De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "The Universe" van History Channel

    Ik ben aan het zoeken naar seizoen 2 en 3 van "The Universe" van History Channel. Bij Amazon zijn ze wel te koop, maar ik heb geen credit card en kan er ook niet 1,2,3 aan komen. Ik heb seizoen 1 al weten te bemachtigen op marktplaats, maar ik zoek seizoen 2 en 3 nog.

    Heeft iemand een idee hoe en waar ik deze seizoenen kan bemachtigen, zonder dat ik een credit card nodig heb?

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas..., dat wordt lastig omdat ze alleen in de VS te krijgen zijn.

    Je kan ze natuurlijk laten bestellen door de betere dvd zaak, maar daar betaal je dan meteen de hoofdprijs voor!

    Ik heb deze topseries op Blu-ray gekocht toen ik van de zomer in de VS was.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    hmmm, zit nu al een tijdje internet langs te speuren. Kan eigenlijk alleen maar regio 1 dvd boxen vinden uit de VS en regio 2 boxen bij Amazon. Ik snap niet waarom Amazon geen paypal accepteren.

    Ik ben bang dat ik toch zelf een credit card moet gaan nemen of iemand moet vinden die het voor me betaald. Ik zie verder geen optie om hem ergens anders te kopen.

    Als iemand nog iets weet hoor ik het graag, maar ik zie het somber in.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een creditcard is zo gek nog niet.
    Vaak is je aankoop meteen verzekerd, en dit soort problemen horen meteen tot het verleden.

    Ik begrijp overigens dat je het over de dvd versie hebt.
    Ik neem aan dat je nog geen BD speler hebt, want deze serie is echt ontzettend heel mooi in High Def.
    Denk, meld het maar even
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Je maak me wel warm voor een BD speler inderdaad. Maar heb daar het geld nog niet voor (over), moet nog even bij mijn dvdtjes blijven .

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik trachte het ook heel voorzichtelijk over te brengen.
    Ik had deze serie ontdekt op History HD channel en moest hem ook direct in HD op BD hebben.

    Hopen dat het je lukt, want ze zijn zeker de moeite waard, zeker vanaf seizoen 2
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Henk is het je al gelukt om de dvd's te kopen?

    Groet, Mike

    http://shop.history.com/index.php?v=...16b87719e32f0d


    hier zijn allen te koop met korting !
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 22-09-2010 om 08:33

  8. #8

    Standaard belanbrijk nieuws over 1ste serie regio 2

    MOD EDIT: Dit mag je nog eens plaatsen, maar dan alleen de tekst graag en niet de broncode.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 22-09-2010 om 08:33

  9. #9

    Standaard

    Nu zelf een vraag; weet iemand hoe het zit met ondertitels? Ik kan hierover geen informatie vinden.

    Groet,
    Mike

  10. #10

    Standaard


    105 of 114 people found the following review helpful:
    1.0 out of 5 stars Not the complete Series 1, and therefore a con, 30 Oct 2008
    By Mr. L. N. Taylor "lntaylor3" (Essex, UK) - See all my reviews
    (TOP 1000 REVIEWER) (VINE VOICE) (REAL NAME)
    This review is from: The Universe - Series 1 - Complete [DVD] (DVD)
    This is a great series, but Goentertain have released it minus the last 2 episodes - "The Search for ET", and the full length feature episode "Beyond the Big Bang". I spoke to Goentertain to ask why, and all they said was that the licensing deal didn't allow them to issue these 2 episodes. So, why call it the "Complete" series 1 when it obviously isn't?? The entire 14 episode series is only available on import from the US as a 4 disc set. The 2 missing episodes in this Region 2 set are crucially important to the series, and the best of the bunch. I'm sending my copy of this back to Goentertain where they can Gostickitwherethesundontshine. I've reordered a Region 1 set. Why settle for less when you can have the whole Universe!! (well series 1 anyway)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •