Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 165 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    [QUOTE=NickvG;1822077]Bij bol.com/wehkamp wordt op dit moment aangegeven dat hij op
    31-12 dit jaar beschikbaar zal zijn !!

    Bij bol is de datum inmiddels aangepast naar 23 november

  2. #77

    Standaard

    [QUOTE=olbap;1828409]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door NickvG Bekijk bericht
    Bij bol.com/wehkamp wordt op dit moment aangegeven dat hij op
    31-12 dit jaar beschikbaar zal zijn !!

    Bij bol is de datum inmiddels aangepast naar 23 november
    Idem voor Wehkamp.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #78

    Standaard

    Tenminste weer wat nieuws. Alles is beter dan 31-12 :P

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Heb hem net ontvangen, de sticker is er prima af te halen. Zit ook een stomme sticker op waarbij je iets moet scannen en dan krijg je de trailer te zien... Op je telefoon....

    Altijd al willen zien op die manier...
    Heb 'em nu ook binnen. Ook met die achterlijke scan sticker. Totaal nutteloos dat ding.

  5. #80

    Standaard

    E1 releaset hem zowaar mét extra's! Zie de website van Wehkamp en FRS.
    The future is Blu

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    E1 releaset hem zowaar mét extra's! Zie de website van Wehkamp en FRS.
    Eerst zien, dan geloven. Ik heb thuis ook een Blu-ray van E1 Entertainment liggen waar op de hoes extra's vermeld staan die vervolgens op de blu-ray zelf niet te vinden zijn.

  7. #82

    Standaard

    Hopelijk zetten ze de nieuwe extra's erop. Ben bang van niet.

  8. #83

    Standaard

    Ben al blij als hij 23-11 uitkomt hier.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    En hopen dat de UK uitgave van Pulp Fiction uncut zal zijn.
    Het injecteren van een druksnaald in de huid is bij de UK bewust buiten beeld terwijl dit bij de orginele versie volledig te zien is.

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=807
    Gisteren gekeken en deze scene gecontroleerd op basis van bovenstaande link en hij is dus inderdaad uncut.

  10. #85

    Standaard

    Hij lag in twee disc editie met volgens de cover ong. 3,5 uur aan extras bij FRS op Utrecht Centraal. Even voor de geinteresseerden.

    Hetzelfde geldt overigens voor From Dusk Till Dawn.
    The future is Blu

  11. #86

    Standaard

    Nice, ben benieuwd naar de reacties / recensies.

  12. #87

    Standaard

    Bij BOL worden de volgende extra's vermeld: B-roll footage | Cannes Film Festival | Gouden Palm Speech | Interviews cast & crew | Kijkje achter de schermen | Originele bioscooptrailers | Originele documentaire: The facts | Tarantino special | Verwijderde scenes

    Niet veel nieuws onder de zon dus als dit klopt...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Bij BOL worden de volgende extra's vermeld: B-roll footage | Cannes Film Festival | Gouden Palm Speech | Interviews cast & crew | Kijkje achter de schermen | Originele bioscooptrailers | Originele documentaire: The facts | Tarantino special | Verwijderde scenes

    Niet veel nieuws onder de zon dus als dit klopt...
    Wees blij dat je uberhaupt extra's krijgt van E1. Ze zijn op de goede weg in ieder geval. The Walking Dead wordt ook al met extra's gereleased
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Wees blij dat je uberhaupt extra's krijgt van E1. Ze zijn op de goede weg in ieder geval. The Walking Dead wordt ook al met extra's gereleased
    Das ook weer waar En bedankt voor de tip aangaande The Walking Dead
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  15. #90

    Standaard

    Zag hem liggen in de FRS: op de achterkant staat "ca. 98 minuten"... E1 toch...

  16. #91

    Standaard

    Ben echt benieuwd nar de transfer .

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Zag hem liggen in de FRS: op de achterkant staat "ca. 98 minuten"... E1 toch...

    Bedoel je dat je Pulp Fiction bij de FRS zag liggen? Lag daar dan ook From Dusk Till Dawn?

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Bedoel je dat je Pulp Fiction bij de FRS zag liggen? Lag daar dan ook From Dusk Till Dawn?
    Ja, ze lagen beide al in de rekken.

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Beide staan voor € 17,99 op de website van Free Record Shop, dus ik neem aan dat ze voor die prijs ook in de winkel liggen. Wacht drie maanden en ze zitten in de 2 voor 20 euro-actie, wedden?

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Beide staan voor € 17,99 op de website van Free Record Shop, dus ik neem aan dat ze voor die prijs ook in de winkel liggen. Wacht drie maanden en ze zitten in de 2 voor 20 euro-actie, wedden?
    Klopt, waren € 17,99.

  22. #97

  23. #98

    Standaard

    Top, ben al blij dat ze nu wel uit zijn. Heb nog wat Bol.com bonnen liggen. Kan ik ervoor gebruiken :P

  24. #99

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Wie durft te testen?

    Ik hoop morgen mijn exemplaar binnen te hebben, van Wehkamp.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •