Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 122 van 122 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een welingelichte bron informeerde me vandaag dat de Blu-rayproductie is teruggenomen wegens een productiefout. Binnen een week of 2-3 ligt de Blu-ray er, in tegenstelling tot de dvd die er nu al ligt.
    Wat was er fout, en kan ik veruit gaan als ik deze nu bestel het goede exemplaar ontvang?

  2. #102

    Standaard

    Al iets bekend over het uitbrengen op dvd/bluray van Gods of the arena, de prequel van seizoen 1? Overal gezocht, kan niks vinden maar is hier toch al een klinke tijd geleden op tv geweest...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    Al iets bekend over het uitbrengen op dvd/bluray van Gods of the arena, de prequel van seizoen 1? Overal gezocht, kan niks vinden maar is hier toch al een klinke tijd geleden op tv geweest...
    29 augustus komen Blood & Sand en Gods of the Arena uit.
    Er schijnt al een eerdere editie te zijn van Blood & Sand, maar deze heeft geen DTS-HD track.

  4. #104

    Standaard

    Huh? je wilt toch niet vertellen dat ze weer opnieuw een uitgave gaan releasen van Blood & Sand ? Ik heb hier seizoen 1 liggen op blu-ray. Ik blijf niet aan de gang om steeds nieuwe uitgaves van dezelfde films en series te kopen op blu-ray

    Maar hier staat dat de eerdere versie toch DTS HD MA heeft.
    http://www.bol.com/nl/p/spartacus-bl...2004011665827/
    Klopt niks van, de versie die ik heb heeft DD 5.1 448 kbps kwaliteit van dvd geluid.
    Waar had je dat vernomen dat Blood And sand opnieuw wordt uitgegeven?
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-07-2012 om 22:35

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een welingelichte bron informeerde me vandaag dat de Blu-rayproductie is teruggenomen wegens een productiefout. Binnen een week of 2-3 ligt de Blu-ray er, in tegenstelling tot de dvd die er nu al ligt.
    Wat was die fout dan? Vraag me dan af of ik de goede versie heb.

  6. #106

    Standaard

    Ik was al op zoek geweest naar het mailadres van Fox, want ik vind feitelijk dat ze het niet kunnen maken om nu ineens een versie uit te brengen met DTS HD geluid. Ik heb seizoen 1 pas net gekocht en zit ik met DD 5.1 geluid! De discs omruilen is het minste wat ze kunnen doen lijkt me, maar ik kan nergens een mailadres vinden.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik was al op zoek geweest naar het mailadres van Fox, want ik vind feitelijk dat ze het niet kunnen maken om nu ineens een versie uit te brengen met DTS HD geluid. Ik heb seizoen 1 pas net gekocht en zit ik met DD 5.1 geluid! De discs omruilen is het minste wat ze kunnen doen lijkt me, maar ik kan nergens een mailadres vinden.
    Daar is mijn topic dan weer handig voor

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=84321



    20 century fox: asam.mian@fox.com Tel: 020-3468441

    ze helpen particulieren, ze nemen je serieus en handelen het goed af ( ervaring met een kennis )
    Laatst aangepast door De_Hollander : 13-07-2012 om 09:15

  8. #108

    Standaard

    Ik heb Fox gebeld, en ze weten helemaal van niks dat Blood & sand opnieuw wordt uitgebracht in Augustus. Wel alleen Gods of the Arena. Hij zei dat kunnen we niet maken om Blood & sand weer opnieuw te gaan uitbrengen met dan DTS-HD. Over de productie fout, er zou iets op het doosje staan wat niet klopte van beschrijving.(de verdeling van de afleveringen op de disc's)
    Met de disc's is niks mis mee. Overigens staan wel op iedere site vermeld dat er DTS-HD geluidsporen zou bevatten. Maar met mijn versie is dat niet zo, dat zal dan wel een fout zijn van de sites. (FRS, bol.com, Wehkamp) Op de disc's staat ook DTS-HD dat zal dan ook wel een drukfout zijn.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 13-07-2012 om 10:04

  9. #109

    Standaard

    Even afwachten tot augustus dan...

  10. #110

    Standaard

    Ik heb nog mail gehad van Fox, hij zegt dit:

    Ik heb even mijn best gedaan om dit snel uit te zoeken.

    Het blijkt een verplichting te zijn vanuit LA om het logo op de verpakking te moeten vermelden. Enkel leidende is altijd wat er op de verpakking vermeld staat wat voor audio hierop staat en dat is dit geval 5.1 DD. Erg verwarrend eigenlijk allemaal maar dit is verplicht vanuit LA kunnen wij helaas ook niks aan doen.
    Ik kan in ieder geval met 100% zekerheid zeggen dat wij geen enkele Blu-ray van SPARTACUS hebben uitgebracht waarbij gebruik is gemaakt van DTS-HD Audio.
    In dit geval communiceert het internet dus ook niet goed.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben mail mij gerust.

    Met vriendelijke groeten/ Kind regards,
    Asam Mian
    Customer Service Desk / VMI Analyst

  11. #111

    Standaard

    Mijn bron is shït hahaha

    ik had het bij FRS gelezen, maar dat is natuurlijk geen realistische informatiebron

    http://www.freerecordshop.nl/film/sp...-8712626046035

    http://www.freerecordshop.nl/film/sp...-8712626098010

    Hier staan ze namelijk nog niet vermeld.
    Ik wil ze wel hebben, maar dan wil ik wel goed spul in huis.

  12. #112

    Standaard

    Blood And Sand is zeker goede kwaliteit.(heb deze ook)
    Spartacus: Gods Of The Arena wil ik straks ook.

  13. #113

    Standaard

    Heb Gods Of The Arena net besteld bij bol.com voor €32,99 maar kreeg van bol.com een korting van €2,50 voor mijn verjaardag. dus kost het €30,45

  14. #114

    Standaard

    Ik ben bijna jarig en ik wilde toch het eerste seizoen hebben.
    Nu blijkt het toch dat er 2 versies van Blood and Sand zijn

    1-2-2012
    http://www.freerecordshop.nl/film/sp...-8712626046042

    29-8-2012
    http://www.freerecordshop.nl/film/sp...-8712626046035

    Ze maken het er niet makkelijker op

  15. #115

    Standaard

    De goedkoopste nemen . Overigens is bol goedkoper.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik ben bijna jarig en ik wilde toch het eerste seizoen hebben.
    Nu blijkt het toch dat er 2 versies van Blood and Sand zijn

    1-2-2012
    http://www.freerecordshop.nl/film/sp...-8712626046042

    29-8-2012
    http://www.freerecordshop.nl/film/sp...-8712626046035

    Ze maken het er niet makkelijker op
    ze zijn alle 2 hetzelfde.
    gewoon de goedkoopste nemen.

  17. #117

    Standaard

    Ik hoop dat de nieuwe geen DTS-HD spoor heeft nu? anders damnit !!!
    BD (1243) What i Watch

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik hoop dat de nieuwe geen DTS-HD spoor heeft nu? anders damnit !!!
    Hoe bedoel je?
    Spartacus: Blood and Sand (2010) heeft geen DTS-HD
    Spartacus:Gods Of The Arena heeft wel DTS-HD MA
    Spartacus: Vengeance - The Complete Second Season US[Blu-ray] heeft English: Dolby TrueHD 5.1
    maar de NL blu-ray weet ik niet
    Laatst aangepast door De_Hollander : 14-09-2012 om 18:28

  19. #119

    Standaard

    De afgelopen dagen seizoen 1 bekeken nadat ik 2 jaar geleden al de eerste 2 afleveringen gezien heb. M'n mening over deze serie is eigenlijk wel gelijk aan die van velen in dit topic: de eerste paar afleveringen zijn matig maar geleidelijk worden ze beter. Ik weet nog steeds niet of ik het nu een echt goeie serie moet noemen (het niveau van Rome haalt ie zeker niet) maar amusant is het uiteindelijk wel. De prequel-serie heb ik al liggen en misschien dat ik seizoen 2 ook nog wel een keer haal.

  20. #120

    Standaard

    Nog een weekje, en dan begint het laatste seizoen.

    Ik wacht wel tot april, tot het één na laatste deel uitgezonden is. Deze serie kijkt toch het lekkerste achter elkaar weg .

  21. #121

    Standaard

    Nog steeds niks bekend over Spartacus: Vengeance waneer deze in NL wordt uitgebracht?

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nog steeds niks bekend over Spartacus: Vengeance waneer deze in NL wordt uitgebracht?
    Weet iemand waarom Foxfilm nog steeds Vengeange niet in Nederland heeft uitgebracht. De UK versie heeft geen enkele ondertiteling anders had ik die wel besteld.
    Eind april verschijnt in de UK al Spartacus War of the Damned op DVD/BluRay. Hopelijk wel met Engelse of Nederlandse ondertiteling.

    Foxfilm Nederland laat niets van zich horen. Ze zijn via hun email-adres ook al niet meer te bereiken.

    Ik heb RTL een email gestuurd of Vengeance en War of the Damned door hun uitgezonden gaat worden maar die geven geen antwoord.

    Edit 8 mei:
    Eindelijk antwoord gekregen van RTL, maar weinig bevredigend:
    Geachte kijker, Hartelijk dank voor uw mail.
    Dat is momenteel nog onbekend. Met vriendelijke groet, Publieksservice RTL.

    Edit 18 mei:
    Op de website van Foxfilm staat nu een Nederlandse release van seizoen 2 (Vengeance) aangekondigd voor 28-8-2013.
    Laatst aangepast door Laurence89 : 24-05-2013 om 11:35

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •