Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 165 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    link ?
    http://www.amazon.co.uk/Quentin-Tara...172471&sr=8-14

    Deze komt er bij in, met 2e voorwaarde als hij tegen de 40GBP kost. Nu vind ik hem wat duur.

  2. #52

    Standaard

    Zo 'ultimate' vind ik hem niet. Geen Inglorious Basterds en geen Death Proof.

  3. #53

    Standaard

    Die zijn niet van Miramax, dus vandaar dat ze er niet bij zitten.

  4. #54

    Standaard

    En hopen dat de UK uitgave van Pulp Fiction uncut zal zijn.
    Het injecteren van een druksnaald in de huid is bij de UK bewust buiten beeld terwijl dit bij de orginele versie volledig te zien is.

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=807
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    En hopen dat de UK uitgave van Pulp Fiction uncut zal zijn.
    Het injecteren van een druksnaald in de huid is bij de UK bewust buiten beeld terwijl dit bij de orginele versie volledig te zien is.

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=807
    Ik hoorde dat ze bij de BBFC of hoe ze ook heten! De laatste tijd wat milder zijn. Releases die op dvd gecut waren komen nu meestal als uncut editie op blu-ray. Maar ben benieuwd!

  6. #56

    Standaard

    Bij bol.com/wehkamp wordt op dit moment aangegeven dat hij op
    31-12 dit jaar beschikbaar zal zijn !!

    De prijs verschilt ook nog wat tussen bol en wehkamp
    bol.com € 16,99
    wehkamp €
    12.50

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NickvG Bekijk bericht
    Bij bol.com/wehkamp wordt op dit moment aangegeven dat hij op
    31-12 dit jaar beschikbaar zal zijn !!

    De prijs verschilt ook nog wat tussen bol en wehkamp
    bol.com € 16,99
    wehkamp €
    12.50
    31/12 doen ze voor titels die dit jaar nog wel verwacht worden, maar waarvan nog geen precieze releasedatum bekend is,
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #58

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse Blu-ray van Pulp Fiction (die alleen regio A gecodeerd is):

    http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-r...on_blu-ray.htm

    De Blu-ray verschijnt op 4 oktober in Engeland op Blu-ray. De uitgave zal wel hetzelfde zijn als de Amerikaanse Blu-ray, want hij wordt door dezelfde studio uitgegeven.

  9. #59

    Standaard

    Hmm, vind die Panorama versie er beter uitzien dan de Lionsgate versie.

  10. #60

    Standaard

    De Panororama lijkt mij ook beter in balans.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #61

    Standaard

    Ja, de Lionsgate lijkt wat teveel saturatie te hebben?
    Nog maar even wat andere reviews afwachten. Ben toch ook wel benieuwd naar die nieuwe extra's die bij de Lionsgate komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #62

    Standaard

    Ik vind ook de scherpte/diepte wat zuiverder en scherper bij de Panorama....Snap niet dat ze op en draw uitkomen op beeld. Ik heb zelf de koffer-SE maar ben wel benieuwd hoe die zich in beeld verhoudt...

  13. #63

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    What the hell could this mean...:

    Caveat for you slipcover freaks (and you know who you are): I won't spoil the "surprise," other than to say Tarantino is playing with your OCD tendencies. Anyone looking for a "pristine" slip for Pulp Fiction is going to have to take a deep breath.

    .....?? ??....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 29-09-2011 om 10:33

  15. #65

    Standaard

    De 'door QT approved' sticker zal er wel onmogelijk af te halen zijn zonder de slipcover te beschadigen.

  16. #66

    Standaard

    OCD - Obsessive Compulsive Disorder

    Misschien trekt het stof aan en wil hem de hele tijd schoonmaken. Ik heb geen idee.

  17. #67

    Standaard

    Ik denk dat het een 'roughed up' case betreft

  18. #68

    Standaard

    Hopelijk is er snel duidelijkheid over een NL release.

    De E1 versie zal wel niet al die extra's gaan bevatten ben ik bang.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik hoorde dat ze bij de BBFC of hoe ze ook heten! De laatste tijd wat milder zijn. Releases die op dvd gecut waren komen nu meestal als uncut editie op blu-ray. Maar ben benieuwd!
    http://www.bbfc.co.uk/FVF065215/

    Van 31 aug 2011 dus ik neem voor de blu-ray uncut dus.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Deze screenshots hebben toch een totaal andere kleurstelling dan die van dvdbeaver...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #71

    Standaard

    Inderdaad, een stuk natuurlijker.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De 'door QT approved' sticker zal er wel onmogelijk af te halen zijn zonder de slipcover te beschadigen.
    Heb hem net ontvangen, de sticker is er prima af te halen. Zit ook een stomme sticker op waarbij je iets moet scannen en dan krijg je de trailer te zien... Op je telefoon....

    Altijd al willen zien op die manier...

  23. #73

    Standaard

    Ik heb deze film al een lange tijd geleden besteld bij Wehkamp.
    Alleen nog steeds niets binnen, ze hebben de verwachte levertijd al 1 of 2 keer aangepast. Wanneer kan ik hem verwachten? Ik ben niet ongeduldig of zo, wacht al 4 maanden op een bepaalde levering en moet nog tot december wachten, alleen het zou fijn zijn als ik weet wanneer ik mijn spullen kan verwachten

  24. #74

    Standaard

    Geen idee, de mijne is een A disc

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb deze film al een lange tijd geleden besteld bij Wehkamp.
    Alleen nog steeds niets binnen, ze hebben de verwachte levertijd al 1 of 2 keer aangepast. Wanneer kan ik hem verwachten? Ik ben niet ongeduldig of zo, wacht al 4 maanden op een bepaalde levering en moet nog tot december wachten, alleen het zou fijn zijn als ik weet wanneer ik mijn spullen kan verwachten
    Volgens mij is hij voor Nederland helemaal nog niet aangekondigd. Kan dus nog wel even duren. Ik heb vandaag de UK uitgave besteld want het ziet er na uit dat het exact dezelfde gaat zijn als de US uitgave.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •