Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 165 van 165 worden weergegeven.
  1. #151
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wordt dit oude Miramax logo gebruikt op de 4K Blu-ray of een modernere versie?


  2. #152

    Standaard

    De blu-ray heef de 2.35:1 versie en de 4 k een 2.39:1 versie. Suggereert dat de blu-ray een oude blu-ray versie heeft en de 4k een nieuwe versie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #153
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wordt dit oude Miramax logo gebruikt op de 4K Blu-ray of een modernere versie?

    Niemand?

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Niemand?
    Het oude Miramax logo wordt gebruikt. Al wordt het Warner Bros. logo gebruikt, zo lang de transfer maar goed is. Waarom is dit zo belangrijk? Hangt dit van een aankoop af?

  5. #155
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Het oude Miramax logo wordt gebruikt. Al wordt het Warner Bros. logo gebruikt, zo lang de transfer maar goed is. Waarom is dit zo belangrijk? Hangt dit van een aankoop af?
    Bedankt.

    Nee, op de aankoop heeft dit geen invloed. Maar iemand op Blu-ray.com vroeg dit aan mij of ik dit al wist.. Sommige puristen/mensen vinden dit belangrijk/mooi meegenomen.

    Ik begrijp dat wel. Ik heb ook liever alles origineel, zoals het destijds was. Een Jaws (1975) met oude Universal Pictures intro heb ik liever dan een 2022 versie erop bijv.
    Laatst aangepast door Pieter V : 07-11-2022 om 16:45

  6. #156

    Standaard

    Ik vind de beeldkwaliteit van deze 4K UHD overigens echt fantastisch. Zeer heldere, maar toch natuurlijke kleuren.

  7. #157

    Standaard

    De Blu ray is identiek aan de Nederlandse uitgave van een jaar geleden.

  8. #158

    Standaard

    Visuele vergelijking van de 4K-uitgave (met Dolby Vision) met de Blu-ray uit 2011. Bekijk deze wel schermvullend anders kun je de verschillen maar nauwelijks waarnemen!

    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 18-11-2022 om 19:52
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    De Blu ray is identiek aan de Nederlandse uitgave van een jaar geleden.
    De bluray die bij de Nederlandse 4k uitgave zit?

    Heb je een linkje voor me voor die NL uitgave van een jaar geleden? Ik ben niet bekend met die uitgave. Heeft die wel alle extras zoals de internationale uitgaven dat ook hebben?

    Achterop de Nederlandse 4k uitgave staan maar 3 extras vermeld, alledrie op de 4k disc.

    Bedankt!
    Laatst aangepast door Barty32 : 29-11-2022 om 21:11

  10. #160

    Standaard

    De uitgave van een jaar geleden bevat geen extra's, dus de Blu-ray die bij de 4K zit ook niet.

  11. #161

    Standaard

    Van het weekend de UHD gekeken en twee dingen vielen mij op:
    - het beeld en het geluid zijn echt prachtig. Werkelijk een lust voor het oog en dat is vanaf de eerste tot de laatste minuut
    - ik heb in het verleden deze film echt heel vaak gezien, het is nog steeds 1 van de weinige films die ik letterlijk 2x achter elkaar heb opgezet. Het was nu zo'n 7 jaar geleden dat ik 'm voor het laatst heb gezien. En...voor het eerst vond ik 'm iets minder dan eerst. Nog steeds een solide 8, maar ik zou waarschijnlijk niet meer in mijn top 100 plaatsen. Misschien te vaak gezien? Smaak is wat veranderd? Het kan allebei. Wel grappig, ik zie 'm nu in de beste kwaliteit dat ik 'm ooit heb gezien en ik beoordeel 'm het slechtst van alle kijkbeurten.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Van het weekend de UHD gekeken en twee dingen vielen mij op:
    - het beeld en het geluid zijn echt prachtig. Werkelijk een lust voor het oog en dat is vanaf de eerste tot de laatste minuut
    - ik heb in het verleden deze film echt heel vaak gezien, het is nog steeds 1 van de weinige films die ik letterlijk 2x achter elkaar heb opgezet. Het was nu zo'n 7 jaar geleden dat ik 'm voor het laatst heb gezien. En...voor het eerst vond ik 'm iets minder dan eerst. Nog steeds een solide 8, maar ik zou waarschijnlijk niet meer in mijn top 100 plaatsen. Misschien te vaak gezien? Smaak is wat veranderd? Het kan allebei. Wel grappig, ik zie 'm nu in de beste kwaliteit dat ik 'm ooit heb gezien en ik beoordeel 'm het slechtst van alle kijkbeurten.
    Ik vond de film altijd al een 8. Steengoede film, maar wel heel erg overschat. Tarantino heeft zeker betere films gemaakt. Maar zeker een van de mooiste 4K schijven van dit jaar.

  13. #163

    Standaard

    Heb PF ook vaak gekeken en op dvd en bluray aangeschaft maar al jaren niet meer gekeken. Het is voor mij nu een typisch jaren 90 product en daarmee qua vertel- en verhaallijn ook ietwat gedateerd. Er zijn veel betere films, ook van Tarantino, maar PF is net als veel
    Andere films in de top 100s een allemansvriendje. En er is sindsdien ook weer 30 jaar aan films bijgekomen waar ook heel veel moois bij zit, om alles steeds terug te gaan kijken ontbreekt mij de tijd ook.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #164

    Standaard

    Ik ben bij de DVD blijven hangen.
    Wij zijn wsl een van de weinigen die deze film zwaar overschat vinden.
    Nul interesse dus en liever gehad dat Paramount ander films wel van NL subs had voorzien
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #165

    Standaard

    Vorige week zaterdag deze 4K gekeken en heb er zelf erg van genoten. Mijn vrouw keek mee. Zij had hem nooit eerder gezien en wat haar betreft was dat zo gebleven haha. Voor mij nog steeds een 9. Ik heb inmiddels de 4K steelbook van Reservoir Dogs binnen. Die film was voor mij eerder altijd een 10, ben benieuwd of ik dat nog ga vinden bij het herkijken binnenkort.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •