De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard advies aansluiten tele2 decoder/HDD recorder

    Hoi hoi allemaal. Als het goed is krijg ik volgende maand de nieuwe hd decoder/recorder van tele2 in huis. Nu ben ik me alvast aan het orienteren hoe een en ander straks aan te sluiten en of ik misschien nog kabels moet bestellen. Mijn apparatuur bestaat voorlopig uit Onkyo TX-SR707 receiver, JVC DR-MH30 HDD recorder en een PS3 slim. Daar de HDD recorder nog geen hdmi heeft vroeg ik me af hoe een en ander aan te sluiten. De "nieuwe" decoder van tele2: http://www.aminocom.com/index.asp?PageID=2145848624 Deze heeft oa hdmi en s-video. Wie o wie bied de helpende hand.

  2. #2

    Standaard

    Decoder aansluiten op receiver via HDMI en vanuit receiver naar TV, of HDMI rechtsreeks naar TV. Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat je een HD-ready of Full-HD TV hebt met HDMI ingangen.

    Geluid via een optische kabel naar receiver (zie in de specs dat hij HDMI1.2 heeft, dus geen geluid via HDMI). Of je de decoder op een fatsoenlijke manier kunt aansluiten op je DVD-recorder weet ik niet. De decoder heeft zelf een harde schijf, dus je kunt daarmee opnemen (ook HD-content). Daarmee zou je DVD-recorder in principe niet nodig zijn.
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 14-01-2010 om 08:13
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Maakt het voor de kwaliteit van beelden nog uit of ik de hdmi direct naar de TV lus of eerst via de receiver? De HDD-DVD recorder is tevens mijn DVD speler dus ik wil hem zowieso behouden. Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is om met deze recorder ook digitaal op te nemen en hoe dan eea aan te sluiten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •