De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Receiver dilemma... goede match met B&W 601 luidsprekers

    Ben opzoek naar een receiver met HDMI aansluitingen en die de nieuwe HD audio formaten ondersteunt. Budget tot 400 euro.

    Ik heb zoals de titel ook al aangeeft B&W 601 S2 luidspreker. Ik twijfel tussen onderstaande modellen.

    - Pioneer VSX-919AH
    - Onkyo TX-SR 607
    - Yamaha RX-V565

    Welke van die modellen lijkt het beste een match te zijn voor B&W? Ja, ik weet dat luisteren de beste optie is, maar goed vraag het hier toch. Ik heb dacht ik her en der gelezen dat Onkyo niet echt goed match met B&W, omdat Onkyo vrij fel is en niet echt warm geluid weergeeft. Terwijl de B&W juist goed warm geluid laat horen.

    Hoop dat jullie een beetje uit m'n dilemma kunnen helpen(of zelfs misschien andere suggesties). Wilde graag de Denon 1909 of 1910 hebben, maar die zijn net ff te duur.

    Nog een vraagje: Heb nu een Sony QS reveiver uit 2002(STR-DB870) en wil natuurlijk niet inleveren op geluidskwaliteit... ga ik met bovenstaande receiver er op vooruit? Qua specs, natuurlijk wel. Maar in geluid ook?
    Laatst aangepast door Reverb : 23-01-2010 om 14:53

  2. #2

    Standaard

    Als je een warmere sound wil moet je het bij geen van de 3 receivers zoeken die jij opgaf. Dan adviseer ik te gaan luisteren naar Marantz en Denon
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Dank je voor je antwoord. Zal 'ns kijken of een Denon of Marantz te vinden is voor wat ik zoek. Zie wel de Denon 1610 voor onder de 400 euro. Maar vind die nogal prijzig voor wat je krijgt. Mijn eerste ingeving gaat atm naar de Pioneer.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reverb Bekijk bericht
    Dank je voor je antwoord. Zal 'ns kijken of een Denon of Marantz te vinden is voor wat ik zoek. Zie wel de Denon 1610 voor onder de 400 euro. Maar vind die nogal prijzig voor wat je krijgt. Mijn eerste ingeving gaat atm naar de Pioneer.
    Ik ben er zeer tevreden over. Ik heb de Pio nu een maandje. Je zult dan toch moeten gaan luisteren. Wel las ik vandaag dat bij Saturn de Denon 1910 in de aanbieding zou zijn voor 350 euro....
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    ook ik heb die pioneer
    heb hem wel nog niet kunnen testen, morgen mag ik er nl om
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •