De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HDMI splitter - 1 apparaat, 2 tv's

    Hoi,

    Ik zou graag jullie advies krijgen.
    Ik ben namelijk op zoek naar een HDMI-splitter. Nou daar zijn er genoeg van te krijgen, alleen dan voor meerdere bronnen op één TV.

    Ik heb een Popcorn Hour (HD mediaplayer) die 1 HDMI-uitgang heeft, maar ik wil deze verbinden met mijn TV én met mijn beamer.

    Nu zie ik wel goedkope verloopstekkers, maar ik vraag me af of dat wel goed is.

    Wat denken jullie ervan? Hebben jullie misschien een goede oplossing voor mij?

    Bedankt alvast!

    Rene

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door renver Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik zou graag jullie advies krijgen.
    Ik ben namelijk op zoek naar een HDMI-splitter. Nou daar zijn er genoeg van te krijgen, alleen dan voor meerdere bronnen op één TV. Meerdere apparaten naar 1 TV, dat heet een SWITCH!

    Ik heb een Popcorn Hour (HD mediaplayer) die 1 HDMI-uitgang heeft, maar ik wil deze verbinden met mijn TV én met mijn beamer.

    Nu zie ik wel goedkope verloopstekkers, maar ik vraag me af of dat wel goed is.

    Wat denken jullie ervan? Hebben jullie misschien een goede oplossing voor mij?

    Bedankt alvast!

    Rene
    Je oplossing die je zelf al gevonden hebt is de goede, als je beamer beschikt over DVI ipv HDMI, dan heb je daar ook nog aparte splitters voor, met 1 HDMI en 1 DVI uitgang.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ik zoek hetzelfde als renver maar dan met een SCART aansluiting in plaats van HDMI. Ik heb dus 1 apparaat(met alleen SCART) wat ik op 2 tv's (met SCART) wil aansluiten. Alleen ben ik nog nergens zoiets tegen gekomen.. Weet iemand misschien wat ik nodig heb en waar ik het kan vinden?
    Alvast bedankt.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierrysn Bekijk bericht
    Ik zoek hetzelfde als renver maar dan met een SCART aansluiting in plaats van HDMI. Ik heb dus 1 apparaat(met alleen SCART) wat ik op 2 tv's (met SCART) wil aansluiten. Alleen ben ik nog nergens zoiets tegen gekomen.. Weet iemand misschien wat ik nodig heb en waar ik het kan vinden?
    Alvast bedankt.
    Zoek eens naar de HQCP-101 of SCART 26SPL

  5. #5

    Standaard

    The Hdmi Splitter allows users to deliver video and audio streams to up to seven high definition displays simultaneously by Hdmi. Following the plug and play principle, this splitter makes use of a single cable to join together the Hdmi yield gismo to the splitter and then to each Hdtv display.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •