De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 9 (Producer Tim Burton)

    Hoe is de kwaliteit van deze film? Is dit een directe port van de Universal variant? Dus 24 bit DTS HD MA? 1080p/24? Extra's (deels) in HD?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    De menu's hebben, ondanks dat het een release is van A-Film, in ieder geval nagenoeg dezelfde layout als de menu's van Universal-titels, zag ik afgelopen week bij de Media Markt.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Hoe is de kwaliteit van deze film? Is dit een directe port van de Universal variant? Dus 24 bit DTS HD MA? 1080p/24? Extra's (deels) in HD?
    Puike uitgave van A-Film met de specs zoals jij ze hier aangeeft. Zie de bespreking op mijn site.

  4. #4

    Standaard

    Dat ziet er niet verkeerd uit. Verbaast mij wel een beetje dat ze gebruik maken van 24-bit geluid, aangezien de standaard bij A-Film 16-bit DTS HD MA lijkt te zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #5

    Standaard

    Kwaliteit van de film is machtig~! echt het beeld is super!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Dat ziet er niet verkeerd uit. Verbaast mij wel een beetje dat ze gebruik maken van 24-bit geluid, aangezien de standaard bij A-Film 16-bit DTS HD MA lijkt te zijn.
    De originele Engelstalige soundtrack is 24bit , de Franse nasynchronisatie is 16bit. :razz:

  7. #7

    Standaard

    Goed nieuws. Zou A-film vaker moeten doen.

    Nu eens in de gaten houden waar ik hem voor een leuke prijs op de kop kan tikken. Welke extra's zijn in HD?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Goed nieuws. Zou A-film vaker moeten doen.

    Misschien 1 van de goede voornemens van A-Film in 2010.......

  9. #9

    Standaard

    Aangezien de menu's een vrijwel zelfde layout hebben als een Universal-release zal het me niet verbazen als A-Film geen keuze had en alles gewoon kant en klaar aangeleverd heeft gekregen van Universal.

  10. #10

    Standaard

    Hoe is de verpakking? dacht iets gelezen te hebben over een Limited Edition?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Voor de blu-ray? nice! iemand in de gelegenheid om foto`s te maken?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    geen digipack... maar slipcase. Gewoon een BR-doosje met daarom een kartonnetje dus. In tegenstelling tot de dvd heeft de BR slipcase helaas geen relief ...

  14. #14

    Standaard

    Dan heb ik het blijkbaar verkeerd gezien. Mijn excuses.

  15. #15

    Standaard

    Een paar maanden geleden heb ik bij Blokker de steelbook blu-ray van 9 gekocht.
    Vandaag wilde ik deze gaan kijken, maar tot mijn verbazing bleek de film die startte niet de animatiefilm 9,
    maar de live-action film Nine te zijn, een film die niet eens door A-film is uitgebracht.
    Het plaatje op de disc is wel van de animatiefilm, dus blijkbaar is er bij het drukken iets verkeerd gegaan.

    Ik heb maar even een mail naar A-film gestuurd om te vragen of ze een vervangingsprogramma hebben.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-09-2015 om 14:55

  16. #16

    Unhappy A-film is failliet...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Een paar maanden geleden heb ik bij Blokker de steelbook blu-ray van 9 gekocht.
    Vandaag wilde ik deze gaan kijken, maar tot mijn verbazing bleek de film die startte niet de animatiefilm 9,
    maar de live-action film Nine te zijn, een film die niet eens door A-film is uitgebracht.
    Het plaatje op de disc is wel van de animatiefilm, dus blijkbaar is er bij het drukken iets verkeerd gegaan.

    Ik heb maar even een mail naar A-film gestuurd om te vragen of ze een vervangingsprogramma hebben.
    Zou knap zijn als je dat nog voor elkaar gaat krijgen, want A-FILM IS FAILLIET...!!!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Zou knap zijn als je dat nog voor elkaar gaat krijgen, want A-FILM IS FAILLIET...!!!
    Ik heb de bon nog gevonden en net bij Blokker geweest en een tegoedbon gekregen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •