Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 301 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    haha, ik zie het. Copy/Paste
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #277

    Standaard

    Vorige week gezien en viel reuze mee: de humor viel beter te pruimen dan de vorige delen, werkelijk prachtige 3D beelden, veel heel veel actie maar helaas ietsjes te lange speelduur.

  3. #278

    Standaard

    Wat een positieve verhalen hier. Ik ben een van de eersten in de rij bij een nieuwe film van Bay, maar vond dit toch wel huilen met de pet op. Werkelijk véél te langdradig. 2,5 uur van deze onzin met een ellenlange laatste akte was echt moeilijk uit te zitten.

    En hoezo is de flauwe humor verdwenen? Die was juist weer in grote mate aanwezig, misschien zelfs nog wel meer dan in het tweede deel...

    Nee voor mij blijft deel 1 met afstand de beste uit de serie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #279

    Standaard

    Goed, ik begrijp er helemaal niets van dat deze film zo sterk wordt afgekraakt. Dit deel was voor mij dus echt een stuk beter dan het 2e deel. Waar het in Revenge of the Fallen één grote chaos was, had ik het gevoel dat ik in deze film de transformers beter uit elkaar kon houden. De film nam ook meer de tijd waardoor ik het allemaal wat beter kon volgen.

    De IMAX 3D versie is echt een aanrader. Ik zat vrijwel achteraan en in het midden van de zaal waardoor de kwaliteit goed tot zijn recht kwam. Bij zowel Avatar als Pirates zat ik rechts in de zaal waardoor het linkerdeel van het beeld er niet uit zag. Ik vind 3D nog steeds stom (alleen al vanwege de bril), maar dit zag er wel zeer mooi uit.

    Ik vond het leuk om te zien dat er binnen het verhaal een link met de Apollo vlucht en tsjernobyl ramp werd gemaakt. Ik kan het wel waarderen wanneer zaken uit de werkelijkheid met fictie worden verbonden. Dit vond ik ook leuk in het 1e deel, waar Megatron als bron van de hedendaagse technologie had gediend. En natuurlijk het 2e deel waarin de grote bouwwerken van vroegere beschavingen door hulp van transformers bleken te zijn gemaakt.

    Sterk vond ik de samenwerking tussen de mensen en Decepticons . Dit tezamen met de onverwachtse partijwisseling van Sentinal Prime en de plotselinge dood van Ironhide zorgde voor een bedreigd gevoel. Ik vroeg mij voortdurend af wie er nog meer hun einde ging vinden en ik kreeg dan ook bijna een hartverzakking toen zowel Starscream, Megatron als Sentinal Prime niet werden gespaard.

    Deel 1 blijf ik sterker vinden, maar ik vind deel 3 sowieso een verbetering na deel 2. Natuurlijk zat er weer overbodige humor in, maar ik vond over het algemeen de film een meer duistere toon hebben dan het vorige deel. Mijn sterkste kritiekpunt blijft dat bepaalde karakters nauwelijks aandacht krijgen. Sideswipe, Ratchet, Dino/Mirage en Soundwave hadden van mij echt meer duidelijker in beeld mogen komen. Volgens mij heeft het grootste deel van het publiek niet eens door dat de Soundwave uit deze film hetzelfde karakter is als de satelliet uit deel twee.

  5. #280

    Standaard

    Afgelopen week gezien:

    Transformers - Dark Of The Moon
    Als er een Oscar zou bestaan voor De Meest Langdradige Climax Van Het Jaar zou Michael Bay `m zonder twijfel in de wacht slepen. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo`n saaie,oninteressante laatste acte van een film heb gezien: te lang, te saai en het boeide me uiteindelijk allemaal weinig. Geef die man een schaar zodat ie er eens flink in kan knippen! En dat terwijl me het eerste 1,5 uur juist wel kan bekoren, met name door het ontzettend toffe begin waarin we de landing op de maan zien van Apollo 11 zien. In dit gegeven had gewoon een goede op zichzelf staande film gezeten. Erg jammer dat dit wordt uitgewerkt en gebruikt tot deze blockbuster die dus eindigt in een extreme anti-climax en in het geheel maar matig kon boeien,al was het wel een pluspunt dat het flauwe humor gehalte uit het tweede deel voor een groot deel was verdwenen.
    Het is te hopen dat Bay het hier bij laat, want de kwaliteit van de reeks gaat zo wel heel snel achteruit...

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wat een positieve verhalen hier. Ik ben een van de eersten in de rij bij een nieuwe film van Bay, maar vond dit toch wel huilen met de pet op. Werkelijk véél te langdradig. 2,5 uur van deze onzin met een ellenlange laatste akte was echt moeilijk uit te zitten.

    En hoezo is de flauwe humor verdwenen? Die was juist weer in grote mate aanwezig, misschien zelfs nog wel meer dan in het tweede deel...

    Nee voor mij blijft deel 1 met afstand de beste uit de serie.
    Ik had net hetzelfde gevoel. Elke Bay vond ik genieten, buiten deze, booooooring


  7. #282

    Standaard

    En hoezo is de flauwe humor verdwenen? Die was juist weer in grote mate aanwezig, misschien zelfs nog wel meer dan in het tweede deel...
    Dus niet..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    En hoezo is de flauwe humor verdwenen? Die was juist weer in grote mate aanwezig, misschien zelfs nog wel meer dan in het tweede deel...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dus niet..
    Ja, serieus, is dit een grap ofzo? xD Ik zal niet ontkennen dat er in deel 3 weer overbodige humor zat verwerkt, maar MEER dan in deel 2?! Sorry hoor, maar ik vond de humor in dit 3e deel lang niet zo erg als de Sam's moeder die aan de wiet zat, de bestuurbare auto die tegen Megan Fox aanwipte en de testikels van die reuzetransformer.. Meer humor, laat me niet lachen!

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wat een positieve verhalen hier. Ik ben een van de eersten in de rij bij een nieuwe film van Bay, maar vond dit toch wel huilen met de pet op. Werkelijk véél te langdradig. 2,5 uur van deze onzin met een ellenlange laatste akte was echt moeilijk uit te zitten.

    En hoezo is de flauwe humor verdwenen? Die was juist weer in grote mate aanwezig, misschien zelfs nog wel meer dan in het tweede deel...

    Nee voor mij blijft deel 1 met afstand de beste uit de serie.
    Heb me goed vermaakt met deeltje 3. En ik ben het ook niet met je eens dat de humor wellicht meer aanwezig is dan in deel 2. Dat is absoluut niet het geval. Ja er zit nog overbodige humor in, maar lang niet zo veel als in deel 2, zelfs minder dan in deel 1 volgens mij. Het geheel is een stuk grimmiger dan voorgaande delen. De sfx zijn om van te watertanden. Ok, het verhaal is wat mager, maar ik vond het een hele verbetering t.o.v. deel 2.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #285

    Standaard

    Dankzij Harry P draait ie zeker niet meer in Imax?

  11. #286

    Standaard

    Misschien niet meer dan in deel 2 (tijdje geleden dus durf het niet met zekerheid te zeggen), maar méér dan genoeg. Als je deze film objectief op genre zou moeten beoordelen kom je haast tot de conclusie actie/komedie. Anyway, SFX zijn inderdaad weer geweldig en een goed verhaal hoeft ook niet altijd, maar een blockbuster moet wel onderhoudend/vermakelijk zijn. Ik vond deze eigenlijk vooral dodelijk saai.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Misschien niet meer dan in deel 2 (tijdje geleden dus durf het niet met zekerheid te zeggen), maar méér dan genoeg. Als je deze film objectief op genre zou moeten beoordelen kom je haast tot de conclusie actie/komedie. Anyway, SFX zijn inderdaad weer geweldig en een goed verhaal hoeft ook niet altijd, maar een blockbuster moet wel onderhoudend/vermakelijk zijn. Ik vond deze eigenlijk vooral dodelijk saai.
    hm komedie is vrijwel onmogelijk, en gezien de opbrengsten kun je stellen dat heel veel mensen deze film terecht wel tof vonden, maar meningen verschillen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #288
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik deel de mening van veel mensen hier... het eerste deel zat ik helemaal weggeblazen in de bios. Het tweede deel was een aanfluiting (dat heeft mr. Bay zelf toegegeven). Maar toch had ik hoop voor dit derde deel omdat Bay heeft gezegd dat de humor zou verdwijnen en dat het allemaal wat 'donkerder' zou worden. Maar het tegendeel is bewezen, humor waar ik niet om kon lachen, flauwe kleine robotjes.. slecht verhaal.. ben klaar met deze serie. Jammer, vroeger één van mijn favorieten

  14. #289

    Thumbs down Prul van de bovenste plank!

    Gisteren gezien en net zoals zovelen hier toch erg teleurgesteld!
    De 2e vond ik nog niet eens zo slecht in vergelijking met dit gedrocht.
    Het begin was nochtans veelbelovend en erg gaaf en leuk gedaan maar daarna begon de ellende.

    Acteerprestaties zwaar beneden peil en erg over the top.
    Shia loopt vaak erg overdreven te schreeuwen en te bleren dat me al vlug begon te irriteren. Tevens heeft men het vaak over Megan Fox en haar gebrek aan acteertalent maar mijn god ik zal maar zwijgen over dat domme blonde wicht die haar plaats vervangen heeft, weet haar naam niet eens en wil het ook niet weten. Hierbij vergeleken is Megan Fox oscarwaardig materiaal, kan je nagaan. Behalve wat gemaakt geil lopen doen de hele tijd blijkt dat haar enige talent te zijn en zefs dat heeft ze niet eens in de vingers en kan elke willekeurige amateur nog honderd keer beter.
    Vraag me af wat Bay bezield heeft om dit non talent aan te trekken?

    De SFX en actiescenes waren wel weer erg mooi en dat is dan ook het enige echte goede en positeive wat ik over deze hele fim kan zeggen. Rechtvaardigd dat om deze film te kijken? In mijn ogen niet.
    Ik kan nog wel even doorgaan met kritiek geven aan dit gedrocht maar houd er maar mee op.
    Voor mij hoeft er dan ook geen vervolg meer te komen...
    Laatst aangepast door The Scratcher : 22-07-2011 om 16:46
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  15. #290

    Standaard

    Duidelijk dat Bay Transformers geen eer bewijst zeker niet met dit 3de deel. Er is geprobeerd om er wat van te maken maar ja ik kan niet anders zeggen dan iedereen kwam wel erg tot zijn eind.

    Naja laten we hopen dat Transformers voorlopig niet meer wordt aangeraakt.

  16. #291

    Standaard

    Nou ja, op mij kwam het allemaal over als een verbetering op deel 2. Het werkte allemaal prima voor mij. Ik kijk graag uit op een deel 4. En slecht acteerwerk door de mensen? Ach, ik let in de film niet eens op de mensen. Kwestie van negeren, net als bij de originele tekenfilm serie.

    Megan Fox vond ik een drammerige, irritante, domme rotkop hebben.
    Ik ben waarschijnlijk één van de weinige die Rosie Huntington-Whiteley leuker vond.
    Zowel wel betreft uiterlijk als acteerwerk.

  17. #292

    Standaard

    nog wat hoge resolutie fotos van TDM: http://www.michaelbay.com/media/photos/rz/index.html

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas Bekijk bericht
    Megan Fox vond ik een drammerige, irritante, domme rotkop hebben.
    Ik ben waarschijnlijk één van de weinige die Rosie Huntington-Whiteley leuker vond.
    Zowel wel betreft uiterlijk als acteerwerk.
    Serieus? Die rosie heeft zo'n achterlijk bekkie alsof ze chronisch zoentjes geeft. Verder heeft ze geen enkele weerstand, niet stoer, je kunt er niks mee. Echt zo 1 die je niet mee wilt hebben op vakantie.

    Megan kan niet acteren, maar staalde immers wel een procentje sex uit.

  19. #294
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Megan kan niet acteren, maar staalde immers wel een procentje sex uit.
    Dan moet ze achter de ramen gaan staan. In de films haalt ze het IQ omlaag.
    En dat is behoorlijk knap in een filmreeks als Transformers...
    Ik heb mij gewoon minder aan Rosie Huntington-Whiteley geërgerd.
    Maar ik snap sowieso niet waarom Michael Bay een vrouw niet wat nuttigs kan laten doen.

  21. #296

    Standaard

    Gister gezien en viel me redelijk mee. De donkere toon ipv de banale grappen van deel 2 vond ik wel een verademing maar verder vond ik het wel weer 1 groot ILM orgie bij elkaar. Die Rosie Huntington vond ik maar niks met haar botox lippen en een lach en een uitdrukking van een bulldog...(vooral in die scene aan het eind van de film waar er een slo-mo cambeweging langs haar gaat en allerlei puin om haar heen vliegt: wat een grafbek heeft ze daar zeg...)...
    Dan mag megan niet kunnen acteren en lekker arrogant zijn (op zich is dat goed tegengas voor Bay want die gast heeft symphatie ook niet uitgevonden) maar ze brengt idd een procentje sex-appeal mee ipv die chiwawa met een verkeerd gelopen botox behandeling.....

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Naja laten we hopen dat Transformers voorlopig niet meer wordt aangeraakt.

    Nou idd, maar ik nomineer deze frnachise wel voor een reboot over een jaartje of 5 a 8....En dan door een regisseur die het verhaal een beetje meer door laat schemeren ipv z'n geilheid voor alles wat met militair spul te maken heeft te bevredigen....

  23. #298

    Standaard

    uhm.. het kan aan mij liggen.. maarre.. de flauwe humor, de achterlijke typetjes zouden toch weg zijn? WTF is dit dan in godsnaaaaam!!!!!! jezus

    jaja Bay is goed in actie, maar dat is ook het enige...

  24. #299

    Standaard

    Tja.....wat mij dan weer vraagtekens geeft is waarom John Turturro, Frances McDormand en uitgerekend John Malkovich hebben getekend voor hun belachelijke rollen....Turturro was natuurlijk al lekker bezig met deel 1 en 2 en dat was al belachelijk maar come-on...beetje eigenwaarde mag wel hoor....

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja.....wat mij dan weer vraagtekens geeft is waarom John Turturro, Frances McDormand en uitgerekend John Malkovich hebben getekend voor hun belachelijke rollen...
    Geld. Alhoewel ze niet arm zullen worden van het alleen maar spelen in kleine producties en toneelstukken, moet het voor zo'n acteurs toch ook wel eens lekker zijn om eens gewoon een vette cheque te krijgen. Kunnen ze er weer even tegenaan en een paar interessantere rollen aannemen.

    Wat misschien wel een interessantere vraag is: Waarom wil Michael Bay acteurs als Frances McDormand en John Malkovich in de derde film van deze trilogie gebruiken? Turturro is er al vroeg bijgehaald om op z'n minst de schijn te wekken dat deze films iets meer te bieden hebben dan CGI en een flinke dosis MTV-filmmakelarij. Maar welke meerwaarde zou hij nou gezocht hebben in die twee acteurs voor deze specifieke film? Ze horen nou niet bepaald tot het type acteurs dat de doelgroep van dit soort films naar de bioscoop lokt.
    Laatst aangepast door mark t : 27-09-2011 om 17:56
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •