Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 135 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Stukje van de filmset van de sequel midden in het Nederlandse polderlandschap? (?)

    http://www.nu.nl/film/2773632/avatar...oud-klaar.html

  2. #52

    Standaard

    2014 komt te vroeg voor Avatar 2



    Enige tijd terug meldde Jon Landau al dat 2014 te vroeg komt voor Avatar 2. Tegenover Empire producent ging de producent er dieper op in en het lijkt erop dat de sequel op zijn vroegst in 2015 verwacht kan worden en het derde deel Avatar 3 pas volgt in 2016 of 2017.

    "We're not naming dates, but I think 2014 will be a tough date for us to make. It's about getting it right", aldus Landau, die hier nog aan toevoegt dat: "Movies make release dates; release dates don't make movies".

    Over de pre-productie zegt Landau "We've started already. WETA are already working and we have our core team, (animation supervisor) Richie Baneham and (digital effects supervisor) Nolan Murtha, working with us. And we're working on underwater performance-capture."

    Onderwater? Landau: "It's going to be like the Floating Mountains in the first movie. It's not going to be all underwater; it's going to be a place we go to, leave and come back to."

    Hier de video van het interview, dat plaatsvond in verband met de release van Titanic 3D:

    James Camerons Avatar wordt dit jaar alweer drie jaar oud. In 2009/2010 haalde de sci-fi film het enorme bedrag van $2,8 miljard op aan de wereldwijde bioscoopkassa.

    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-06-2012 om 21:04

  3. #53

    Standaard

    Avatar 2, 3 & 4 back-to-back



    We wisten al dat James Cameron wellicht twee Avatar-films tegelijk op zou nemen. Enige tijd geleden meldde de regisseur nog dat hij nadacht over zelfs een vierde Avatar-film en nu lijkt het erop dat die gedachten serieus geworden zijn. Dit blijkt uit een interview dat Showbizz 411 afnam met actrice Sigourney Weaver. Cameron zou volgens Weaver maar liefst drie films tegelijkertijd willen opnemen.

    When “Political Animals” finishes shooting, see if you can follow Weaver’s schedule: she goes right into a new Christopher Durang play for a short run at Lincoln Center. Then she films “Avatar” 2, 3, and 4 with James Cameron. That’s right: they’re making three sequels to the blue 3D phenom all at the same time. Weaver says she has no idea how long it will take, or how it’s going to work. “I just show up,” she said.

    In een vorig interview vertelde Cameron nog dat het wel even gaat duren voordat we een nieuwe Avatar-film zullen zien. De afgelopen anderhalf jaar hebben ze gewerkt aan softwareontwikkeling. De virtuele productiemethode van de eerste film was experimenteel en nu moest dat veranderen.

    "As then, no one had ever done it before and we didn't even know for two and half years into it and $100 million into it if it was going to work. So we just wanted to make our lives a whole lot easier so that we can spend a little more of our brainpower on creativity.

    It was a very, very uphill battle on the first film. So we've been mostly working on the tool set, the production pipeline, setting up the new stages in Los Angeles, setting up the new visual effects pipeline in New Zealand, that sort of thing. And, by the way, writing. We haven't gotten to the design stage yet. That'll be the next," vertelde Cameron.

    Wanneer de Avatar-films uit moeten komen is nog niet bekend. We weten wel dat 2014 te vroeg zou zijn voor het eerste vervolg.

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #54

    Standaard

    zit dus echt niet te wachten op een vervolg van avatar.de special effects waren me te kitsch en de acteerprestaties enorm cheesy.

    ook het 3D effect is echt niks bijzonders.3D is echt zwaar overrated en steeds meer mensen beginnen dat te merken.gelukkig maar.

    2D rules.3D zonder goed verhaal is flop vind ik terminste.dat de film zo'n succes was kan ik begrijpen.
    mensen houden van die simpele verhaaltjes en cheesy acteerprestaties.

  5. #55

    Standaard

    Cameron's Avatar is misschien de grootste box office kraker ooit, maar JC heeft geen haast om het vervolg in de bioscoop te krijgen. De sequel is waarschijnlijk pas vanaf 2015 te zien, zo meldt The New York Times.

    De release is daarmee dus een jaar later dan voorheen bericht, gezien er eerder over zomer 2014 werd gesproken. Cameron heeft rond Lake Pounui in Nieuw Zeeland zo'n 2500 hectare land gekocht om daar tenminste een half jaar te kunnen wonen, gedurende de productie van Avatars 2 en 3 (en mogelijke verdere vervolgen), waar hij momenteel het script nog voor afrondt.
    Kan alleen maar goed komen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #56

    Standaard

    Ik was altijd vrij sceptisch ten opzichte van 3d en vind het ook nog lang niet altijd geslaagd maar met alle respect, Avatar is wel degelijk goed 3d en heeft een duidelijke meerwaarde. Gewoon onterecht wat je hier beweert...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    zit dus echt niet te wachten op een vervolg van avatar.de special effects waren me te kitsch en de acteerprestaties enorm cheesy.

    ook het 3D effect is echt niks bijzonders.3D is echt zwaar overrated en steeds meer mensen beginnen dat te merken.gelukkig maar.

    2D rules.3D zonder goed verhaal is flop vind ik terminste.dat de film zo'n succes was kan ik begrijpen.
    mensen houden van die simpele verhaaltjes en cheesy acteerprestaties.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57

    Standaard

    Jammer dat Cameron zich gaat richten op zo'n boutreeks. We konden nog zooo veel zien van hem, jammer.

  8. #58

    Standaard



    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar Bekijk bericht
    Ik avatar
    Jij avatart
    Hij avatart
    Wij avatarren
    Jullie avatarren
    Zij avatarren
    "wij hebben geavatard"

    Zie ik nu alles blauwwww...blauwww...blauwww
    Het is verder geavatard en avatarde en gebiedende wijs; avatar!

  9. #59

    Standaard

    Kwa opbrengst is het geen boutreeks, dat zal ze eerder motiveren dan cinema...
    unobtanium rules...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    Jammer dat Cameron zich gaat richten op zo'n boutreeks. We konden nog zooo veel zien van hem, jammer.

  10. #60

    Standaard

    Tja, ik vind de eerste wel aardig vwb de actie, decors en 3D, maar het verhaal vind ik allesbehalve boeiend en origineel. Ben dan ook heel benieuwd naar de premises van de vervolgen want qua originaliteit heeft JC wel wat in te halen/goed te maken IMO....

  11. #61

    Standaard

    Maar om kennis te maken met die wereld was het verhaal lekker luchtig.
    Bij deel twee mag hij wel wat anders te werk gaan.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    Jammer dat Cameron zich gaat richten op zo'n boutreeks. We konden nog zooo veel zien van hem, jammer.
    ja inderdaad.

  13. #63

    Standaard

    De trailer vond ik maar niets en het is niet moeilijk punten te vinden waarop je Avatar kan kraken op alle mogelijke vlakken (wat je met zowat alle titels kan als je het echt wil, dat terzijde), maar ik was aangenaam verrast. Uiteindelijk viel het te herleiden tot : Het wérkt. Sequels zijn voor mij niet nodig, integendeel. Toch sta ik er open voor.

  14. #64

    Standaard

    Avatar vond ik best een indrukwekkende film..het verhaal kan dan wel simpel zijn...maar het ziet er echt verbazingwekkend uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #65

    Standaard

    Voorlopig alleen Avatar 2 en 3



    Zowel James Cameron als Sigourney Weaver hebben recentelijk gesproken over de aankomende Avatar-films. Nu lijkt het erop dat er iets uit de context gehaald is als het aankomt op de vierde film in de franchise.

    In mei vertelde Cameron nog dat hij Avatar 2 en Avatar 3 aan het maken was en mogelijk zou werken aan een vierde film in de franchise. Nog geen maand later speelde Showbiz 411 daarop in, toen het schreef over de rol van Weaver in de aankomende films.

    "Then she films 'Avatar' 2, 3, and 4 with James Cameron. That's right: they're making three sequels to the blue 3D phenom all at the same time. Weaver says she has no idea how long it will take, or how it's going to work. 'I just show up,' she said.

    Het is zeer waarschijnlijk dat Weaver nooit iets vertelde over een vierde film, en dat Showbiz 411 gewoon aannam dat de volgende drie films back-to-back opgenomen zouden worden. Producent Jon Landau ging nu in op die verhalen en ontkrachtte deze.

    "We [are] doing two back-to-back, but not a third."

    Er wordt aan gewerkt om in december 2014 de tweede Avatar-film uit te brengen, en in 2015 de derde.

    Bron : Filmtotaal.nl

  16. #66

    Standaard

    Iedere keer van dat loos nieuws over Avatar, is gewoon om ons lekker te houden alleen ik wordt er eerder gek van want de inhoud zegt iedere keer 0,00 en het zelfde!

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Iedere keer van dat loos nieuws over Avatar, is gewoon om ons lekker te houden alleen ik wordt er eerder gek van want de inhoud zegt iedere keer 0,00 en het zelfde!
    agreed.

  18. #68

    Standaard

    toch waardeer ik de tijd die dvd watcher erin steekt

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Deze film maakte flink wat indruk op mij,was de 1ste keer dat ik een film in 3d zag.
    Dat het verhaal wat voor de hand liggend is was voor mijn geen probleem ik ging helmaal
    op in Pandora.Van Cameron vindt ik het zo mooi dat hij de grenzen van techniek opzoekt
    en dat verwerkt in zijn films,hij is misschien wel de beste tech-regisseur.

    Heb net even de Bluray review gelezen van zijn Titanic die volgende week uitkomt en die uitgeve is TOP !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-09-2012 om 14:19

  21. #71

    Standaard

    het waren vooral het verhaal en acteerprestaties die me stoorde.
    verhaal voor de hand liggend en de acteerprestaties waren nog net niet van GTST niveau.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    toch waardeer ik de tijd die dvd watcher erin steekt
    Dat is wat anders, het gaat mij meer over de inhoud van het news wat geen news is

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dat is wat anders, het gaat mij meer over de inhoud van het news wat geen news is
    AL het nieuws over Avatar is nieuws

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    AL het nieuws over Avatar is nieuws
    De voorbarige aankondiging dat het derde vervolg tegelijk met Avatar 2 en 3 zou worden opgenomen blijkbaar niet...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #75

    Standaard

    Anderzijds zijn de meeste van de eindeloze reacties die na het niet-nieuws steeds volgen minstens even (on)interessant.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •