Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 165 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pulp Fiction blu-ray en 4K UHD

    http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/pul...ray_25537.html

    Vandaag deze binnen gehad en ik heb er geen spijt van. Heb net even door de blu-ray heen geskipt, maar dit is zeker een aanrader. De beeldkwaliteit is echt top en het geluid is ook zeer goed van kwaliteit. Jammer dat deze nog niet in NL of de UK uit is gebracht op blu-ray, maar voor de mensen met een creditcard: bestellen die hap!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 07-11-2022 om 09:58
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2

    Standaard

    Kijk aan!
    Op de screenshots zag je wel duidelijk dat er DNR is toegepast, het beeld is ietwat te ''plastisch''

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Kijk aan!
    Op de screenshots zag je wel duidelijk dat er DNR is toegepast, het beeld is ietwat te ''plastisch''
    DNR is mij niet opgevallen in hinderlijke mate. Je moet echt met je snufferd op het scherm zitten om dat te zien denk ik. En screenshots zeggen veel, maar lang niet alles. En veel screenshots die circuleren zijn van de mkv. Voor een film van alweer ruim 15 jaar oud is er absoluut geen reden tot klagen. Er zijn nieuwere films die er veeeeel slechter uit zien...

    Maar goed, ik kan lekker genieten van Pulp Fiction in HD
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Mag ik vragen wat je bij die deense shop aan verzendkosten betaald en hoelang het duurde voordat je de film binnen had?
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  5. #5

    Standaard

    Screenshots van de Bluray(niet van een .mkv):





    Laatst aangepast door Reverb : 14-01-2010 om 23:55

  6. #6

    Standaard

    Ziet er inderdaad best goed uit. Jammer dat ze er hier een sport van maken om de release van die film maar keer op keer uit te stellen.
    The future is Blu

  7. #7

    Standaard

    Voor wanneer staat die Nederlandse release eigenlijk?

    Screenshots zien er heel goed uit trouwens!

  8. #8

    Standaard

    Daarover is, voor zover ik weet, nog geen informatie.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben niet onder de indruk van de screenshots... Lijkt wel alsof de film is doodgeDNR´d.
    Het is maar even wachten op de eerste recensies. Screenshots zeggen natuurlijk ook niet alles
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Daarover is, voor zover ik weet, nog geen informatie.
    Volgens dvd-home.nl is de releasedatum 12/05/2010
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Deze Deense versie heeft inderdaad aardig te lijden onder het gebruik van slordig DNR/scratch removal, in tegenstelling tot de Franse versie (deze heeft echter geforceerde subs).

    http://comparescreenshots.slicx.com/...0712/picture:3

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Mag ik vragen wat je bij die deense shop aan verzendkosten betaald en hoelang het duurde voordat je de film binnen had?
    Verzendkosten waren wel behoorlijk. Totaalprijs was iets van 19 euro ofzo. Wel binnen een week in huis. Dat dan weer wel.

    En ik heb geen zin in weer dezelfde discussie als bij Gladiator. Een 24e van een seconde vergelijken met een ander plaatje van een 24e van een sec is niet representatief... En ik ga zoals ik al eerder zei in tegenstelling tot velen in NL gewoon genieten van Pulp Fiction op bluray. En als de NL release 'beter' zou zijn, dan schaf ik die ook gewoon weer aan
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #13

    Standaard

    Waarom zou je op een screenshot DNR niet kunnen beoordelen?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Waarom zou je op een screenshot DNR niet kunnen beoordelen?
    Het kán wel, dat zeg ik niet. Maar ik erger me gruwelijk aan het feit dat er zoveel mensen zijn die alleen uitgaan van screenshots zonder überhaupt ook maar ooit de bewuste film zelf op het betreffende medium te hebben gezien. Ideaal voorbeeld was Gladiator. Iedereen had zijn oordeel al klaar op basis van de screenshots en meer dan de helft van degenen die het hardste riepen had de film niet eens gezien. Als je 2,5 meter van je plasma af zit dan valt het gewoonweg nauwelijks op. Klaar.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #15

    Standaard

    Het kan er bij mij moeilijk inkomen dat ik op de 1080p screenshots eigenlijk geen grain zie...
    Btw, ik zeg niet dat dit een slechte transfer is, sterker nog: een NL uitgave zal ik zeker aanschaffen!
    Laatst aangepast door -Jaap- : 15-01-2010 om 19:16

  16. #16

    Standaard

    er is ook een AUS versie maar die blijkt 1080i te zijn .....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #17

    Standaard

    Er is ook een Poolse versie, lijkt 1080p te zijn en met UK subs
    Hij is op deze link te bestellen:

    http://www.punkt44.pl/57814,pulp_fic...lu-ray%29.html

    en de €17,45 is inderdaad inclusief het verzenden (totaal is 75 zloty inclusief het verzenden). Verder is deze volgens mij wel 1080p en er zit engelse ondertiteling bij. Verder schijnt deze versie ook heel behoorlijk te zijn en beter dan bijvoorbeeld de deense uitgave (volgens het forum van blu-ray.com).
    (Van jdjta)

    Er is ook een Hong Kong versie, 1080p en UK subs
    Laatst aangepast door peptalk : 27-04-2010 om 21:26 Reden: foute info verwijderd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    De Hong Kong versie is toch regio A en B locked?

    http://www.yesasia.com/us/1022186999-0-0-0-en/info.html
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De Hong Kong versie is toch regio A en B locked?

    http://www.yesasia.com/us/1022186999-0-0-0-en/info.html
    Site waar ik gisteren keek stond regio A, maar zie op bluray.com regiovrij staan, zal het in het vorige bericht aanpassen. Thanks, Michael.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Misschien een kooptip:
    Ik heb 'm al een poos geleden van amazon.fr ontvangen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Misschien een kooptip:
    Ik heb 'm al een poos geleden van amazon.fr ontvangen.
    Nadeel is dat deze vaste Franse subs heeft op de Engels gesproken versie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    De HK zou dezelfde transfer hebben als de Franse versie. Dacht dat ik dat op DVDbeaver had gelezen, maar weet ik niet 100% zeker.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Estel Bekijk bericht
    Deze Deense versie heeft inderdaad aardig te lijden onder het gebruik van slordig DNR/scratch removal, in tegenstelling tot de Franse versie (deze heeft echter geforceerde subs).

    http://comparescreenshots.slicx.com/...0712/picture:3
    zo op die screenshots, met name nummer 4 is het wel heel erg slecht gesteld, kijk die auto eens en die oorbel

  24. #24

    Standaard

    Tja, krijg je weer de aloude discussie of een screenshot ook daadwerkelijk representatief is voor het bewegende beeld. Ik heb de Deense versie ik ik vind de transfer er erg goed uitzien. Ik merkte niets van deze stukjes. Bedenk goed dat een screenshot maar 1/24e van een seconde is. Deze Deense uitgave van Pulp Fiction is zeker niet zo slordig ge DNR'd als bijvoorbeeld Gladiator of The Longest Day. Van mij mogen ze overigens heel dat DNR afschaffen, maar dat terzijde...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #25

    Standaard

    Gisteren de blu-ray ontvangen uit Polen, prima verpakt samen met een extra dvd-doosje. Uiteindelijk was hij wel wat duurder na het omrekenen van de creditcard-maatschappij (€19,29). Na een aantal scenes te hebben bekeken moet ik zeggen dat dit een prima transfer is!

    Vol details (bijvoorbeeld de scene waar de jonge Butch het horloge van zijn vader krijgt. Je kan de, dan nog een stuk minder aanwezige, rimpels van Christopher Walken tellen net als de haartjes op de handen van the Wolf als hij aanbelt.

    Geluid is ook goed verzorgd, explosief en druk op de juiste momenten maar de dialogen hebben zoals het Tarantino betaamt de overhand in de film. Klinkt allemaal erg goed. Alleen zonde van de NL-ondertiteling .

    Al met al erg tevreden en blij dat ik de koop in Polen heb gewaagd.
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •