Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 301 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb me ook vermaakt met alle Bay's, enkel met deze niet. Hij geeft ook niet wat we willen, en dat moet hij naderhand nu wel weten...
    tja zolang de kassa rinkelt zal het hem en de filmmaatschappij worst wezen wat mensen willen, ze wijzen naar de opbrengstcijfers en geven groen locht voor volgende deel.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja zolang de kassa rinkelt zal het hem en de filmmaatschappij worst wezen wat mensen willen, ze wijzen naar de opbrengstcijfers en geven groen locht voor volgende deel.
    Dit is wat wij willen, hoeveel levert het op 600-800 miljoen wereldwijd? Dat brengen wij in het laatje. Voor filmcritici daar hebben ze filmfestivals voor uitgevonden . Het is gewoon wat het is een heerlijke popcorn film. Hiervoor ga ik naar de bioscoop. Doe mij maar elke jaar een Transformers.

  3. #253

    Standaard

    daar heb ik ook geen bezwaar tegen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #254

    Standaard

    Nou... ik ben dus gisteravond heen geweest en ik moet eerlijk bekennen: hij is bombastisch in het laatste uur, maar alles wat daarvoor gebeurd is gewoon WAARDELOOS slecht!! Eerste 15 minuten met de maan missie had ik zoiets van, Dit gaat wel een goede film worden, maar zodra we bij Sam en zijn nieuwe Bunny kwamen dacht ik, NEEEEeee hier gaan we weer!! Slappe dialogen, zoetsappig en compleet overbodig. Vreemd genoeg miste ik dus fox ook, hoewel ik haar in de eerste twee films niet denderend goed vond acteren. Ze was een Eye candy. Maar ik vond Rosy helemaal niet bij Sam passen.
    Tot de reclame heb ik me dood lopen vervelen. Ik vond Laserbeak eerder belachelijk dan eng en wat was in vredesnaam dat rochelende en kwijlende groene decepticon ding in Afrika waar Megatron mee optrekt????? WTF!!! Deel 2 was al bizar maar dit deel overtrof het gewoon.

    De 3D was wel goed overigens. Beter als bij Avatar. Had geen last van mijn ogen toen ik uit de bioscoop kwam. (utopolis den helder)

    Ik geef deze film een 5. Niet meer, niet minder. Ik heb geprobeerd alles op me af te laten komen zonder er te veel bij na te denken, maar het ging gewoon niet. Op de één of andere manier heb je toch bepaalde verwachtingen van een film, en deze werden niet ingelost. Als dit het einde is van de Transformers films dan is het in mijn ogen een gemiste kans, net zoals toen met de Matrix trilogy. Eerste deel was geweldig, 2de deel ging wel, 3e deel was bagger. Helaas Micheal Bay, geen Transformers meer voor mij
    Thomas, je had helemaal gelijk met je recentie in mijn ogen.
    Laatst aangepast door FROST : 02-07-2011 om 13:44

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Maar ik vond Rosy helemaal niet bij Sam passen.
    Fox wel dan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #256
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik vond m heel erg goed. Als je vroeger de G1 serie helemaal hebt bekeken, dan merk je ook de knipoogjes op naar G1.
    Heel veel aktie en special effects en dat is tenslotte toch waar ik voor naar een bios ga. Het 3d gedeelte kwam het eerste gedeelte er goed uit. Later miste ik dat een beetje. 3D is thuis toch mooier vind ik.
    Schaal 1 op 10 geef ik m een 9. AANRADER als je van aktie en SE houd en niet zozeer het verhaallijn.

  7. #257

    Standaard

    Op Slashfilm staat een stukje over het 'lenen' van beelden uit The Island. Ik wist niet dat dit gebeurde.

  8. #258

    Standaard

    Ik vond hem moddervet. En ik ga deze week gewoon nog een keer
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  9. #259

    Standaard

    Film was zeker vet! Moet alle actie nog wat op mij in laten werken

    Beste 3D die ik tot nu toe heb gezien, Haarscherp beeld en 3D werd goed toegepast. Als iedere film zo in 3D zou zijn zou het wel eens goed kunnen komen met 3D. Anders moeten ze het lekker laten zitten.

    Film heeft overigens binnen 4,5dag al bijna 400mil opgebracht als deze film weer rond de 800/900mil opbrengt kun je op je vingers natellen dat er of een deel 4 met Bay komt of een reboot/vervolg met een andere regisseur dat kan gewoon niet anders!
    Laatst aangepast door theregiment : 03-07-2011 om 22:47

  10. #260

    Standaard

    Film heeft overigens binnen 4,5dag al bijna 400mil opgebracht als deze film weer rond de 800/900mil opbrengt kun je op je vingers natellen dat er of een deel 4 met Bay komt of een reboot/vervolg met een andere regisseur dat kan gewoon niet anders!
    Maar dan zonder Shia,

    After thrice being caught up in the calamitous crunching conflict of computer-rendered metal bipeds, Shia LaBeouf is saying "No" to more saying "No no no no" in the TRANSFORMERS series.
    "I'm sure they'll make more of them, it's still a very hot franchise, there's still value in it, I think people will still go to see it. I just don't know if I have anything to contribute," says the refreshingly outspoken actor (to the chagrin of his PR humans, no doubt).
    "I love making them. I love the crew, I love Michael, I love the cast, I love [the character] Sam. I like doing it," he clarifies. "I don't have anything new to contribute."
    Op Slashfilm staat een stukje over het 'lenen' van beelden uit The Island. Ik wist niet dat dit gebeurde.
    Hier een filmpje met de vergelijking,

    http://www.cinemablend.com/new/Proof...and-25509.html

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #261

    Standaard

    Gezien!

    Overall een goeie film maar niet meer.
    Zeker niet beter dan de eerste 2.
    Geluid was top, het 3d vond ik iets minder, voegde niet echt veel toe aan de film (Avatar was in 3d stukken beter)
    Het einde toe was naar mijn mening te lang gerekt , en Sam's nieuwe vrouw doet het stukken minder, past er niet in

    8.3/10
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #262

    Standaard

    Dat is een aardig hoog cijfer voor een 'goeie film maar niet meer' .

  13. #263

    Standaard

    Zeker niet beter dan de eerste 2
    8.3/10
    Ik ben heel erg benieuwed naar jou becijfering van TF2

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #264

    Standaard

    ik kan maar 1 ding zeggen over transformers 3 en dat is: wow!

    Ik heb de film mogen aanschouwen in Imax (en 3-D) en het zijn toch echt wel de beste effecten na Avatar die ik in 3-D heb mogen zien.

    De actie is geweldig (verhaal boeit me niet, als de robots elkaar maar kapot maken op gruwelijke manieren) en de film maakt helemaal waar wat hij moet doen: actie en sensatie!

    Shia doet het allemaal leuk, de nieuwe chick is lekkerder dan Megan, en de robots en special effects zijn van ontzettend hoog niveau. Al met al prima vermaakt met deze film!

    Kortom: 8 van de 10!

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik ben heel erg benieuwed naar jou becijfering van TF2
    tzelfde
    ik vond het einde veel te langgerekt in deel 3
    In deel 1&2 vlieg je direct in de actie, in dit deel duurt het wel even

    Megan vind ik nog altijd beter dan de huidige

    Overigens vind ik het 3d in deze film echt wel niet goed.. maar goed, das subjectief (de rest ook )
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    tzelfde
    ik vond het einde veel te langgerekt in deel 3
    In deel 1&2 vlieg je direct in de actie, in dit deel duurt het wel even

    Megan vind ik nog altijd beter dan de huidige

    Overigens vind ik het 3d in deze film echt wel niet goed.. maar goed, das subjectief (de rest ook )
    Echt wel niet goed... wat is het nu.. 3D in deze film was in mijn ogen beter als avatar (met zelfde systeem opgenomen + verbeteringen kan dus ook niet anders)

    ZO hoort 3d te zijn punt.

  17. #267

    Standaard

    Bij Avatar was de ondertiteling heel mooi 3D, je zag echt diepte erin. Dat is eigenlijk het enigste na ruim een jaar wat ik mij van Avatar herinnert. Viel mij gelijk op dat bij Transformers die diepte bij de ondertiteling ontbrak.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Echt wel niet goed... wat is het nu.. 3D in deze film was in mijn ogen beter als avatar (met zelfde systeem opgenomen + verbeteringen kan dus ook niet anders)

    ZO hoort 3d te zijn punt.
    Inderdaad. Veel mensen verwachten met 3D objecten die uit het scherm springen. Dit is helemaal niet de bedoeling, de hoofdzaak is diepte geven, en dat was meer dan waar in TF3!


  19. #269

    Standaard

    Ik irriteerde me dood aan de ondertiteling van Avatar. Ik weet het niet, sinds Star Wars episode 1 uitkwam heb ik een hekel aan GELE ondertiteling.. Gelukkig was die niet te vinden in Transformers 3

  20. #270

    Standaard

    Beste Transformers film tot nu toe. In tegenstelling juist veeeeel minder humor! Actie is dik, nieuwe chick is wel okey, *Had liever Megan*, alleen het 3d voegde te weinig toe, vooral omdat de actie scenes zich aan het einde van de film afspelen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Beste Transformers film tot nu toe. In tegenstelling juist veeeeel minder humor! Actie is dik, nieuwe chick is wel okey, *Had liever Megan*, alleen het 3d voegde te weinig toe, vooral omdat de actie scenes zich aan het einde van de film afspelen.
    volledig mee eens, maar deel 1 was beter
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #272

    Standaard

    zesje voor de effecten... hetzelfde trucje wordt nou al voor de 3 keer toegepast, en het is gewoon echt niet interessant meer om naar te kijken.

  23. #273

    Standaard

    Dit was voor mij de eerste 3D film die ik heb gezien (had nog een biosbon die verliep).
    De film was wel aardig (idem als deel 1 en 2). Leuk popcornvermaak, veel actie en af en toe wat (platte) humor.
    Het 3D gaf beslist een meerwaarde (diepte, je zit meer in de film), maar toch had ik misschien meer/teveel verwacht.
    Leuk, maar geen reden meer om voor naar de bios te gaan.
    (ik erger me sowieso kapot aan alle mensen die kraken, midden in de actie hum telefoonje gaan checken, een lampje aandoen! GRRRRRR). Daarom koop ik gewoon de films en kijk ze rustig thuis...

    Al met al een leuke ervaring, leuke film, maar niets nieuws.
    De film had wat 'spannender' gemogen.
    Overigens vond ik het begin van de film wel echt geweldig gemaakt!

  24. #274

    Standaard

    Eindelijk gezien in Ede. Nu nog in de grote zaal, volgende week wordt dat Harry Potter. De film voldoet precies aan mijn verwachtingen. Een Michael Bay universum vol mooie mensen, flauwe humor en 100% actie. Een geslaagde cocktail! Ik ben en blijf geen fan van 3D, maar de film past het effect (de gimmick) redelijk goed toe.

    Nu even iets anders. Wat heeft Michael Bay met snelwegen? Bad Boys, The Island en nu weer. De gelijkenissen waren zéér treffend!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #275
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Eindelijk gezien in Ede. Nu nog in de grote zaal, volgende week wordt dat Harry Potter. De film voldoet precies aan mijn verwachtingen. Een Michael Bay universum vol mooie mensen, flauwe humor en 100% actie. Een geslaagde cocktail! Ik ben en blijf geen fan van 3D, maar de film past het effect (de gimmick) redelijk goed toe.

    Nu even iets anders. Wat heeft Michael Bay met snelwegen? Bad Boys, The Island en nu weer. De gelijkenissen waren zéér treffend!
    Sterker nog als je even terug bladert, zie dat het zelfs precies hetzelfde stukje snelweg en film betreft als in the island. Dus letterlijk...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •