Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Mijn download/server machine draait op XP. Al 5 jaar zonder herinstallatie!
    Dat werkt prima. Een gedeelde map is per direct zichtbaar in de WD!

    FullHD beeld ziet er prima uit. Enige nadeel is dat het apparaat net wat minder audio uit de videobestanden kan halen dan de PS3, dus niet alle videobestanden die ik heb geven goed geluid, daar moet ik of nog even een programma op loslaten, of gewoon accepteren dat het zo is en alleen maar via de PS3 afspelen.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  2. #27

    Standaard

    Heb mijne ook binnen leuk apperaatje speelt de mkv en mp4 bestanden moeiteloos af. Bij de mpeg files(vob) gaat het wat moeilijker weet iemand misschien hoe ik die naar mkv of iso kan omzetten als dat mogelijk is, en verlies je veel kwaliteit?

    grtz

  3. #28
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Welke windows gebruik je?
    Ik wil weten of het ook gemakkelijk werkt met windows 7.
    Met windows 7 schijnen wat netwerk moeilijkheden te zijn, zijn wel op te lossen maar hoe weet ik zo snel niet effe googlen.............

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Heb mijne ook binnen leuk apperaatje speelt de mkv en mp4 bestanden moeiteloos af. Bij de mpeg files(vob) gaat het wat moeilijker weet iemand misschien hoe ik die naar mkv of iso kan omzetten als dat mogelijk is, en verlies je veel kwaliteit?

    grtz
    Na wat speurwerk kwam ik erachter dat die wel vob bestanden afspeelt je moet die alleen wel in de juiste map doen speelt die alles mooi achter op volgorde af!

  6. #31

    Standaard

    Misschien leuk om te vertellen wat in welke map moet?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Misschien leuk om te vertellen wat in welke map moet?
    Nou bij mij zat het zo.

    Ik heb veel films met mpeg/vob files. voor één film zijn er meerdere mpeg/vob files in een map zoals je misschien wel weet. Als ik bij wd tv live op enter druk bij het openen van zoon map zie ik alle mpeg/vob bestanden staan. Dat wil ik natuurlijk niet want dan zou ik een film in losse stukken moeten kijken, als die Überhaupt openen.
    Nu heb ik het zo

    - ik heb een map met de naam van de film.
    - in deze map heb ik nog 2 mappen staan met VIDEO_TS en AUDIO_TS.
    - ik doe alle mpeg/vob bestanden in VIDEO_TS.
    - als ik die map VIDEO_TS dan zie staan bij wd tv live dan druk ik niet op enter, maar op play.

    Dan speelt die de hele film netjes op volgorde af

    Ik weet wel dat de meeste mensen dit weten, maar op het net las ik toch dat wat mensen hier problemen mee hadden( zoals ik ) dus hierbij graag gedaan :razz:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •