Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (500) Days of Summer

    De film is vooralsnog alleen op dvd aangekondigd in Nederland, maar in Amerika en Engeland is hij al uit en in Duitsland verschijnt hij op 19 maart voorzien van Nederlandse ondertitels.

    Helaas heb ik moeten constateren dat de US (die regio A gecodeerd is) release, zoals vaker bij Fox, (veel) meer extra's bevat dan de UK release. De UK release mist een audiocommentaar, een making of van een half uur en diverse korte documentaires. Het lijkt erop dat de Duitse release dezelfde extra's zal hebben als de UK release.

    Hier kun je de specificaties vinden van beide uitgaves:
    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=15591

  2. #2

    Standaard

    zou graag de US versie willen hebben, maar heb nog geen regio A speler. Nou vind ik extra's bij zo'n film niet zo belangrijk als bij een Star Trek of een Terminator ... dus ga ik maar voor de UK versie, vind de hoes van de UK ook iets leuker

  3. #3

    Standaard

    Frank, waar heb je gezien dat Duitse release Nederlandse ondertitels heeft?

    Kan ik nergens terugvinden, en zou deze graag aanschaffen met NL ondertitels.

    Toch wel één van de toppers van de afgelopen maanden, dus vreemd dat ie enkel op dvd uitkomt.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 11-02-2010 om 16:53 Reden: .

  4. #4

    Standaard

    Zoek even met Google.de, dan heb je 't zo gevonden.
    O.a. de Franse release heeft ook NL subs, trouwens.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Had natuurlijk op google.be gezocht, en niets gevonden.

    Thanks!

    Sneu voor Belgische en Nederlandse handelaars die alweer verkoop mislopen.

  7. #7

    Standaard

    Haha, de branchevereniging stond weer te janken vandaag!

  8. #8

    Standaard

    Deze wil ik erg graag hebben, daal eens in prijs, grrr....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Men zegt vaak dat Duitsland goedkoop is. Maar op Amazon.de zie ik nauwelijks verschil met Be / Nl.

  10. #10

    Standaard

    De film is toch gewoon uit in Nederland? Zie hem overal liggen voor 15 euro.

    Erg fijne film. Vooral Zoeey Deshanel (sp?) is erg fijn om te zien spelen.

    Vind de NL dvd-cover iig mooier dan de US-cover.
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    De film is toch gewoon uit in Nederland? Zie hem overal liggen voor 15 euro.
    In welk board zitten we?
    Begint met een B...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    De film is toch gewoon uit in Nederland? Zie hem overal liggen voor 15 euro.
    Waar dan?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Waar dan?
    Op DVD bedoelt hij.

  14. #14

    Standaard

    ah ok...*mompelt iets over een dode mus en blij maken*
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Jepz, die mus gaat zometeen de braadpan in!

  16. #16

    Standaard

    volgens bepaalde Duitse sites is het nog niet zo zeker dat er NL ondertitels zullen zijn.
    http://www.jpc.de/jpcng/SESSIONID/0e...y/hnum/4496637

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...r-blu-ray-disc

    Hoe zit het gewoonlijk met Fox releases in Duitsland?
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 13-02-2010 om 16:55 Reden: .

  17. #17

    Standaard

    Beide sites zijn onvolledig, bij die 2de staat het er zelfs bij! (en die eerste is een webshop...)

  18. #18

    Standaard

    Whoopsie... My bad....
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #19

    Standaard

    Klotezooi van die blu-ray zeg, één van mijn favoriete films uit 2009 en dan een simpele dvd release :sad:

  20. #20

    Standaard

    Met een beetje geluk heeft de Duitse NL-ondertitels.

  21. #21

    Standaard

    Heeft iemand de duitse versie al binnen?? En zo ja, zitten er NL subs op???? Ben erg benieuwd.

  22. #22

    Standaard

    Duitse versie komt pas op 19 maart 2010 uit.

    Ik heb film ondertussen op dvd gezien. Dus kijk ook even kat uit de boom totdat ik 100% zekerheid van NL ondertitels heb.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Men zegt vaak dat Duitsland goedkoop is. Maar op Amazon.de zie ik nauwelijks verschil met Be / Nl.
    Toch bestel ik er regelmatig: sommige topfilms komen eerder uit op bd dan hier, en vanaf 19.95 rekenen ze geen verzendkosten.
    Das weisse Band (van Haneke) is naar me onderweg voor 19.99, toch geen gekke prijs...en als je op 18,50 zeg maar zit bestel je er wat potloden ofzo bij...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Toch bestel ik er regelmatig: sommige topfilms komen eerder uit op bd dan hier, en vanaf 19.95 rekenen ze geen verzendkosten.
    Das weisse Band (van Haneke) is naar me onderweg voor 19.99, toch geen gekke prijs...en als je op 18,50 zeg maar zit bestel je er wat potloden ofzo bij...
    Engelse BD van Das weisse Band is 12,99 pond bij HMV.com, en er staan extra interviews op die niet op de Duitse BD staan. Alle Duitse extra's staan er ook op. Porto 2,5 pond. Beetje off-topic, maar een goeie tip leek me... Prachtige film trouwens.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 12-03-2010 om 22:49

  25. #25

    Standaard

    Iemand al de Duitse versie binnen? Met of zonder NL ondertitels?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •