Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 165 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De Poolse versie heeft Engelse subs, maar kan je die in tegenstelling tot de Franse versie wel gewoon uitzetten ?
    En hij is gewoon Engels gesproken toch, neem ik aan ?
    Denk ik vraag het maar voor de zekerheid, ik ken die Polen niet zo goed

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    De Poolse versie heeft Engelse subs, maar kan je die in tegenstelling tot de Franse versie wel gewoon uitzetten ?
    En hij is gewoon Engels gesproken toch, neem ik aan ?
    Denk ik vraag het maar voor de zekerheid, ik ken die Polen niet zo goed
    Ja, hij heeft UK subs en je kunt de subs ook uitzetten en hij is Engels gesproken, toppertje
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    Hij is fijn, meteen in bestelling gezet, bedankt voor de tip !

    -edit-
    Ik ben wel blij dat er zoiets bestaat als Google translater, want die Poolse mail, ik kan er geen kaas van maken.
    Perfekt die vertaler van Google, even knippen en plakken en voila
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 16-06-2010 om 20:29

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tja, eerst zien dan geloven...

    Ik ben in de tussentijd zeer content met mijn Pulp Fiction blu-ray
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #31

    Standaard

    Heb laatst nog zitten kijken voor de Poolse versie maar ik twijfel, zit eigenlijk te wachten op eentje die ook qua extra's wellicht de moeite is.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/pul...ray_25537.html

    Vandaag deze binnen gehad en ik heb er geen spijt van. Heb net even door de blu-ray heen geskipt, maar dit is zeker een aanrader. De beeldkwaliteit is echt top en het geluid is ook zeer goed van kwaliteit. Jammer dat deze nog niet in NL of de UK uit is gebracht op blu-ray, maar voor de mensen met een creditcard: bestellen die hap!
    Beetje laat Michael, maar ik kom er vandaag achter dat er al een topic was: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...67#post1773167
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Jammer dat het zo lang moet duren dat een film als deze op blu-ray verschijnt...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Jammer dat het zo lang moet duren dat een film als deze op blu-ray verschijnt...
    Dat kun je dan bij zo veel films zeggen. Pulp Fiction is erg goed, dat klopt, maar er zijn genoeg films die schreeuwen om een HD versie, maar er nog niet zijn. Kwestie van geduld. En anders schaf je de Poolse variant aan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #35

    Standaard

    Heb 'm sinds januari 2010 in huis (van cdwow), en die zag er ook goed uit.

  11. #36

    Standaard

    Pulp Fiction gaat wel veel verkopen denk ik hoor , behoort toch vaak in het rijtje van ''beste'' films bij veel mensen. Poolse versie laat ik links liggen, ik maak vaak mee als ik zoiets aanschaf dat er niet veel later toch een nieuwe versie op de markt komt . Ik hoop op een release zoals Se7en in Amerika, een digibook en helemaal opgepoetst. Die Poolse versie is waarschijnlijk net zo'n release als Jackie Brown bij RCV, niet veel beter dan de dvd versie.
    Laatst aangepast door JT H. : 08-02-2011 om 16:03

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Die Poolse versie is waarschijnlijk net zo'n release als Jackie Brown bij RCV, niet veel beter dan de dvd versie.
    Als je wat verder leest dan je neus lang is kom je er achter dat de poolse versie juist een erg goede transfer heeft.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Poolse versie is inderdaad de beste versie die er momenteel is. Indertijd besteld
    bij 44punkt.pl na een tip van peptalk
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Als je wat verder leest dan je neus lang is kom je er achter dat de poolse versie juist een erg goede transfer heeft.
    Sorry hoor , was inderdaad een beetje voorbarig van mij. Heb reviews gelezen, die zijn inderdaad positief, vreemd dat zo'n transfer dan niet buiten Polen verkrijgbaar is .

  15. #40

    Standaard

    Op blu-ray.com staat dat Pulp Fiction in Juni uit gaat komen:
    http://www.blu-ray.com/news/?id=5874
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Me, doet even een vreugde dansje !!
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  18. #43

    Standaard

    Hopelijk worden de US en EU uitgaves gelijk aan elkaar, en beter nog worden ze regiovrij,... al is de kans groot dat dat ze wel regiogecodeerd zullen zijn, en dan voornamelijk de US uitgave.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #44

    Standaard

    Vet, kan niet wachten totdat hij ook hier is.

  20. #45

    Standaard

    Release van de BR is volgens Bol.com nu 31-12-2011. Uitgesteld tot nader order?

  21. #46

    Standaard

    in de UK krijgen ze een mooie box met alle klassieke tarantino films. Mogelijk krijgen we deze hier niet.
    En dat uitstel van Pulp Fiction lijkt me weer zo typisch RCV, wellicht zullen we dus geen versie krijgen met extra's...

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    ben ik van plan zodra ik 100% weet dat er standaard EN subs op staan

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    in de UK krijgen ze een mooie box met alle klassieke tarantino films. Mogelijk krijgen we deze hier niet.
    En dat uitstel van Pulp Fiction lijkt me weer zo typisch RCV, wellicht zullen we dus geen versie krijgen met extra's...
    link ?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Release van de BR is volgens Bol.com nu 31-12-2011. Uitgesteld tot nader order?
    Eerder is al gemeld dat uitstel er mee te maken heeft dat E1 de rechten nog moet verkrijgen voor de blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •