De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Autumn [DVD]

  1. #1

    Standaard Autumn [DVD]

    Autumn

    Een zombiefilm die moeilijk aan te raden is.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Petje af dat je je verder door de BBI-catalogus worstelt. En David Carradine slaapwandelt er ook weer doorheen.

    7eventy 5ive (2007), een slasher met Rutger Hauer (ook uitgegeven door BBI) hadden jullie nooit besproken toch? Toevallig iemand gezien? Is dat wat? Ziet er uit als perfect videotheek-voer, maar dan voor 2010.


  3. #3

    Standaard

    Hilarisch die vierde foto. Het lijkt Yogi bear wel...

    Is deze film zo fout dat ie weer leuk wordt?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Deze film wordt nergens leuk, want hij is niet fout, maar gewoon superslecht.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camera Obscura Bekijk bericht
    Petje af dat je je verder door de BBI-catalogus worstelt. En David Carradine slaapwandelt er ook weer doorheen.
    Ik denk dat DVD.nl alle screeners van BBI maar gewoon retour afzender terug moet sturen. De tijd die je in het kijken van deze film en het bespreken er van hebt gestoken, krijg je dus nooit meer terug,
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik denk dat DVD.nl alle screeners van BBI maar gewoon retour afzender terug moet sturen. De tijd die je in het kijken van deze film en het bespreken er van hebt gestoken, krijg je dus nooit meer terug,
    Ga je nu elke titel die je oninteressant vindt op een dergelijke negatieve manier benoemen? In plaats daarvan zou je misschien de moeite kunnen nemen om een proefrecensie te schrijven, wellicht kun je het recensieteam wel versterken zodat er weer meer en diversere recensies geplaatst kunnen worden.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ga je nu elke titel die je oninteressant vindt op een dergelijke negatieve manier benoemen?In plaats daarvan zou je misschien de moeite kunnen nemen om een proefrecensie te schrijven, wellicht kun je het recensieteam wel versterken zodat er weer meer en diversere recensies geplaatst kunnen worden.
    Het aantal recensisten binnen jullie team houdt geen verband met de diversiteit van de recensies. Ik neem aan dat jullie team breed geïnteresseerd is in film en dus alles kan en wil bespreken. Ik pleit alleen voor een betere selectie van te bespreken titels door het recensieteam. Verder klaag ik niet over de kwaliteit van de recensies op DVD.nl. Wilbert sloeg namelijk de spijker op de kop met zijn verhaal.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #8

    Standaard

    Jordy:
    Heeft BBI jullie wel eens een fatsoenlijke film opgestuurd?
    Ik snap jullie beleid, maar je kan beter de BBI tijd benutten om films uit eigen kast te gaan recenseren.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 22-01-2010 om 18:41

  9. #9

    Standaard

    Ten eerste ben ik zelf geen recensent dus weet ik niet welke titels BBI DVD.nl opstuurt. Daarmee kom ik meteen bij mijn tweede punt: DVD.nl kan niet alles bespreken. Soms komt dat omdat een titel niet wordt aangeleverd en soms omdat daar simpelweg geen tijd voor is. Jullie beseffen volgens mij niet dat dit alles op vrijwillige basis wordt gedaan en er naast DVD.nl voor velen ook nog zoiets geldt als werk, studie en een sociaal leven. Dat jullie pleiten voor een betere selectie geeft dus al aan dat het recensieteam eigenlijk nooit te groot kan zijn, iedere recensent die goed genoeg wordt bevonden is een aanwinst voor het team en de site. Wellicht dat jullie dus die aanwinsten kunnen zijn en dan ook films 'uit eigen kast' kunnen en willen recenseren. Het is echter niet zo dat de 'mindere' titels die dan worden aangeleverd door distributeurs zomaar op de stapel oninteressant kunnen worden gegooid, men verwacht namelijk dat ook deze films worden besproken. Zo werkt reclame en zo blijft DVD.nl ook bestaan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •