Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 154 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke Media player te kopen

    Heren,

    Ook ik ga me storten op een media player, nu heb ik me oog laten vallen op deze twee spelers. WD tv live en de Asus O!Play

    Alleen ben ik er nog niet uit welke te kiezen misschien kunnen jullie me hierbij helpen als kenners.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb vandaag een WD tv live ontvangen.

    Kijk eens op tweakers.net om te onderzoeken welke voor jou het beste is.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Ik ben misschien geen kenner aangezien ik hier ook een forum over heb geopend.
    Maar naar aanraden van Wim. s, en naar nader onderzoek heb ook ik gekozen voor de wd tv live.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Ik ben misschien geen kenner aangezien ik hier ook een forum over heb geopend.
    Maar naar aanraden van Wim. s, en naar nader onderzoek heb ook ik gekozen voor de wd tv live.
    Cool, heb jij een forum geopend?

    Kun je de link geven?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Cool, heb jij een forum geopend?

    Kun je de link geven?
    Ik bedoel een discussie hierover op dit forum. grapjas
    Laatst aangepast door movieplayer : 26-01-2010 om 21:49

  6. #6

    Standaard

    Als ik jouw was zou ik de AC Ryan Playon!HD nemen. Volgens bijna alle reviews krijg je de beste prijs/kwaliteit verhouding. Voor 139 euro kun je die al wel ergens kopen

    Zelf heb ik de Tvix 6500, maar deze is wel vrij prijzig en ouder als de AC Ryan ook. Maar wel een super mediaplayer. Speelt alles vloeiend af in een goede beeldkwaliteit. Kan zelfs 1080p vlekkeloos streamen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movieplayer Bekijk bericht
    Ik bedoel een discussie hierover op dit forum. grapjas
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  8. #8

    Standaard

    Hij hoeft niet perse te kunnen streamen wil hem voornamelijk gaan gebruiken met een hardeschijf die ik dan van me pc afkoppel. Maar zal eens gaan kijken voor zo'n AC Ryan hoe die uitpakt tegen die andere 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reverb Bekijk bericht
    Als ik jouw was zou ik de AC Ryan Playon!HD nemen. Volgens bijna alle reviews krijg je de beste prijs/kwaliteit verhouding. Voor 139 euro kun je die al wel ergens kopen

    Zelf heb ik de Tvix 6500, maar deze is wel vrij prijzig en ouder als de AC Ryan ook. Maar wel een super mediaplayer. Speelt alles vloeiend af in een goede beeldkwaliteit. Kan zelfs 1080p vlekkeloos streamen.

  9. #9

    Standaard

    De Eminent EM7080 schijnt ook DVD/BLURAYiso zonder problemen te kunnen afspelen. Zelfs met menu!

    Enig nadeel schijnt de cooling fan te zijn, die weer eenvoudig te vervangen is.

    Ikzelf heb net een WDTV HD live gekocht, maar denk er over na om ook een EM7080 te kopen, al is het maar om te zien hoe ze zich tot elkaar verhouden.

    Ook kan in de EM7080 eventueel een HD geplaatst worden.

    http://tweakers.net/pricewatch/24897...nt-em7080.html
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  10. #10

    Standaard

    Jeetje nu wordt het wel heel ingewikkeld allemaal hahha deze ziet er ook niet verkeerd uit zeg ppfffff

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    De Eminent EM7080 schijnt ook DVD/BLURAYiso zonder problemen te kunnen afspelen. Zelfs met menu!

    Enig nadeel schijnt de cooling fan te zijn, die weer eenvoudig te vervangen is.

    Ikzelf heb net een WDTV HD live gekocht, maar denk er over na om ook een EM7080 te kopen, al is het maar om te zien hoe ze zich tot elkaar verhouden.

    Ook kan in de EM7080 eventueel een HD geplaatst worden.

    http://tweakers.net/pricewatch/24897...nt-em7080.html

  11. #11

    Standaard

    Het hoeft ook niet makkelijk te zijn, zolang je maar voor jezelf de juiste keuze maakt!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  12. #12

    Standaard

    Alleen is die EM7080 wel weer een stukje duurder als bv een playOn

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Het hoeft ook niet makkelijk te zijn, zolang je maar voor jezelf de juiste keuze maakt!

  13. #13

    Standaard

    Is helemaal niet duurder! Playon is 139 euro, EM7080 vanaf 116!

    Vooral het menu van ISO bestanden afspelen heeft bij mij een grote +. Heb ik nog niet veel andere (low budget) mediaplayers zien doen. Of kan de AC Ryan dat ook?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  14. #14

    Standaard

    Waar zie jij hem dan voor 116euro?? ik kom niet verder als 150euro met verzenden?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Is helemaal niet duurder! Playon is 139 euro, EM7080 vanaf 116!

    Vooral het menu van ISO bestanden afspelen heeft bij mij een grote +. Heb ik nog niet veel andere (low budget) mediaplayers zien doen. Of kan de AC Ryan dat ook?

  15. #15

    Standaard

    Die link naar de tweakers price watch in mijn eerdere post.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  16. #16

    Standaard

    Ah ik zie hem komt op zo'n 130euro dus dat valt mee, zal ze eens mailen of ze hem nog hebben.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Die link naar de tweakers price watch in mijn eerdere post.

  17. #17

    Standaard

    Misschien is dit ook nog een optie? Bevalt hier prima!!!

    http://www.xtreamer.nl/downloads/xtreamer.pdf
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cat Bekijk bericht
    Misschien is dit ook nog een optie? Bevalt hier prima!!!

    http://www.xtreamer.nl/downloads/xtreamer.pdf
    Speelt deze ook DVD menus af?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  19. #19

    Standaard

    Ja, speelt ook menu's af.
    Selecteer de Video_TS map, daarna selecteer je het eerste .ifo bestandje en je de hele DVD inclusief menu wordt weergegeven. Ook iso speelt hij prima af.
    Heb hem een tijd geleden via een webwinkel besteld. Daar hebben ze er een Samsung Spinpoint HDD in gedaan. Deze schijf schijnt nog wel eens problemen te geven, dus ik heb er toen een WD Scorpio Blue schijf in laten zetten. Helemaal perfect!

    Op verschillende fora wordt deze speler goed aangeschreven (o.a. op tweakers). De eerste players hadden nogal eens last van een luidruchtige ventilator, maar dat is nu al sterk verbeterd.
    Ook op het officiële Xtreamer forum is veel informatie en ondersteuning te vinden.
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  20. #20

    Standaard

    Is iemand bekend met de Traxdata mediaspeler welke op ibood vandaag te koop is?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Daar was ik ook wel benieuwt naar zit te twijfelen om het te kopen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Is iemand bekend met de Traxdata mediaspeler welke op ibood vandaag te koop is?

  23. #23

    Standaard

    Ik gebruikte zelf een Zyxel DMA-2500 en deze staat nu op de kamer van mijn zoon, deze speler doet alles wel gewoon alleen de interface is gewoon erg saai en 2 usb ingangen was ook een must voor mij.

    Dus in plaats van deze speler heb ik een A.C. Ryan PlayOn!HD Mini gekocht en dit is tot nu toe echt een fijne speler en een dikke aanrader voor mensen die voor weinig een goeie mediaspeler zoeken.

    Speler doet gewoon alles en je kan er ook veel mee kwa opties.
    What ?

  24. #24

    Standaard

    Ik ben ook aan het rondkijken. Vraagje voor de mensen die al zo'n ding hebben. Hoe handig is het om er muziek op af te spelen? Zit er iets van een shuffle bijv. op?

    Ik wil graag al mijn cds omzetten naar FLAC en dan hierop gaan afspelen, vandaar de vraag

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reverb Bekijk bericht
    Als ik jouw was zou ik de AC Ryan Playon!HD nemen. Volgens bijna alle reviews krijg je de beste prijs/kwaliteit verhouding. Voor 139 euro kun je die al wel ergens kopen

    Zelf heb ik de Tvix 6500, maar deze is wel vrij prijzig en ouder als de AC Ryan ook. Maar wel een super mediaplayer. Speelt alles vloeiend af in een goede beeldkwaliteit. Kan zelfs 1080p vlekkeloos streamen.
    Ook ik zit te denken om een mediaplayer te kopen.
    Bedoel je met 1080p streamen bedraad of via wifi?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •