Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 122 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spartacus: Blood and Sand (2010)

    Vreemdig dat hier nog geen topic over is maar ja, ik kwam er zelf ook pas achter Anyway, mij lijkt het wel wat!

    http://www.youtube.com/watch?v=yHxn8mTpAJU

    http://www.imdb.com/title/tt1442449/


    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #2

    Standaard

    Hij is vorige week gelekt, volgens een vriend van me was dit het bruutste wat hij ooit gezien had in een televisie serie. De gore was rijkelijk aanwezig en ledematen vlogen in het rond, aldus hem.

    Ik kijk hem wel als er een HD rip uit is


  3. #3

    Standaard

    Eerste 11 minuten zijn niet om aan te zien, een mengeling van Gladiator / 300 zonder alle goede ingredienten van die films.


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Eerste 11 minuten zijn niet om aan te zien, een mengeling van Gladiator / 300 zonder alle goede ingredienten van die films.
    Veel gore/aktie scenes en veel blote vrouwen maken natuurlijk niet altijd een goede serie. Ik wacht af om dit te zien maar de eerste recenties zijn niet bijster positief.
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Blote vrouwen en gore/actie maken voor mij meestal wel een plezante serie, maar als de computer de boventoon voert hoeft het voor mij niet. Niets, maar dan ook niets lijkt echt in deze serie.


  6. #6

    Standaard

    Heb, de eerste 2 afleveringen gezien, en het trekt op niets, de blood effecten zijn slecht gedaan je kan duidelijk zien dat er niet veel tijd is ingestoken, verhaal trekt ook op niets.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  7. #7

    Standaard

    Totaal mee eens,Ik heb ook de eerste twee gezien en ik vond het echt nep,zijn vrouw is wel mooi maar daar houd het op voor mij ,
    vince.

  8. #8

    Standaard

    Ik kwam niet verder dan het eerste kwartier. Erg slecht, inderdaad, met name door de crappy effecten.

  9. #9

    Standaard

    Even afgaand op de trailer, wat een gigantische rip off van 300, zit geen origineel idee achter.
    Dat op zich hoeft nog niet eens te betekenen dat het een slechte serie zou zijn maar als ik andere reacties en recensies lees is het dat dus wel.

  10. #10

    Standaard

    Net door de eerste twee afleveringen heen geskipped. Ik kijk heel graag naar films en series als er ook maar iets van Romeinen in zit. Zo ook kijk ik uit naar de twee films over the ninth legion die dit jaar aangekondigd zijn. Maar deze meuk bewaar ik tot ik helemaal niets anders kan verzinnen om te doen.
    Laatst aangepast door Marcel Hagels : 31-01-2010 om 20:44

  11. #11

    Standaard

    Mij lijkt het wel leuk.
    Vanaf zondag avond zend RTL 5 hem uit :P
    XP XD

  12. #12

    Standaard

    Andy Whitfield was niet vervelend om naar te kijken,maar verder vond ik het een beetje tegen vallen..
    Wel leuk om Lucy Lawless weer eens te zien.!!!
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  13. #13

    Standaard

    mooi thanks guys had m opgenomen , maar naar jullie commentaar maar snel op de delete knop gedrukt
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  14. #14

    Standaard

    vond het nog wel wat hebben..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    1ste 2 afleveringen gezien en ik vind het voor een tv serie een leuke en goede serie die weer eens wat anders is dan het 1000 in 1 series zoals csi en dat soort crap

  16. #16

    Standaard

    Aflevering 3 en 4 zijn echt geweldig! Beter dan de eerste 2..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Ik heb afgelopen weekend de eerste 2 afleveringen gezien maar ik vond er niet veel aan. Waar Rome nog wel authentiek was en een goed verhaal had is Spartacus veel te "gemoderniseerd" en is het qua verhaal lang niet zo interessant. Nee, het viel me niet mee.

    En een serie met de naam "Spartacus" heeft natuurlijk sowieso het nadeel dat veel mensen de film van Kubrick kennen. Bij de naam Spartacus heb ik nog steeds Kirk Douglas in gedachten en niet Andy Whitfield.

  18. #18
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Hoewel ik de eerste aflevering ook niet echt speciaal vond ga ik de serie toch volgen.
    Heb al vaak gelezen dat het enkel beter en beter wordt naarmate het seizoen vordert!

  19. #19

    Standaard

    gisteren vergeten te kijken.. is dit nog ergens terug te zien?

  20. #20

    Standaard

    Ik betwijfel het, maar vond de episode gister zeer geslaagd..er is nog steeds dat overdreven bloed,maar qua verhaal wel intressant en beelden ook mooi neergezet..natuurlijk geen topper van een serie maar wel een vermakelijke aflevering

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Gisteren weer gezien, vindt het een prima serie, helaas maar 1 aflevering gisteren..

  22. #22

    Standaard

    Niet vaak zo'n slechte serie gezien, wat ontzettend nep allemaal. Ik ben al meteen afgehaakd.

  23. #23
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac Bekijk bericht
    Niet vaak zo'n slechte serie gezien, wat ontzettend nep allemaal. Ik ben al meteen afgehaakd.
    Jammer dat je er zo over denkt. Ik vind dat de cgi er goed bij past (het bloed etc).
    De settings zelf kunnen wel beter, maar het stoort me niet.

    Heb zelf alles al gezien tot nog toe en het blijft beter en beter worden

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sir. K Bekijk bericht
    Jammer dat je er zo over denkt. Ik vind dat de cgi er goed bij past (het bloed etc).
    De settings zelf kunnen wel beter, maar het stoort me niet.

    Heb zelf alles al gezien tot nog toe en het blijft beter en beter worden
    idd. en vooral voor een tv serie ziet het er geweldig uit vind ik...

  25. #25

    Standaard

    Niet vaak zo'n slechte serie gezien, wat ontzettend nep allemaal. Ik ben al meteen afgehaakd.
    Nep betekend niet altijd slecht, in Prison Break kom ik ook tig flaws tegen..des on danks is die serie wel van een ander niveau in speelt deze serie in een totale andere setting waarbij *kosten* ook vast een rol spelen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •