De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Divius

  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Divius

    Hieronder volgt het interview met Divius

    De vragen staan hier. Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Divius zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2

    Standaard

    /
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 25-08-2013 om 21:06

  3. #3

    Standaard

    Het Grafisch Lyceum in Rotterdam heeft toch ook een afdeling Media?
    Marian Zanen is een heel leuke docente

    De filmacademie is alleen haalbaar als je eigen werk kunt laten zien. Heb je dat al? Zeker voor Camera, zoals jij dat wilt, willen ze dat.

    - Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
    The Godfather. Werkelijk fantastische film, maar je hoort nooit iemand erover. Oh, wacht..
    Ik neem aan dat je dit cynisch bedoelt?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 08-01-2010 om 15:25
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het Grafisch Lyceum in Rotterdam heeft toch ook een afdeling Media?
    Marian Zanen is een heel leuke docente
    De filmacademie is alleen haalbaar als je eigen werk kunt laten zien. Heb je dat al? Zeker voor Camera, zoals jij dat wilt, willen ze dat.
    Ja, ik heb daar de opleiding Animation & Games gevolgd, omdat ik tijdens de keuze niet wist dat ik iets met film wilde doen. En verder heb ik niet echt een foto/film portfolio, maar daar wil ik binnenkort wel aan beginnen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je dit cynisch bedoelt?
    Uiteraard

  5. #5

    Standaard

    Leuk!

    Psst, probeer eens iets van Wes Anderson
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Leuk!

    Psst, probeer eens iets van Wes Anderson
    Ik heb Rushmore en Bottle Rocket nog liggen, en ik zal Tenenbaums en Aquatic Life nog eens herkijken als in de in stemming ben, waarschijnlijk dat ze me dan wat beter bevallen

  7. #7

    Standaard

    There Will Be Blood is inderdaad geweldig, had wat mij betreft de Oscar voor beste film huis mogen gaan, i.p.v. No Country for Old Men.
    Sterker nog, ik durf TWBB één van de beste films te noemen die ik ooit gezien heb!
    't Is een hele trage film, er zit niet echt tempo in, maar het zit zo goed in elkaar!!!!!!

    W.b.t. eigen werk/filmacademie:
    Misschien zijn er independent filmmakers waarmee je een keer een film kunt maken?
    Ga eens op onderzoek uit!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    There Will Be Blood is inderdaad geweldig, had wat mij betreft de Oscar voor beste film huis mogen gaan, i.p.v. No Country for Old Men.
    Sterker nog, ik durf TWBB één van de beste films te noemen die ik ooit gezien heb!
    't Is een hele trage film, er zit niet echt tempo in, maar het zit zo goed in elkaar!!!!!!
    Nouja, No Country For Old Men is natuurlijk ook briljant, weet niet zo goed welke ik eigenlijk beter vind..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    W.b.t. eigen werk/filmacademie:
    Misschien zijn er independent filmmakers waarmee je een keer een film kunt maken?
    Ga eens op onderzoek uit!
    Misschien wel slim om daar een keer achteraan te gaan, bedankt!

  9. #9

    Standaard

    Leuke interview, kom ik eindelijk wat te weten van me multiplayer U2 metgezel

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed interview, en altijd leuk een andere waterman, die vijf dagen voor mij jarig is te horen.

    En het enig goede antwoord is uiteraard, ja een groter scherm is altijd fijn(er)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Goed interview, en altijd leuk een andere waterman, die vijf dagen voor mij jarig is te horen.
    Waterman rullezz!!1!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    En het enig goede antwoord is uiteraard, ja een groter scherm is altijd fijn(er)
    Is dat m'n enige goede antwoord? Is de rest fout dan?

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee joh.

    De rest zijn geen antwoorden maar statements......, daar wil ik niet aan tornen!
    Je naam is namelijk Divius en niet Dubious


    Het enige goede antwoord op die specifieke vraag dan... ...................,
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nee joh.

    De rest zijn geen antwoorden maar statements......, daar wil ik niet aan tornen!
    Je naam is namelijk Divius en niet Dubious
    Het enige goede antwoord op die specifieke vraag dan... ...................,
    Duidelijk.

  14. #14

    Standaard

    Watermannen rulez!


  15. #15

    Standaard

    Hier nog 1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •