Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 165 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Dus ik kan deze pulp fiction versie met een gerust hart aankopen.....???

    Ook qua beeld en geluid....???

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Dus ik kan deze pulp fiction versie met een gerust hart aankopen.....???

    Ook qua beeld en geluid....???
    Kuch, kuch....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    In tegenstelling tot "From Dusk..." viel deze me behoorlijk tegen.


    Er zijn idd wat mooie strakke scenes maar er zijn er ook zat waar het beeld behoorlijk "onrustig" (ben niet zo sterk in die technische termen... ) is. Vooral in t gedeelte met Bruce Willis in hotel en apartementencomplex is dit regelmatig zichtbaar in achtergronden maar ook in de laatste scene met Samuel L. Jackson zit er zo goed als continu beweging in zijn haar, en dat is dan niet een gevalletje van "zijn haar danst" T beeld is op die momenten gewoon niet stabiel, t lijkt dan zeg maar of je naar een geprojecteerd beeld zit te kijken waar iets mis mee is.


    Ook het geluid viel me tegen, ik weet niet of t geheel terecht is maar ik miste het laag. Mijn subwoofer heeft in ieder geval heel erg weinig van zich mogen laten horen...
    En nog ter geruststelling: hij duurt idd bijna 2 en een half uur.

  3. #128

    Standaard

    Net als met APOCALYPSE NOW lijkt het idd alsof hij maar anderhalf uur duurt


  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Dus ik kan deze pulp fiction versie met een gerust hart aankopen.....???

    Ook qua beeld en geluid....???

    Ik zit de film nu te bekijken. Ik geniet van het mooie beeld en prachtig geluid. Voor mij geen miskoop, integendeel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #130

    Standaard

    Oke, bedankt, dan ga ik deze film ook binnenkort even halen...

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik zit de film nu te bekijken. Ik geniet van het mooie beeld en prachtig geluid. Voor mij geen miskoop, integendeel.
    Ben wel benieuwd of je dat nu je de film in zijn geheel hebt gezien nog steeds vindt.

    Je hebt toch een aardige HT opstelling dus die dingen die ik aanstipte kunnen je moeilijk zijn ontgaan. Zo zie je op een aantal punten ook beeldfouten veroorzaakt door compressie. Let bijvoorbeeld maar eens op de muren van het tunneltje waar Butch (Bruce Willis) doorheen loopt als hij het appartementencomplex verlaat.

    Wil niet in de voetsporen van De_Hollander (waar ben je eigenlijk?? ) treden maar die dingen zijn toch echt overduidelijk het resultaat van het teveel kwijt willen op een BD25.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd of je dat nu je de film in zijn geheel hebt gezien nog steeds vindt.

    Wil niet in de voetsporen van De_Hollander (waar ben je eigenlijk?? ) treden maar die dingen zijn toch echt overduidelijk het resultaat van het teveel kwijt willen op een BD25.

    Reden te meer waardoor ik de UK BD's heb besteld. E1! blijft zweren bij BD25's en zware compressie. Filmpjes van bijna 3 uur er op zetten is vragen voor problemen.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd of je dat nu je de film in zijn geheel hebt gezien nog steeds vindt.

    Je hebt toch een aardige HT opstelling dus die dingen die ik aanstipte kunnen je moeilijk zijn ontgaan. Zo zie je op een aantal punten ook beeldfouten veroorzaakt door compressie. Let bijvoorbeeld maar eens op de muren van het tunneltje waar Butch (Bruce Willis) doorheen loopt als hij het appartementencomplex verlaat.

    Wil niet in de voetsporen van De_Hollander (waar ben je eigenlijk?? ) treden maar die dingen zijn toch echt overduidelijk het resultaat van het teveel kwijt willen op een BD25.
    Heb net even de scene bekeken, op circa 1.33 uur. Het is lastige scene, overgang van licht naar donker. Toen ik de flm bekeek om de film viel mij niet veel op. Qua beeldkwaliteit niet de beste scene van de film. Bij nader aanzien is het beeld bij mij heel licht onrustig. Maar weet niet of dit compressiefout is of oorzaak bronmateriaal, of combinatie daarvan. De algehele beeldkwaliteit was in elk zo goed dat ik volledig in de film opging.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb net even de scene bekeken, op circa 1.33 uur. Het is lastige scene, overgang van licht naar donker. Toen ik de flm bekeek om de film viel mij niet veel op. Qua beeldkwaliteit niet de beste scene van de film. Bij nader aanzien is het beeld bij mij heel licht onrustig. Maar weet niet of dit compressiefout is of oorzaak bronmateriaal, of combinatie daarvan. De algehele beeldkwaliteit was in elk zo goed dat ik volledig in de film opging.
    had zelf gelijk gevoel:

    zag zelf bij de scene waar Vincent en Jules het koffertje gaan "ophalen" in het gedeelte waar ze even van de deur weglopen omdat ze te vroeg zijn, wat onregelmatigheden op de muren (posterization)

    Ook bij de scene waar Butch en Fabienne in bed op elkaar liggen is het beeld verre van stabiel, vooral op blote lichaam van Butch

    ook viel me op dat bitrate vaak heel laag is (onder de 10)

    heb gisteren de USA versie besteld, benieuwd of er verschil is
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #135

    Standaard

    heb zelf de UK uitgave.
    Heel varierende bitrate. Begin is tussen 22 en 30 MB, dan bij de scene tussen mr vega en bruce willis in die bar naar 14-19 MB.
    Verder best goede uitgave.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Reden te meer waardoor ik de UK BD's heb besteld. E1! blijft zweren bij BD25's en zware compressie. Filmpjes van bijna 3 uur er op zetten is vragen voor problemen.
    Volgens mij staat de UK-uitgave van Pulp Fiction, inclusief alle extra's op slechts 1 disc (BD50) en zijn de film en de extra's in Nederland/België over 2 discs (BD25) verspreid? Waarom zou de UK-versie qua beeldkwaliteit dan beter zijn, Jurgen?

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Volgens mij staat de UK-uitgave van Pulp Fiction, inclusief alle extra's op slechts 1 disc (BD50) en zijn de film en de extra's in Nederland/België over 2 discs (BD25) verspreid? Waarom zou de UK-versie qua beeldkwaliteit dan beter zijn, Jurgen?
    Omdat de film er dan groter op kan staan dan op een BD25.

    De US uitgave is waarschijnlijk hetzelfde als de UK uitgave(beide van Lionsgate) en die gebruikt ongveer 33 gig: http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-r...on_blu-ray.htm
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Omdat de film er dan groter op kan staan dan op een BD25.

    De US uitgave is waarschijnlijk hetzelfde als de UK uitgave(beide van Lionsgate) en die gebruikt ongveer 33 gig: http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-r...on_blu-ray.htm
    Klopt!

  14. #139

    Standaard

    Wellicht ten overvloede. De review van Patrick http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4611

    En ik sluit me helemaal bij de conclusie van review aan.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Het is mij opgevallen dat Nederland het enige land lijkt waar Pulp Fiction begin november al uit zou moeten komen in plaats van begin december. Daarna ontdekte ik dat bij zowel Bol.com als Bookspot de film niet meer te bestellen is. Weet iemand meer over deze situatie?
    Ik ben nu bij de Mediamarkt in Eindhoven en daar is de 4K van Pulp Fiction al te koop voor € 24,99.

  16. #141
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De keepcase versie komt 25 november uit.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben nu bij de Mediamarkt in Eindhoven en daar is de 4K van Pulp Fiction al te koop voor € 24,99.
    Ik zou dit uiterst vreemd vinden, maar zie wel of Bookspot mijn pre-order morgen gewoon uitlevert. Hij is vanuit hen in ieder geval nog niet geannuleerd of vertraagd.
    The future is Blu

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Het is mij opgevallen dat Nederland het enige land lijkt waar Pulp Fiction begin november al uit zou moeten komen in plaats van begin december. Daarna ontdekte ik dat bij zowel Bol.com als Bookspot de film niet meer te bestellen is. Weet iemand meer over deze situatie?
    Vrijdag word hij volgens plan door bol
    .com geleverd, het gaat wel om de steelbookversie..
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 03-11-2022 om 20:24
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #144

    Standaard

    Het persbericht dat vandaag op deze website is geplaats zegt dat de releasedatum van de Steelbook van Pulp Fiction 4 november is.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het persbericht dat vandaag op deze website is geplaats zegt dat de releasedatum van de Steelbook van Pulp Fiction 4 november is.
    Dat persbericht zegt ook dat Pulp Fiction horror is. Ik zie morgen wel wat er gebeurt.
    The future is Blu

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben nu bij de Mediamarkt in Eindhoven en daar is de 4K van Pulp Fiction al te koop voor € 24,99.
    Zojuist is hij hier ook bezorgd, wat ik nog steeds vreemd vind, een maand voor de rest van de wereld. Er staat wel misleidende Dolby Atmos logo's op, want het is echt gewoon DTS-HD MA. Op kleur en scherpte is het wel een mooie upgrade.
    The future is Blu

  22. #147
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Zojuist is hij hier ook bezorgd, wat ik nog steeds vreemd vind, een maand voor de rest van de wereld. Er staat wel misleidende Dolby Atmos logo's op, want het is echt gewoon DTS-HD MA. Op kleur en scherpte is het wel een mooie upgrade.
    Heb je ook een paar foto's? Ook graag van de inner ring. Hij moet drie inner rings hebben (met die streepjes) (BD-100).



    De standard Blu-ray is vast niet geremastered? Bedankt.

    Beide Media Markten hadden hier ook niks. Boekenvoordeel had ook niks (zoals verwacht).

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Heb je ook een paar foto's? Ook graag van de inner ring. Hij moet drie inner rings hebben (met die streepjes) (BD-100).

    De standard Blu-ray is vast niet geremastered? Bedankt.
    Volgens dit persbericht is de reguliere blu-ray ook geremasterd.

    Ik heb even gekeken naar de 4K schijf en heb drie ringen gezien.
    WhatsApp Image 2022-11-04 at 3.28.09 PM.jpg
    The future is Blu

  24. #149
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Volgens dit persbericht is de reguliere blu-ray ook geremasterd.

    Ik heb even gekeken naar de 4K schijf en heb drie ringen gezien.
    WhatsApp Image 2022-11-04 at 3.28.09 PM.jpg
    Bedankt.


    Dat is geen persbericht. Want het officiële persbericht van Paramount rept met geen woord over de standard Blu-ray. Van de buitenlandse backcovers word je ook niet veel wijzer. Ik heb wel gezien dat het jaartal: © 2020 op de standaard Blu-ray staat.
    Laatst aangepast door Pieter V : 04-11-2022 om 15:12

  25. #150

    Standaard

    Ik vind het jammer dat deze versie afwijkt van de Engelse. Op blu-ray.com staat dat de blu-ray vol met extra's staat. Terwijl op de blu-ray bij die van ons geen enkele extra te bekennen is. Heel jammer. Op de 4K staan 3 extra's. That's it.

    Over die eerdere release date, The Big Lebowski is hier ook vrij vroeg op 4K uitgekomen, terwijl hij nog nergens anders te koop was. Soms snap ik er niks van.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •