Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 165 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik heb hem samen met From Dusk Till Dawn besteld. Ben zelf ook benieuwd.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Wie durft te testen?
    Wat moet er dan 'getest' worden? Of het gat in het midden zit?

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat moet er dan 'getest' worden? Of het gat in het midden zit?
    En of hij volledig rond is?

    Beeld- en audiokwaliteit misschien? BD25 of BD50 als in het buitenland? Welke extra's? Had je zelf ook kunnen bedenken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik hoop morgen mijn exemplaar binnen te hebben, van Wehkamp.
    Hier ook bericht gekregen van Wehkamp dat hij onderweg is. Omdat hij daar het goedkoopste was tevens mijn eerste bestelling daar ooit. Maar dat terzijde.

    Heb morgen niks te doen, dus als hij binnen is zal ik er even goed voor gaan zitten. Ben benieuwd!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En of hij volledig rond is?

    Beeld- en audiokwaliteit misschien? BD25 of BD50 als in het buitenland? Welke extra's? Had je zelf ook kunnen bedenken.
    Pfff. Lekker belangrijk. Moet je wel alle buitenlandse uitgaven hebben om op geluids- en beeldkwaliteit te kunnen vergelijken, plus de nodige apparatuur hebben en een visueel en auditief geheugen. Misschien een klusje voor De_Hollander? Die schijnt alle versies heel goed te kunnen vergelijken. Bovendien is de US-versie regio A, dus voor een grote groep niet interessant.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Pfff. Lekker belangrijk. Moet je wel alle buitenlandse uitgaven hebben om op geluids- en beeldkwaliteit te kunnen vergelijken, plus de nodige apparatuur hebben en een visueel en auditief geheugen. Misschien een klusje voor De_Hollander? Die schijnt alle versies heel goed te kunnen vergelijken. Bovendien is de US-versie regio A, dus voor een grote groep niet interessant.
    Ehhhmmm....sorry hoor, maar wat doe je dan op een forum als dit? 80% van de discussies gaat hier om beeld- en geluidskwaliteit en vergelijkingen tussen bepaalde versies....
    Als het jou gaat om oppervlakkige vergelijkingen dan kan je beter ergens anders gaan posten....

  7. #107

    Standaard

    Tsja, Marcel houdt van bijdehandte posts en meestal heeft hij wel gelijk, maar nu een keer niet... Er is ook nog een UK uitgave van LIONSGATE
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tsja, Marcel houdt van bijdehandte posts en meestal heeft hij wel gelijk, maar nu een keer niet... Er is ook nog een UK uitgave van LIONSGATE
    En ik heb ook nog een Regio B uitgave (houten koffertje inc poster); volgens mij ergens uit Denemarken of Noorwegen...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    En ik heb ook nog een Regio B uitgave (houten koffertje inc poster); volgens mij ergens uit Denemarken of Noorwegen...
    Ik heb zelf de Poolse en er is ook nog een Australische en 1 uit Hong Kong, maar het gaat natuurlijk voornamelijk om de nieuwste uitgaves.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #110

    Standaard

    Ik hoop hem ook vandaag te ontvangen maar dan de andere variant: FDTD. Zal qua kwaliteit wel niet zo heel veel verschillen.

  11. #111

    Standaard

    Dat is wel een andere film natuurlijk Dan, daar heb ik toevallig de Canadese van.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #112

    Standaard

    Weet niet of het al ter sprake is gekomen, maar heeft de UK versie NL subs?

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Weet niet of het al ter sprake is gekomen, maar heeft de UK versie NL subs?
    Sinds het hier door E1 uitgegeven wordt zal dat niet.
    The future is Blu

  14. #114

    Standaard

    Net beetje zitten spelen met Pulp Fiction NL. Ik zie niet of er een BD25 of BD50 is. Eerste indruk is dat het er netjes uit ziet. Gedetailleerd, strakke kleuren. Beide discs zijn Blu Ray. Al staan op disc 2 alleen extra's in SD.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #115

    Standaard

    Heb ze net in mijn pc gehad en beide films staan op BD25 schijfjes.

    Kijk nooit BD's op mijn pc dus over beeldkwaliteit kan ik weinig zeggen behalve dat net bij FDTD (had Pulp Fiction eerder overdag gecheckt) een fijne hoeveelheid grain zichtbaar was. Dus daar is gelukkig geen of erg weinig DNR gebruikt!

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Eerste indruk is dat het er netjes uit ziet. Gedetailleerd, strakke kleuren.
    Vind ik ook. Prima transfer. De kleuren in bv het jaren 50 restaurant spatten van het scherm af. Verder ook prima dat de extra's op een apart schijfje staan. Klein minpuntje is wellicht dat er qua extra's niks nieuws te beleven is, maar daar lig ik niet wakker van.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  17. #117

    Standaard

    In tegenstelling tot "From Dusk..." viel deze me behoorlijk tegen.

    Er zijn idd wat mooie strakke scenes maar er zijn er ook zat waar het beeld behoorlijk "onrustig" (ben niet zo sterk in die technische termen... ) is. Vooral in t gedeelte met Bruce Willis in hotel en apartementencomplex is dit regelmatig zichtbaar in achtergronden maar ook in de laatste scene met Samuel L. Jackson zit er zo goed als continu beweging in zijn haar, en dat is dan niet een gevalletje van "zijn haar danst" T beeld is op die momenten gewoon niet stabiel, t lijkt dan zeg maar of je naar een geprojecteerd beeld zit te kijken waar iets mis mee is.

    Ook het geluid viel me tegen, ik weet niet of t geheel terecht is maar ik miste het laag. Mijn subwoofer heeft in ieder geval heel erg weinig van zich mogen laten horen...

  18. #118

    Standaard

    Pulp Fiction duurt origineel 154 minuten, maar waarom dan maar 98 minuten op de blu ray...???

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Pulp Fiction duurt origineel 154 minuten, maar waarom dan maar 98 minuten op de blu ray...???
    Vast een fout op de cover, ik ga er vanuit dat de NL uitgave gewoon de juiste lengte heeft.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #120

    Standaard

    Ik heb em op dvd en daar staat 'speelduur: 95 minuten'. En dat is de NL uitgave, dan weet ik niet welke versie jij hebt maar hij is volgens mij nog nooit 154 minuten geweest
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #121

    Standaard

    Volgens IMDb is de filmlengte 154 minuten, en in het verleden kan ik mij herinneren dat de film zo'n 2 en half uur duurde...

    Trouwens, bij BOL.COM staat ook 155 minuten.....!!!

  22. #122

    Standaard

    Raar.....ik heb hem voor het eerst op tv gezien lang geleden en daarna op dvd en dat was dezelfde versie,....ik zie nu op amazon enz ook 154 minuten.....wtf, dan zal ik em toch eens kopen om Te kijken of ik al die jaren wat gemist heb
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #123

    Standaard

    Bol.com geeft dit aan: Special edition, Blu-ray, speelduur 155:00 minuten

    Maar als dat niet op de hoes staat.....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Volgens IMDb is de filmlengte 154 minuten, en in het verleden kan ik mij herinneren dat de film zo'n 2 en half uur duurde...

    Trouwens, bij BOL.COM staat ook 155 minuten.....!!!
    Het was mij niet opgevallen, maar dit is echt een coverfout. De film duurt idd 154 minuten. Iemand die met droge ogen er van overtuigd is dat de film slechts anderhalf uur duurt heeft de film nooit gezien

    Overigens staat er ca. 98 minuten. Juridisch gezien kan je hier dus niets mee
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 27-11-2011 om 13:20
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Raar.....ik heb hem voor het eerst op tv gezien lang geleden en daarna op dvd en dat was dezelfde versie,....ik zie nu op amazon enz ook 154 minuten.....wtf, dan zal ik em toch eens kopen om Te kijken of ik al die jaren wat gemist heb
    De dvd heeft speelduur van 2 uur en 28 minuten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •