Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 135 van 135 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Dit is een film die ik niet in de bios ga bekijken. 3 uur en 10 minuten zonder pauze is voor mij niet te doen. Dan verlies ik echt mn interesse. Ik kijk deze wel thuis op Disney+ in meerdere kijkbeurten en hopelijk daarna op 3D bluray.

  2. #127

    Standaard

    Variety: I’m sorry, but as I watched “The Way of Water” the only part of me that was moved was my eyeballs. https://variety.com/2022/film/review...on-1235451995/

    Blu-ray.com: 6/10 https://www.blu-ray.com/Avatar-The-W.../35819/#Review

  3. #128

    Standaard

    The Guardian is ook heel negatief en noemt het een dure screensaver voor een Macbook Pro, 2/5: https://www.theguardian.com/film/202...e_iOSApp_Other

    NRC geeft net als de Volkskrant 4 sterren

    De eerste Avatar heb ik wel gezien en op bluray, maar nooit herkeken. Toch te weinig boeiend verhaal eigenlijk. Het verhaal van deel 2 schijnt nog dunner te zijn.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #129

    Standaard

    Verbaast me op zich niks als het verhaal dunner is. Cameron was meer bezig met de Mo-Cap technieken onder water dan met het verhaal.

  5. #130

    Standaard

    Ik ga hem ook kijken, maar dan wel in 2K. Zo lang in 3D kijken hou ik niet meer vol. Krijg dan veel last van Hoofdpijn, Duizeligheid en Slaperigheid van. Veel te vermoeiend dat 3D voor mij helaas.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-12-2022 om 20:27

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Verbaast me op zich niks als het verhaal dunner is. Cameron was meer bezig met de Mo-Cap technieken onder water dan met het verhaal.
    Gister de film gezien en ik kan niet zeggen dat het verhaal dunner is. Wel ongeveer even dun, aangezien deel 1 ook een redelijk dun verhaal heeft. Al met al vond ik deel 1 wel wat beter. Misschien omdat die wereld toen helemaal nieuw was.

    Visueel qua beeldkwaliteit en de gecreëerde wereld is deze film fenomenaal, al vind ik die beeldkwaliteit bij de geremasterde versie van Avatar 1 ongeveer gelijk (beiden heb ik in Dolby Cinema gezien). Ook vind ik dat we nu meer van de prachtige wereld te zien krijgen, terwijl ik reviewers dacht ik heb horen zeggen dat de focus daarop nu minder is.

    Ik geef de film een 8, maar vanzelfsprekend vooral voor de vorm en minder door de inhoud. Raad ik de film aan? Zeer zeker, en in de bios nu het nog kan!
    The future is Blu

  7. #132

    Standaard

    Ik ga in de kerstvakantie.

  8. #133

    Standaard

    Verhaal is inderdaad niet heel bijzonder en lijkt ook deels op deel 1, maar wow wat was dat mooi (IMAX 3D HFR).

  9. #134

    Standaard

    Sla deze over in de bios.
    Kijk deze wel op Disney+ en gezien het een Fox film is zal de UHD wel weer zonder NL subs zijn,
    Dus Di$ney krijgt weinig euro's van mij.
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #135

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •