Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.

Discussie: Green Lantern

Standaard Green Lantern

Collider's Steve "Frosty" Weintraub got a chance to sit down with director Martin Campbell who's been doing press for his Mel Gibson angry man thriller EDGE OF DARKNESS and, of course, discussed a little about a superhero film everyone's been talking about, THE GREEN LANTERN.

Since much of the main casting of the film has now been complete, a question on a lot of people's minds has been what tone Campbell would be going for. The director tells Collider the following on the subject:

"It will be much more in the tone of Iron Man. It’s got to be. Certainly not Batman Begins, which is a pretty dark movie. No, he’s the Hal Jordan character who’s the sort of shoot from the hip, irresponsible kind of cocky test pilot if you will. In fact, the character seems to be the least likely to be chosen as Green Lantern. Well, of course that’s the fun of it. So no, it’ll be much more like Iron Man. So it’ll have one foot in reality if you see what I mean."

Considering that the Emerald Knight can form giant tanks, giant hammers, and giant whatevers with his ring, I imagine keeping a slightly lighter tone than that of Nolan's Bat films is an absolute imperative.

Cast:

Ryan Reynolds Hal/Jordan - Green Lantern
    Blake Lively Carol Ferris
    Peter Sasgaard Dr Hector Hammond
    Mischien een stille hit op komst? We zullen zien, ing hebben we weer een superhelden film op ons film lijstje staan tussen alle andere superhelden.

Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..

Standaard

Eerste blik:

"That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Standaard

nu ook eerste beelden, en ik walg van cgi effects, ziet er te fantastic four uit!!:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=71645

Standaard

Ik weet niet wat ik ervan moet denken..hou enorm veel van comic heroes..maar ben nog niet overdonderd..

Standaard

Zegt me dus totaal niks. Vond het een flauwe trailer, hopelijk draait de film beter uit.
    BD (1243) What i Watch

Standaard

Ik weet niet :S het ziet er allemaal uuuu net niet uit.... Het pakt me ook niet en boeit me op dit moment totaal niet deze film, jammer!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    nu ook eerste beelden, en ik walg van cgi effects, ziet er te fantastic four uit!!:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=71645
    Om eerlijk te zijn heb ik dat ook. Maar dan heb ik het over cgi a la Indiana Jones 4 . Dus: de effecten waarvan je echt ziet dat het uit de computer komt. De CGI die wél goed gedaan is (dus dat je pas achteraf hoor dat het cgi is en het niet gemerkt hebt vind ik fantastisch. Ik noem het voorbeeld van Star Wars Phantom Menace. Ik doel dan op het feit dat ik las dat de sets werden gebouwd op de lengte van de spelers en dat alles wat boven de hoofden was qua gebouwen etc. compleet uit de computer kwam.
    Of (laatste voorbeeld): het collosseum uit Gladiator: zowat compleet uit de computer maar je merkt niet tijdens het kijken van de film dat dat zo is.
    Er zit dus verschil in.

Maar on-topic: altijd leuk een comicverfilming, maar ik houd meer van de donkere benadering zoals Dark Knight en Watchmen. Spiderman vond ik al te kinderlijk qua stijl. Volgens mij wordt dit nog erger.

Standaard

Zojuist even gekeken, wat slecht zeg. Dat volledige CGI-pak is te plastic, te klein en te nep. Ziet er verder totaal niet leuk uit.

Standaard

Trailer is slecht geknipt en vrij wisselvallig vind ik....ene moment is komedie, dan drama, dan vette sci-fi actie film. En de effecten zijn weliswaar in sommige shots slecht maar over het algemeen ziet dat er redelijk goed uit gezien het feit dat de film nog lang niet af is.

Heeft iemand die Harry Potter in IMAX heeft mogen zien ook deze trailer voor Green Lantern vooraf gezien? Als dat zo is, hoe was het op het grote scherm?

Standaard

Deze film neemt zichzelf blijkbaar niet té serieus, absoluut een pluspunt. De CGI-effecten komen echter wat klungelig over en de niet aardse personages lijken me iets te kindvriendelijk. Doubts.

Standaard

Heb ook nog mn twijfels.

En ik vind eigenlijk dat er een regel moet komen dat elke acteur maar 1 comicbookhero mag spelen
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Heb ook nog mn twijfels.

En ik vind eigenlijk dat er een regel moet komen dat elke acteur maar 1 comicbookhero mag spelen
    vind ik ook, ook vind ik dat filmprojecten met een budget van 150 miljoen dollar er toch veel beter uit mogen zien!!

Standaard

Posters:

Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -

whatiwatch

Standaard

Niks specteculairs. Denk dat dit de flop gaat worden...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Niks specteculairs. Denk dat dit de flop gaat worden...
    Heb ook zo'n vermoeden, trailer spreekt me niet echt aan, terwijl ik normaal gezien altijd te vinden ben voor comic-verfilmingen...wilde enkel de posters meegeven voor diegenen die wel uitkijken naar deze prent.
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -

whatiwatch

Standaard

New Image of Green Lantern's Abin Sur
    - The Godfather (1972) -

whatiwatch

Standaard

Wonder con trailer: http://trailers.apple.com/trailers/wb/greenlantern/

Zet de film in een beter daglicht.

Standaard

The visual FX shown in the first trailer for GREEN LANTERN didn't do much to knock any socks off. The WonderCon footage, released after a few more months of post-production work, was vastly improved but still had some issues, specifically the goofy look of Green Lantern's facemask on Ryan Reynolds. Warner Bros., sensing that there was still some work to be done before the June 17th release, has granted the production an additional $9 million to beef up the VFX team with hopes of getting everything perfect.
    Normally you might read this type of article and the accompanying text would be a lot of "sky is falling" nail-biting. On the contrary, I'd like to take the measured approach and be pleased that Warner Bros. recognized the issue and is taking the appropriate steps to fix any shortcomings in the FX. GREEN LANTERN is a movie that lives or dies on its FX and getting it right on this film is perhaps more important than on any other superhero film.
    Also, the last-minute scramble isn't exactly new (that it's become public is the only difference). To complete the work on TRANSFORMERS: DARK OF THE MOON, one FX studio working on the film has shifted to seven-day weeks and 12-hour days with even Easter canceled (is Frank Cross heading this studio?).
    An additional $9 million with only two months before release may sound like a lot but the $45 million VFX budget for GREEN LANTERN is actually much smaller than you'd expect. There were no specifics given on TF3 but I'd guess it's much higher than $50 million.
    So if you're at all concerned about the FX in GREEN LANTERN, know that Warner Bros. hears you, understands you and is working on it. Whether it will all gel remains to be seen.
    De reden waarom de trailer er zo goed uit zag! Veel moeite om te zorgen dat er flimbezoekers de film zullen gaan kijken!

Standaard

Nieuwe posters:

- The Godfather (1972) -

whatiwatch

Standaard

Nee, is het toch net niet..

Standaard

Ben toch wel benieuwd naar deze aan de hand van die Wonder Con footage.

Doet me qua sfeer beetje aan ´The Last Starfighter´ denken.
    Send a maniac to catch a maniac...

Standaard

Trailer met nireuwe cgi en voiceover:http://movies.yahoo.com/movie/1810166777/video/23073656

Standaard

Hmmm, dit wordt typisch zo'n film om een zondagmiddag mee te doden..........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Standaard

Je mag niet vergeten dat de Green Lantern in de VS wel gigantisch populair is. Mainstream als diehard comic book fans dus ik zie de film daar niet zo snel floppen. Ook al is ie niet zo goed.

Europees gezien lijkt het me een ander verhaal. Personage is veel minder bekend en wij verwachten toch wat meer "inhoud" dan de gemiddelde Amerikaan. Als je dan die posters ziet met al die figuren kan ik me voorstellen dat men iets heeft van nee dat is te kinderachtig itt bijv een Iron Man of X-Men die toch volwassener overkomen .

Ik ben benieuwd hoe deze film gaat lopen. Zelf ga ik'm niet kijken in de bios. Later op BR voor een budgetprijs ofzo
    Laatst aangepast door Kendorjia : 23-05-2011 om 15:02
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten