Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 122 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik vind het er prachtig uit zien. Hopelijk is het beter dan Spartacus, dus laat maar komen! (des ondanks het een prequel is..)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Deze serie moet je voor seizoen 1 bekijken.
    Waarom zou je dit ineens voor het eerste seizoen gaan kijken? Het is toch erna gemaakt? Juist met de kennis die je hebt opgedaan in het eerste seizoen, worden de verhaallijnen rond de karakters nog beter dan als je deze serie eerst kijkt.

    Nee, ik zou gewoon lekker het eerste seizoen als eerste kijken en dan pas deze.

  3. #78

    Standaard

    Toch wel beetje jammer dit. Hebben ze deze prequel nu opgezet omdat ze niet zeker wisten of de acteur die Spartacus speelt zou genezen? Nog ff cashen???

    Als er net zoveel bloed en bloot in zit als de eerste serie ben ik uiteraard wel weer van de partij....

  4. #79

    Standaard

    Ik denk eerder om de fans tevreden te houden en niet teveel tijd te laten zitten tussen de verschillende seizoenen. Dat de hoofdrolspeler ziek wordt kon niemand voorzien en ik vind dit een prima oplossing. In ieder geval de komende tijd weer genoeg Spartacus-actie!

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Toch wel beetje jammer dit. Hebben ze deze prequel nu opgezet omdat ze niet zeker wisten of de acteur die Spartacus speelt zou genezen? Nog ff cashen???

    Als er net zoveel bloed en bloot in zit als de eerste serie ben ik uiteraard wel weer van de partij....
    Ik wacht nog steeds tot het eerste seizoen op dvd komt. Lijkt me wel een goeie serie, en een paar blote jongemannen in beeld, sla ik ook niet af natuurlijk. Al nieuws over een release????
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  6. #81

    Standaard

    In Groot-Brittannië zal Anchor Bay op 9 Mei zowel een DVD als Blu-Ray versie uitbrengen echter zonder nederlandse ondertitels. Echter kan ik nergens ook maar enkele verwijzingen vinden naar andere versies alleen de US en de UK versie op dit moment denk ik dan.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  7. #82

    Standaard

    Welke kijk je nu best eerst, de prequel of de blood and sand seizoen?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #83

    Standaard

    Lijkt mij de serie die als eerste is uitgebracht. Helaas kunnen we dit nog niet beoordelen omdat de prequel nog niet op de buis wordt uitgezonden.

  9. #84

    Standaard

    Zie mijn eerdere reactie:

    Waarom zou je dit ineens voor het eerste seizoen gaan kijken? Het is toch erna gemaakt? Juist met de kennis die je hebt opgedaan in het eerste seizoen, worden de verhaallijnen rond de karakters nog beter dan als je deze serie eerst kijkt.

    Nee, ik zou gewoon lekker het eerste seizoen als eerste kijken en dan pas deze.

  10. #85

    Standaard

    Waarschijnlijk de prequel, maar zoals gezegd dat weten we pas als de prequel gezien kan worden..op het einde van S-B&S eindigt het nogal abrupt, dus lijkt me einigzins niet verwant. Misschien gaat de prequel over het macht verkrijgen van Batiatus?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86

    Standaard

    Maar waarom eerst de prequel? Eerst seizoen 1 kijken geeft je informatie over de karakters die het veel interessanter maken om te bekijken hoe ze zo geworden zijn in de prequel. Als je eerst de prequel kijkt mis je in mijn ogen essentiële informatie over bijvoorbeeld Batiatus, maar ook bijvoorbeeld Crixus.
    Ik heb de eerste twee afleveringen al gezien en ik vond die juist beter door wat ik al gezien had in het eerste seizoen.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Maar waarom eerst de prequel? Eerst seizoen 1 kijken geeft je informatie over de karakters die het veel interessanter maken om te bekijken hoe ze zo geworden zijn in de prequel. Als je eerst de prequel kijkt mis je in mijn ogen essentiële informatie over bijvoorbeeld Batiatus, maar ook bijvoorbeeld Crixus.
    Ik heb de eerste twee afleveringen al gezien en ik vond die juist beter door wat ik al gezien had in het eerste seizoen.
    Net gewoon even gekeken naar prequel eerste aflevering..
    Het begin (2 min) is nogal van de hak op de tak? nee?
    misschien idd best eerst het eerste seizoen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #88

    Standaard

    Na wat gelezen te hebben is eerst Season I kijken en daarna de mini series Spartacus - Gods of the Arena de volgorde

    Dan heb je na season 1 inderdaad meer kijk hoe de karakters zich gedragen wie het zijn en waar ze vandaan komen!

  14. #89

    Standaard

    Ik heb het hier niet zien staan, maar het lijkt me wel het vermelden waard dat de rol van Spartacus is hercast voor seizoen 2.
    Aanvankelijk was het de bedoeling dat ze op Andy Whitfield zouden wachten die ook geneesd was verklaard geloof ik, maar z'n ziekte keerde helaas terug.

    Ene Liam Mcintyre neemt het nu over.

    Ben zelf niet zo'n fan van de show, maar vond dit toch wel opmerkelijk nieuws. Ik kan me niet zo snel een tv serie herinneren waar de titelheld op zo'n manier vervangen moest worden.
    Ben benieuwd wat dit betekend voor de populariteit van de serie.

  15. #90

    Standaard

    Gisteren deel 1 gezien van blood and sand, viel me niet tegen Vrouwtje vond het iets minder, hoe zou da komen?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Een prequel? wtf da's echt lame.
    Jhon,

    Waar heb jij de blu ray editie kunnen bestellen? Met nederlandse ondertitels?

    Eric

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric Druyts Bekijk bericht
    Jhon,

    Waar heb jij de blu ray editie kunnen bestellen? Met nederlandse ondertitels?

    Eric
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/spartacu...duct_judgement
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  18. #93

    Standaard

    Volledig seizoen 1 gezien! Wauw, super! Wanneer komt seizoen 2? Zijn ze al bezig met opnames?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Volledig seizoen 1 gezien! Wauw, super! Wanneer komt seizoen 2? Zijn ze al bezig met opnames?
    Er komt nu eerst een tussen serie van 6 afleveringen. Geloof van 27maart op tv hier in NL en anders gewoon van internet trekken!

  20. #95

    Standaard

    Dat weet ik: gods of the arena, maar wanneer komt seizoen 2?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Dat weet ik: gods of the arena, maar wanneer komt seizoen 2?
    oke, opnames beginnen pas in april 2011 dus zal nog wel even duren.

  22. #97

    Standaard

    Spartacus Vegeance season 3 trailer:


    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=GObQ_VCGu6w


    Ziet er zeer goed uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #98

    Standaard

    Hoofdrolspeler van 1e seizoen op 39 jarige leeftijd helaas overleden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Spartacus Vegeance season 3 trailer:


    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=GObQ_VCGu6w


    Ziet er zeer goed uit!
    super kan niet wachten, helaas rip Andy
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #100

    Standaard

    Een welingelichte bron informeerde me vandaag dat de Blu-rayproductie is teruggenomen wegens een productiefout. Binnen een week of 2-3 ligt de Blu-ray er, in tegenstelling tot de dvd die er nu al ligt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •