niet nog eens naar Pandora.

  2. #27

    Standaard

    Laat maar komen, kan amper tegenvallen als ie wordt gedaan door JC.


  3. #28

    Standaard

    Hoe mooi deel 2 er ook uit komt te zien, het echte 'wow-effect' van dit eerste deel hebben ze al verloren, zie transformers 2 voor het effect.. Het ontdekken van Pandora is voor mij de enige reden dat deze films bestaansrecht heeft, dat is natuurlijk ongekend. Maar wat valt er nog te ontdekken in deel 2? In de kern van de Pandora Planeet een heel ijslandschap wat ontdekt moet worden? Een hele bevolking op de zeebodem die gaat muiten (met JC's liefde voor onderwatershots..)? Een hele andere planeet waar ze oorlog mee gaan voeren? Of meer gefocust op Jake en Neytiri, een story-driven filmpje, Revolutionary Road op Pandora?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  4. #29

    Standaard

    He had a lot to say about his future plans for the series when talking with ComingSoon. Here's his current plan:
    "Our plan right now is to do two and three as a single large production and release them a year apart," Cameron said, "In order to do that, we have to refine our technical processes beyond the end of where we were finishing 'Avatar' one a year ago. We need to future-proof ourselves out five or six years to the end of the third."
    As for plot details? We've heard about exploring other moons and such, but what about the characters? Cameron hints that you could see some returning faces you might not expect.
    "Who said she died?" Cameron teased with a big grin, "Nobody dies in a science fiction movie. Whether Grace lives or dies depends more on Sigourney's agent than anything.
    Yeah, people die in science fiction movies. At least the good ones. But hey, do what you want.
    nog 2 films, hmm kan nog een paar jaar duren...ben beniewed naar het process

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30

    Standaard

    Deel 1 was 3 keer niks, daar zal een vervolg niets aan veranderen.

  6. #31

    Standaard

    Toch kan Cameron aardige vervolgen leveren. Oké misschien niet Piranha 2, maar met Terminator wist de filmlat wel hoog te leggen. En Aliens was ook een puike sequel, als was het orgineel ook niet van hem.

  7. #32

    Standaard

    James Cameron maakt 'Avatar 2' en 'Avatar 3'

    Regisseur en oscarwinnaar James Cameron plant een heel lang verblijf op Pandora. Hij heeft net een deal getekend met 20th Century Fox om een sequel én een 'three-quel' van 'Avatar' te maken, zo meldt filmvakblad Variety. De bonzen van Fox bevestigen het bericht, ze mikken op december 2014 en december 2015 als releasedata.

    Begin volgend jaar begint Cameron aan de twee scenario's en hij hoopt nog volgend jaar aan de productie te kunnen beginnen. Pas als hij klaar is met schrijven, zal hij beslissen of hij beide films in één ruk zal opnemen. De productie zal in handen zijn van Cameron en zijn zakenpartner Jon Landau.

    "In de tweede en derde film, zullen we de visuele en emotionele paardenkracht van 'Avatar' opnieuw laten razen. We zullen de uitgezette personages en thema's verder verkennen. Ik kijk ernaar uit terug te keren naar Pandora, waar onze verbeelding vrij spel heeft", verklaarde Cameron.

    'Avatar', dat vorig jaar in december uitkwam, werd de meestbezochte film aller tijden en bracht een recordbedrag van 2,8 miljard dollar op. De 3D-versie van de film heeft voor een ware stortvloed aan 3D-filmprojecten gezorgd. (lb)
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  8. #33

    Standaard

    James Cameron hints at Sigourney Weaver's return for Avatar sequels

    by: Dave Davis Oct. 11, 2011


    Not gonna lie -- much as I love Sigourney Weaver, her Na'vi incarnation in AVATAR was just unsettling. And despite her character's journey to the great bioluminescent beyond in the first movie, she'll probably still be visiting Pandora again in one way or another.
    Vulture prodded filmmaker James Cameron at the recent Popular Mechanics event, and got him to drop some clues as to how Weaver's scientist and/or her taller blue alter-ego might return: "But have you ever heard of nonlinear storytelling? A lot happens on that planet before she shows up, and before Jake shows up to join her. She’s there for fifteen years ahead of time. I don’t know, but I wouldn’t jump to conclusions. And I’ve already said way too much aboutAVATAR 2 and 3 here and there, but people piece it together like those voice cameos and tell the whole story!"
    Further: "Okay, here’s the deal. When you have a science-fiction series, a science-fiction franchise, you’re never dead, unless your DNA is expunged from the universe. And then there’s always time travel!"
    Clones, flashbacks, Eywa, wormholes, whatever... It sounds like he's still kicking the story into shape for the sequels. In theory, he's got plenty of time -- AVATAR 2 is expected in December 2014.
    Meanwhile, Disney is planning their own AVATAR theme park experience, and Cameron touched on what's in the works there: "They have big plans for it. They want to do a land, a number of different attractions, maybe a flight attraction, and retail outlets, things like that, make a whole environment of it, a themed experience. You would feel like you’re on Pandora. So I think my job and what I look forward to doing is making sure it’s consistent with Na’vi culture, with the themes and values of AVATAR, and the next films as well."
    Droomproject is volop aan de gang!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Droomproject is volop aan de gang!
    Mooi zo!
    Ik vond de 1e film vrij goed. Behalve dan dat dat hele 3d niet nodig was. Heb de BR thuis en en ik mis de 3d voor geen seconde. Zo'n film moet het hebben van andere dingen. Jammergenoeg was het verhaal ietwat aan de slappe kant, maar er was genoeg te zien/genieten om er toch een leuke filmbelevenis van te maken.
    Dat gezegd hebbende, zou ik zeggen: alle remmen los nu! De basis is gelegd, dus er hoeft niet meer zoveel uitgelegd. Daardoor kun je meteen het verhaal in. Laten we hopen dat dat verhaal nu eens niet het ondergeschoven kindje wordt. Mogelijkheden zat zou ik zeggen (svp niet nog meer 'landje pik-verhalen')

  10. #35

    Standaard

    Nog minimaal vier jaar wachten op Avatar 2



    Producent John Landau heeft tijdens een screening van James Camerons 3D versie van Titanic tegenover Bleeding Cool gezegd dat we nog minimaal vier jaar moeten wachten op een sequel op de kaskraker Avatar (2009): “[it's] four years away”. Oorspronkelijk stond Avatar 2 gepland voor december 2014. Met een beetje geluk zien we het vervolg nu in december 2015 in de 3D bioscoop, maar het zou ook zomaar 2016 kunnen worden.

    De vertraging heeft waarschijnlijk te maken met de wensen die regisseur Cameron heeft op het visuele gebied. De technieken die hij hiervoor nodig heeft, zouden nog ontwikkeld moeten worden. Cameron wil met een hogere framesnelheid zorgen voor een meer realistische weergave. Ook zou hij de 3D technieken sterk willen verbeteren.

    Avatar 3 wordt daarentegen snel na de eerste sequel verwacht, aangezien deel 2 en 3 back-to-back opgenomen gaan worden.

    Bron : Filmtotaal.nl

  11. #36

    Standaard

    3D is dan weer op retour, voegt weinig tot niks toe aan films.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    3D is dan weer op retour, voegt weinig tot niks toe aan films.
    Bij slechte 3D films ja! Bij echt goede 3D films wel degelijk helaas is daar een gebrek aan

    Hugo blijkt echt een verademing in 3D te zijn en ik vond TF3 ook echt super in 3D (en voegde veel toe aan de beleving van de film, lees skydive in 3D :O)

  13. #38

    Standaard

    Sorry hoor, maar 3D gaat hem echt niet worden. We zijn nu ruim 2 jaar na Avatar en er is gewoon weg niets wat ook maar een beetje in de buurt van deze film kwam.

    De skydive scene TF3 is ok en is eigenlijk de beste 3D scene geweest in 1,5 jaar tijd. James Cameron moet nu zijn gecreeerd rage gaan redden, maar neemt er doodleuk 4 jaar de tijd voor. 3D gaat hem echt niet worden.

    Oh ja Hugo wil ik ook graag in 3D zien, om eens te zien wat Martin Scorsese kan met deze techniek.

  14. #39

    Standaard

    3d zal wel blijven maar mainstream wordt het in huidige vorm zeker niet. Als men binnen nu en 5 jaar niet met een revolutionaire vooruitgang komt haak ik definitief af....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    voegt weinig tot niks toe aan films.
    Oneens. Bij Avatar vond ik `t geweldig gedaan en ook een absolute toevoeging aan de film en de film beleving.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #41

    Standaard

    Ja jongens, de eerste trailer is er, en hij ziet er vet uit:

    www.youtube.com/watch?v=PQo8Csj0k_c

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja jongens, de eerste trailer is er, en hij ziet er vet uit:

    www.youtube.com/watch?v=PQo8Csj0k_c

    Sorry Werner, maar ik heb zelden zo'n flauw filmpje gezien....

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry Werner, maar ik heb zelden zo'n flauw filmpje gezien....
    Ik vind het wel grappig. Je hoeft meteen geen enkele andere film meer te zien...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja jongens, de eerste trailer is er, en hij ziet er vet uit:

    www.youtube.com/watch?v=PQo8Csj0k_c

    Hij is goed. Vooral ook omdat het bij een trailer blijft en niet opgerekt wordt tot een Epic Movie/Meet the Spartans-achtige spoof op speelfilm-lengte.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #45

    Standaard

    ben blij dat het tot hier beperkt blijft wat een bagger.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    ben blij dat het tot hier beperkt blijft wat een bagger.
    Dan heb je de grap niet begrepen, het is bedoeld om bagger te zijn. Zoals iemand hierboven terecht aangeeft: het is maar een parodie-trailer en geen volledige film, dus als grap heeft het wel een komisch effect zonder te gaan vervelen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan heb je de grap niet begrepen, het is bedoeld om bagger te zijn. Zoals iemand hierboven terecht aangeeft: het is maar een parodie-trailer en geen volledige film, dus als grap heeft het wel een komisch effect zonder te gaan vervelen.
    Juist omdat het een nep-trailer is, vond ik het niet alleen een grap over het gebrek aan originaliteit m.b.t. het verhaal van Avater, maar ook (waarschijnlijk onbedoeld) over de zwakke spoof-films die veel te veel worden gemaakt over succesvolle films.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #48

    Standaard

    Dan heb je de grap niet begrepen, het is bedoeld om bagger te zijn. Zoals iemand hierboven terecht aangeeft: het is maar een parodie-trailer en geen volledige film, dus als grap heeft het wel een komisch effect zonder te gaan vervelen.
    Ik heb wel begrepen dat het een parodie was hoor heb alleen een ander gevoel voor humor

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Oneens. Bij Avatar vond ik `t geweldig gedaan en ook een absolute toevoeging aan de film en de film beleving.
    Toch vindt ik 3D ergens een luchtbel. Ik bedoel: in de bios kan het zeker de filmbeleving positief beinvloeden. Maar als ik dan de bios uitloop ebt dat gevoel van 3d toch meteen weer weg. Ik heb thuis geen 3d tv, maar mis de 3d geen moment als ik een BR opzet met dezelfde film die ik voorheen in 3d in de bios heb gezien. Het verhaal, de karakters etc blijven echter WEL hangen bij mij.
    3d is gewoon het fast food van de filmwereld: het is even lekker, maar je raakt er niet vol van.

  25. #50

    Standaard

    Cameron's passie voor water gaat ver; op zoek naar creatieve input voor Avatar 2?:

    http://nieuws.nl.msn.com/buitenlands...rouwd-dan-maan

    http://www.ad.nl/ad/nl/1023/Film/art...op-aarde.dhtml

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •