Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard mediaspeler voor op de tv?

    Heeft iemand ervaring met mediaspelers die op de markt zijn, die je op de tv kan aansluiten? Ik zat namelijk te denken om me er een aan te schaffen, om full hd films mee te gaan kijken op tv, aangezien ik een mooie collectie op mijn pc heb staan.
    Ik vraag me alleen af, of de kwaliteit wel goed is, met name het geluid, aangezien ik in de toekomst graag een 5.1 set wil gaan halen. Hierbij verwacht ik natuurlijk niet dat de kwaliteit net zo goed is als een blue ray speler.
    Ik zit al een tijdje te kijken op internet maar heb er zo weinig verstand van,professioneel hulp is welkom!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met mediaspelers die op de markt zijn, die je op de tv kan aansluiten? Ik zat namelijk te denken om me er een aan te schaffen, om full hd films mee te gaan kijken op tv, aangezien ik een mooie collectie op mijn pc heb staan.
    Ik vraag me alleen af, of de kwaliteit wel goed is, met name het geluid, aangezien ik in de toekomst graag een 5.1 set wil gaan halen. Hierbij verwacht ik natuurlijk niet dat de kwaliteit net zo goed is als een blue ray speler.
    Ik zit al een tijdje te kijken op internet maar heb er zo weinig verstand van,professioneel hulp is welkom!
    Ikzelf heb een wdtv live en wil niet anders meer, full hd en dts downmixing.

    http://www.youtube.com/watch?v=0ahAk...eature=related

    Ik gebruik deze mediaplayer in combinatie met 2 hd's van 1 terrabyte en ik kan je zeggen daar kan je wel even mee vooruit

  3. #3

    Standaard

    Dankjewel voor je reactie Wim.s, ik ben deze mediaspeler vaker tegengekomen op het net. Ik vraag me alleen af hoe groot het verschil is met blue ray merk jij grote verschillen op?en welke formaten speelt die allemaal af? Ik wil graag full hd kwalitiet met ondertiteling, en ik heb ooit ergens gelezen dat die moeite had met de ondertitels? ik wil deze natuurlijk wel kunnen instellen

    Nog iemand anders ervaring met goede mediaspelers?
    Op het i-net kom ik ook vaak het merk eminent tegen, iemand bekend hiermee?
    Laatst aangepast door movieplayer : 23-01-2010 om 13:57

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Dankjewel voor je reactie Wim.s, ik ben deze mediaspeler vaker tegengekomen op het net. Ik vraag me alleen af hoe groot het verschil is met blue ray merk jij grote verschillen op? Nog iemand anders ervaring met goede mediaspelers?
    Op het i-net kom ik ook vaak het merk eminent tegen, iemand bekend hiermee?
    Qua beeld geen verschil, echter is er op deze speler geen DTS HD of Dolby True aanwezig, wel Dts en DD 5.1.

    Ik heb een blu-ray speler en qua geluid is er dus wel een verschil, maar het is maar net welke eisen je stelt en DTS of DD5.1 volstaat voor mij. Ik gebruik deze mediaspeler voornamelijk voor iso en mkv formaten. Vaaks als een bestand goed is gecomprimeerd sta ik soms best wel versteld van het beeldkwaliteit waar werkelijk echt niets op aan is te merken.

  5. #5

    Standaard

    Klinkt misschien een beetje dom, maar ik had altijd gedacht dat het met de receiver te maken had welk formaat hij ondersteunt. Dus als ik het goed begrijp moet de dvd speler(in dit geval de meidaspeler) hetzelfde formaat ondersteunen als de receiver?

    Wat de meidaspeler betreft, die wd tv live ziet er veelbelovend uit, en heb al veel goede reacties gelezen op het internet.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Klinkt misschien een beetje dom, maar ik had altijd gedacht dat het met de receiver te maken had welk formaat hij ondersteunt. Dus als ik het goed begrijp moet de dvd speler(in dit geval de meidaspeler) hetzelfde formaat ondersteunen als de receiver?

    Wat de meidaspeler betreft, die wd tv live ziet er veelbelovend uit, en heb al veel goede reacties gelezen op het internet.
    Als de (media)speler een bepaald bestandsformaat niet uitstuurt, kan je receiver er niet iets anders van maken. Het heeft dus idd altijd met elkaar te maken. Maar ik zou me er niet te druk om maken, want veel mkv films hebben geen TrueHD of Master Audio track, maar gebruiken de core van die audiostromen. Je hebt dan dus beter geluid dan met dvd, maar minder dan de originele bluray...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Als de (media)speler een bepaald bestandsformaat niet uitstuurt, kan je receiver er niet iets anders van maken. Het heeft dus idd altijd met elkaar te maken. Maar ik zou me er niet te druk om maken, want veel mkv films hebben geen TrueHD of Master Audio track, maar gebruiken de core van die audiostromen. Je hebt dan dus beter geluid dan met dvd, maar minder dan de originele bluray...
    Klopt als een bus, enne het is maar net wat jezelf wilt.

  8. #8

    Standaard

    Wim.s hoe heb jij de wd tv live aangesloten? Ik vroeg me namelijk af als ik de externe harddisk op de pc doe aansluiten,om bestanden via de pc hier naartoe te sturen,kan ik diezelfde harddisk ook op de wd tv live aansluiten, om de bestanden af te spelen?
    Hierbij vanuitgaand dat de hd ''tegelijkertijd'' op de pc, als op de wd tv live aangesloten is.

    Ik weet niet eens of dit wel mogelijk is aangezien je dan een hd moet hebben met 2 usb aansluitingen, maar het lijkt me vervelend om de hd steeds aan en af te sluiten.
    Niet dat dit een reden voor mij zou zijn om het apperaatje niet te kopen .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Klopt als een bus, enne het is maar net wat jezelf wilt.
    Sterker nog: Dat sluit als een bus!
    En het klopt als je hart na een sprintje van 200 meter!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Wim.s hoe heb jij de wd tv live aangesloten? Ik vroeg me namelijk af als ik de externe harddisk op de pc doe aansluiten,om bestanden via de pc hier naartoe te sturen,kan ik diezelfde harddisk ook op de wd tv live aansluiten, om de bestanden af te spelen?
    Hierbij vanuitgaand dat de hd ''tegelijkertijd'' op de pc, als op de wd tv live aangesloten is.

    Ik weet niet eens of dit wel mogelijk is aangezien je dan een hd moet hebben met 2 usb aansluitingen, maar het lijkt me vervelend om de hd steeds aan en af te sluiten.
    Niet dat dit een reden voor mij zou zijn om het apperaatje niet te kopen .


    weet iemand het antwoord op bovenstande vraag

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Wim.s hoe heb jij de wd tv live aangesloten? Ik vroeg me namelijk af als ik de externe harddisk op de pc doe aansluiten,om bestanden via de pc hier naartoe te sturen,kan ik diezelfde harddisk ook op de wd tv live aansluiten, om de bestanden af te spelen?
    Hierbij vanuitgaand dat de hd ''tegelijkertijd'' op de pc, als op de wd tv live aangesloten is.

    Ik weet niet eens of dit wel mogelijk is aangezien je dan een hd moet hebben met 2 usb aansluitingen, maar het lijkt me vervelend om de hd steeds aan en af te sluiten.
    Niet dat dit een reden voor mij zou zijn om het apperaatje niet te kopen .
    Op de wdtv live zitten 2 usb aansluitingen waarop ik 2 externe hd's van 1 terrabyte heb aangesloten, verders via een lan kabeltje naar mijn pc kan ik bestanden streamen en overzetten, ik zie gewoon de 2 externe hd's staan bij deze computer, dus ik kan alles regelen via de pc.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Sterker nog: Dat sluit als een bus!
    En het klopt als je hart na een sprintje van 200 meter!
    goedzo.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Op de wdtv live zitten 2 usb aansluitingen waarop ik 2 externe hd's van 1 terrabyte heb aangesloten, verders via een lan kabeltje naar mijn pc kan ik bestanden streamen en overzetten, ik zie gewoon de 2 externe hd's staan bij deze computer, dus ik kan alles regelen via de pc.
    Meen je dat?

    Dus de WDTV heb je bij je TV staan, HDs er aan, en een lankabel naar je router. PC op een andere locatie, ook lankabel naar je router en je ziet bij "deze computer" op je PC gewoon de HD's van de WD? Dat had ik niet verwacht!

    En hoe zit het met de mappen van je PC benaderen via de WD live, moet je veel meer doen dan het delen van de mappen in windows, of is dat alles? (Rechter muisklik, delen en klaar?)
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Meen je dat?

    Dus de WDTV heb je bij je TV staan, HDs er aan, en een lankabel naar je router. PC op een andere locatie, ook lankabel naar je router en je ziet bij "deze computer" op je PC gewoon de HD's van de WD? Dat had ik niet verwacht!

    En hoe zit het met de mappen van je PC benaderen via de WD live, moet je veel meer doen dan het delen van de mappen in windows, of is dat alles? (Rechter muisklik, delen en klaar?)
    Klopt het werkt allemaal vrij simpel. Het delen van mappen via de WD live is ook simpel, via de optie network shares in het menu van de WD live echter gebruik ik ditzelf vrijwel nooit(wil dit nog wel gaan doen want wil van mijn pc een database van muziekcd's gaan maken ). Maar kortom gezegd kan je ook gewoon films, foto's bekijken vanaf je pc op je tv of muziek luisteren (mp3) via de WD live....er zit een software-cd bij waarmee je dit allemaal kan instellen en is ook heel simpel.

    Je zou zelfs draadloos kunnen met een usb-adapter echter heb je dan wel weer een usb poort bezet.

    Dezen schijnen te werken met WDTV live:

    Belkin F5D8055 N1 Wireless USB adapter
    Belkin F5D8051 N1 Wireless USB adapter
    Buffalo WLI-UC-G300HP Wireless N compact USB 2.0 Adapter
    Buffalo WLI-UC-G300N Wireless N compact USB 2.0 Adapter
    Buffalo WLI-UC-GN Mini
    D-Link DWA-140 Rangebooster N USB Adapter
    EnGenius EUB-9701 Wireless N adapter
    Linksys WUSB100 Rangeplus wireless network usb adapter
    Linksys WUSB600N Wireless-N USB network adapter with dual-band
    Trendnet TEW-644UB Wireless N USB adapter
    Trendnet TEW-645UB Wireless N USB adapter
    Trendnet TEW-664UB 300Mbps Dual Band WirelessN USB Adapter
    Sitecom WL-329 Wireless Dualband USB Adapter

    wdtv tutorial 1,2 en 3:

    http://www.youtube.com/watch?v=Nml5u...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=IOiDRk5Uluk
    http://www.youtube.com/watch?v=YEloOXrPEz8

    http://www.youtube.com/watch?v=0ahAk...om=PL&index=16
    Laatst aangepast door Wim S. : 25-01-2010 om 14:51

  15. #15

    Standaard

    Nu nog een wdtv die ook nog eens de afwas kan doen tijdens het kijken......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    Ik was vandaag naar de winkel gegaan om de wd tv live te gaan kopen, deze was helaas uitverkocht . Er waren wel een handjevol andere mediaspelers voor op de tv, maar hier had ik nog nooit van gehoord. Een showmodel van de wd tv live hadden ze wel nog staan, en ik geloofde niet wat ik zag zo klein en licht ! niet groter dan 2 pakjes cigaretten, en zoveel woog die ook ongeveer. Ok er zit misschien dan geen hd in zoals bij die andere mediaspelers maar nog...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Ik was vandaag naar de winkel gegaan om de wd tv live te gaan kopen, deze was helaas uitverkocht . Er waren wel een handjevol andere mediaspelers voor op de tv, maar hier had ik nog nooit van gehoord. Een showmodel van de wd tv live hadden ze wel nog staan, en ik geloofde niet wat ik zag zo klein en licht ! niet groter dan 2 pakjes cigaretten, en zoveel woog die ook ongeveer. Ok er zit misschien dan geen hd in zoals bij die andere mediaspelers maar nog...
    bol.com, nu bestellen, overmorgen binnen...
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  18. #18

    Thumbs down

    Iedereen hier gebruikt deze mediaspeler zeker om zijn zelf geschoten HD-films te bekijken of legaal gedownloade HD-films mee te bekijken?
    Laatst aangepast door Oakey : 25-01-2010 om 21:29
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Iedereen hier gebruikt deze mediaspeler zeker om zijn zelf geschoten HD-films te bekijken of legaal gedownloade HD-films mee te bekijken?
    Nee, rips van mijn eigen gekochte DVD's. Dan beschadigen de disks niet wanneer ik ze kijk
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  20. #20

    Standaard

    Juist ik koop ook alles origineel .

    Aan illegaal downloaden doen we niet he ! Behalve films/programma's wat hier niet te verkrijgen zijn, denk hierbij aan, japanse anime's en bepaalde koreaanse/japanse films.


    Ik heb hem bij bol.com besteld ik ben benieuwd!
    Laatst aangepast door movieplayer : 25-01-2010 om 22:09

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Juist ik koop ook alles origineel .

    Aan illegaal downloaden doen we niet he ! Behalve films/programma's wat hier niet te verkrijgen zijn, denk hierbij aan, japanse anime's en bepaalde koreaanse/japanse films.


    Ik heb hem bij bol.com besteld ik ben benieuwd!
    Gisteren bij bol besteld. vandaag binnen.. Vanavond aansluiten en testen!
    1 stroomkabel, 1 netwerkkabel en 1 HDMI kabel.. Kan geen probleem zijn.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  22. #22

    Standaard

    Heb je hem ook gehaald dan mercellow?

    Ik krijg die van mij woensdag dus ben benieuwd kan niet wachten .
    Ik verwacht niet dat alles soepel zal verlopen maar, als ik hem eenmaal ingesteld heb zoals het moet, is het volgens mij een leuk apperaat!

    Laat even weten hoe het is gegaan

  23. #23

    Standaard

    Niet gehaald.. Besteld, bij Bol.
    Valt niet zo heel veel in te stellen; deel je mappen in windows, sluit het apparaat aan en eigenlijk werkt het al! ongelooflijk!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  24. #24

    Standaard

    Welke windows gebruik je?
    Ik wil weten of het ook gemakkelijk werkt met windows 7.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Niet gehaald.. Besteld, bij Bol.
    Valt niet zo heel veel in te stellen; deel je mappen in windows, sluit het apparaat aan en eigenlijk werkt het al! ongelooflijk!
    Oh ik heb mijne ook bij bol.com besteld hoe vind je de beeldkwaliteit heb je full hd televisie ? Veel plezier ermee!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •