Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 122 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    serie valt me zeker niet tegen; alleen klopt het dat er meerdere afleveringen in de week worden getoond ? neem het altijd zondag op maar die van 28/3 had een een review (Spartacus voorkomt aanslag op de baas) maar heb die aflevering niet gezien en ook de aflevering waarbij de vrouw van Spartacus terugkomt heb ik gemist op zondag ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #27

    Standaard

    Ik vind dit een prima serie, die ik dan ook blijf volgen. Heb alle uitgezonden afleveringen tot nu toe gezien en het blijft goed,zelfs steeds wat beter. Dat mensen vallen over het bloed en de CGI vind ik wat vreemd, 300 wordt overal de hemel in geprezen. De vele seksscènes vallen na een tijdje wel mee en zo ging het er nou eenmaal aan toe in de Romeinse tijd. Daar kijken ze niet op een sekspartij meer of minder. De uitwerking van de karakters is ook prima en je krijgt steeds meer te weten over de personages. Voor mij in ieder geval de verrassing van het jaar tot nu toe, kijk even verder dan de CGI en je zal een serie zien die zeker weet te vermaken!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik vind dit een prima serie, die ik dan ook blijf volgen. Heb alle uitgezonden afleveringen tot nu toe gezien en het blijft goed,zelfs steeds wat beter. Dat mensen vallen over het bloed en de CGI vind ik wat vreemd, 300 wordt overal de hemel in geprezen. De vele seksscènes vallen na een tijdje wel mee en zo ging het er nou eenmaal aan toe in de Romeinse tijd. Daar kijken ze niet op een sekspartij meer of minder. De uitwerking van de karakters is ook prima en je krijgt steeds meer te weten over de personages. Voor mij in ieder geval de verrassing van het jaar tot nu toe, kijk even verder dan de CGI en je zal een serie zien die zeker weet te vermaken!
    Komt hier ook een DVD box van uit? Op BOL.com kan ik daar niets over vinden
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  4. #29

    Standaard

    ik denk het wel,maar volgens mij is het nog veels te vroeg voor een release..mishcien zo rond november/oktober.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30

    Standaard

    Ik heb mss te snel gezegd dat ik de serie maar niets vond, maar de eerste 2 afleveringen waren vrij zwak, maar de afleveringen daarna zijn een stuk beter, leuke serie op te blijven volgen maar niet een WAUW!!! serie voor mij
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  6. #31

    Standaard

    Ik vind de serie tegenvallen. Ik had gehoopt dat het meer een historische drama-serie zou worden net als "Rome", waarbij te zien is dat Spartacus de grote slavenopstand leidde en vocht met gladiatoren en slaven tegen de Romeinen.
    Maar helaas is hij nu meer bezig om de Romeinse dames tevreden te houden

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alphabet Bekijk bericht
    Ik vind de serie tegenvallen. Ik had gehoopt dat het meer een historische drama-serie zou worden net als "Rome", waarbij te zien is dat Spartacus de grote slavenopstand leidde en vocht met gladiatoren en slaven tegen de Romeinen.
    Maar helaas is hij nu meer bezig om de Romeinse dames tevreden te houden

    Maargoed dat is al een keer op film gezet! Dus wrm weer een remake van iets? Dit is gewoon een serie met een eigen draai, veel actie en sex en weinig denk werk voor de kijker.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Maargoed dat is al een keer op film gezet! Dus wrm weer een remake van iets? Dit is gewoon een serie met een eigen draai, veel actie en sex en weinig denk werk voor de kijker.
    Dus een typische Amerikaanse serie.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  9. #34

    Standaard

    Dat niemand het hier nog niet gepost heeft, bij de hoofdrol speler is kanker geconstateerd. Hoogstwaarschijnlijk geen seizoen twee van Spartacus. Ik hoop dat het goed gaat met hem!


  10. #35

    Standaard

    ai dat is wel heel jammer!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #36

    Standaard

    Production on Season 2 of the hit Starz series has been delayed to accommodate the actor's treatment for Non-Hodgkin Lymphoma.

    "I'm receiving excellent care, and am feeling strong, positive and determined with an army of support behind me," says Whitfield.

    The second season was scheduled to begin shooting shortly in New Zealand, but has been postponed to accommodate Andy's treatment.
    ...


  12. #37
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Een seizoen 2 komt er zoiezo. Ik had ergens gelezen dat ze ipv direct seizoen 2 eerst een soort prequel gingen maken. Van toen Spartacus klein was.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Even afgaand op de trailer, wat een gigantische rip off van 300, zit geen origineel idee achter.
    Dat op zich hoeft nog niet eens te betekenen dat het een slechte serie zou zijn maar als ik andere reacties en recensies lees is het dat dus wel.
    jij bevestigd je eigen mening op basis van ander mans recensies?
    je kunt toch voor jezelf bepalen.
    whatever dude

    DAMES & HEREN WAT EEN GELUL HIER
    DE SERIE KICKS ASS! DE EFFECTS ZIJN JUIST RELAXD MAAR DAT SNAPPEN JULLIE NIET NOGMAAL MEESTERLIJKE SERIE

  14. #39

    Standaard

    Aankomende zondag de laaste episode. De TV Sport zag er gaaf uit..volgens mij ook wel een spoiler..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dante20 Bekijk bericht
    DAMES & HEREN WAT EEN GELUL HIER
    DE SERIE KICKS ASS! DE EFFECTS ZIJN JUIST RELAXD MAAR DAT SNAPPEN JULLIE NIET NOGMAAL MEESTERLIJKE SERIE
    Teveel gezopen en gesnoven?

  16. #41

    Standaard .

    Spartacus is geweldig! ik heb ze allemaal gezien, het is dezelfde stijl als 300 ja nou en? Dat was ook de bedoeling.
    En dat er word gezegd de eerste aflevering is niks aan vind ik onzin , geen een serie begint gelijk met actie maarja dat is jullie mening.
    Je weet niet wat je mist =)

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alphabet Bekijk bericht
    Ik vind de serie tegenvallen. Ik had gehoopt dat het meer een historische drama-serie zou worden net als "Rome", waarbij te zien is dat Spartacus de grote slavenopstand leidde en vocht met gladiatoren en slaven tegen de Romeinen.
    Maar helaas is hij nu meer bezig om de Romeinse dames tevreden te houden

    Als je de laatste aflevering ziet krijg je wat je gehoopt had=)

  18. #43

    Standaard

    Ik kijk nu al te veel series, dus ik kijk altijd de pilot en van daar uit ga ik verder, was deze goed dan blijf ik de serie volgen was deze slecht stop ik gewoon met kijken. Ik ben een grote serie fan maar ik kan niet alle series blijven volgen.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  19. #44

    Standaard

    Mooi maar wat heeft die opmerking met Spartacus te maken?

    Vond je het een goede serie of niet?


  20. #45

    Standaard

    De laatste aflevering was erg goed. Jammer dat we zo lang moeten wachten op het tweede seizoen. Deze serie komt zeker in de collectie.

  21. #46

    Standaard

    Ik vond het ook een zeer goeie aflevering alleen het einde voelde best abrupt afgelopen..had net iets anders gekunt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #47

    Standaard

    Heb de serie ondertussen volledig bekeken en vond de serie supper,hop naar een vervolg zou ik zeggen.
    Ok serie
    hierishem hierishem hierishem

  23. #48

    Standaard

    Heb deze serie ook gekeken, en vond het juist wel de wow factor hebben; zoals ook al gezegd was: weer eens wat anders dan al dat andere.De laatste aflevering leek het alleen wel of ze haast hadden; zo van, opschieten we hebben nog maar even en er moet nu een spannend eind aan komen, dus alle akties zonder omwegen snel achter elkaar.
    Niet dat ik de csi series niets vind hoor, ook die vind ik nog steeds mooi om te zien.

  24. #49

    Standaard

    Voor de 2 de maal bekeken en zelf dan vond ik het nog een topper
    hierishem hierishem hierishem

  25. #50

    Standaard

    Ik heb de eerste 3 episodes gekeken en had toen het ik-geloof-het-wel gevoel. Het verheel biedt geen verrassingen en de visuele stijl spreekt mij ook niet aan. Ik bedoel, het was wel vermakelijk, maar gewoon te oppervlakkig.

    Wel knap dat ze een serie met veel seks en geweld voor mij onaantrekkelijk kunnen maken.

    Ik ga Rome maar eens proberen dan.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •