De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD ergernissen top-10

    Is er al een DVD (en Blu-ray) ergernissen topic? Zo nee, dan is er hier nu een gestart.

    Gister mijn avond weer lelijk verziekt door wat DVD-fabrikanten mij allemaal weer aangedaan hebben. Hier ligt de grondslag voor mijn ergernissen top-10.

    Laat ik alvast een begin van de top-10 geven (aanvullingen zijn welkom)
    1. (met stip!) Our favourites /your choice sticker
    Geef je een leuk cadeau, krijgt de ontvanger met geen mogelijkheid deze sticker eraf. Over de hele bovenkant, van voor tot achter blijft er een kleeflaag over, die noopt tot rigoreuze boen- cq slijtmaatregelen waarbij het de vraag is of de case mooi blijft.
    2. De anti-download (kopiëren is diefstal) 'trailer' die je niet kan skippen. Kies als het even kan geen NL of UK, dan erger je je ook wat minder aan deze tijdversplilling. Momenteel is Grieks, Fins of Hebreeuws mijn favoriet.
    3. Binnenkort op DVD allerlei oude films die al jaren op DVD verkrijgbaar zijn en die je ook niet kan skippen.
    4. Een ongelooflijk complex hoofdmenu, met schuivende panelen, roterende items en als je iets kiest, nog meer schuivende panelen en roterende items, die na keuze wederom schuivende panelen en roterende items oplevert. O ja, nog iets aanpassen, natuurlijk weer schuivende panelen en roterende items.
    5. Leuke DVD gekocht om op de kindermiddag op de club te gaan bekijken als het slecht weer is. Op de verpakking staat NIET dat hij niet in verenigingsverband vertoond mag worden, maar (zie 2) op beeld verschijnen voorwaarden. Ons Grieks, Fins en Hebreeuws is echter niet goed genoeg om te bemerken dat we iets doen wat niet mag.
    6. Taal van het hoofdmenu staat default in het Frans, dus nog voor dat je een taalkeuze kan kiezen en je (zie 2) voor Nederlands of Engels gekozen hebt.

    Jullie magen de punten 7 tot en met 10 aanvullen.


    PS.
    Komt er een jochie van 11 in ons verenigingsgebouw. Die vertelt ons dat als je een download doet van een geripte DVD je al deze ergernissen niet hebt
    Dat kan toch niet waar zijn! Zo idioot is deze DVD/Blu-ray wereld toch niet?
    Laatst aangepast door 'Terminator4' Ronald Zwar : 17-01-2010 om 20:26 Reden: Typo's gecorrigeerd
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  2. #2
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •