De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Serie over zesling

  1. #1

    Standaard Serie over zesling

    Hoi allemaal,

    Ik ben al een lange tijd op zoek naar een serie over een zesling. Volgens mij was het een 2-delige serie.

    Ik ben nu 27 jaar en het is op tv uitgezonden toen ik kind was. Het ging over de eerste zesling van hetzelfde geslacht wat in de jaren 50 was geboren. Tenminnste de zesling was geboren in de tijd dat er nog geen auto waren of net auto's zeg maar. Het ging ook om een Amerikaanse tweeling.....

    Destijds werd dat 's avonds laat uitgezonden op Nederland 1 en ik kon dat toen niet zien, maar we hadden een videorecorder, dus opgenomen. Toch zou ik dit graag nog eens terug willen zien, maar ik kan er helemaal niets van vinden op het internet. Het was toen ook wel een serie met een kijkcijferhit. Veel mensen hebben er toen naar gekeken.

    Hopelijk kan iemand mij hier helpen.

    Groetjes,
    Armanda.

  2. #2

    Standaard

    Kan het ook over een vijfling in de jaren 40 zijn geweest? Ik kan me herinneren in de jaren 90 een miniserie over gezien te hebben, imdb geeft deze TV film aan: http://www.imdb.com/title/tt0165712/

  3. #3

    Standaard

    Hallo Sarita,

    Dit is denk ik wel de serie die ik bedoel. Ik was nog een kind, dus wist ook niet of het om een vijfling of zesling ging. Ik dacht dus een zesling, maar heb ik altijd verkeerd gezocht op internet.

    Ik ga eens aan de slag met deze titel en eens kijken of ik er iets meer van kan vinden! Ben superblij met deze tip!

    Gr.
    Armanda

  4. #4

    Standaard

    Aangezien je dit forum ruim 3 jaar geleden gestart bent, zul je de titel vast/hopelijk al gevonden hebben.
    Het toeval wil dat ik net ook op zoek was naar de titel van deze serie, omdat hij toentertijd veel indruk op me gemaakt heeft.
    Bedoel je soms Million Dollar Babies? Dit is in ieder geval wel de film die ik zocht en ik heb de hele film gevonden op http://www.youtube.com/watch?v=d3A22NvitN8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •