Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 79 van 79 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Is het mogelijk om volume regeling ook onscreen (op tv) te zien? Momenteel zie ik dit op het lcdschermpje op de versterker zelf, maar die komt nu in de kast.. en het is wel leuk natuurlijk om zoiets onscreen te zien.
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #77

    Standaard

    De receivers die wij gebruiken hebben deze mogelijkheid niet, omdat deze een ander soort menu- systeem hebben. Kun je als het goed is ook zien aan de letters en de afbeeldingen die daarbij gebruikt worden.

    In ieder geval kun je het in het display van de receiver zien en dat is het belangrijkste.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #78

    Standaard

    Heeft er iemand ooit al eens een firmware update gedaan?
    Kan dit?
    Hoe?
    En waar vind ik de laatste, betrouwbare firmware?
    thx
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #79

    Standaard

    dat heeft met het rendament van je speakerzuilen te maken,hoe hoger het rendament van je speakers hoe gevoeliger en dan hoef je voor het zelfde geluids nivo de versterker minder ver open te draaien
    de meeste speakers hebben een rendament van rond de 85 db geloof ik,ik gebruik zelf speakers met 92 db rendament en dan is 100 watt genoeg om je huis uit te stuiteren

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •