Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 154 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Uiteindelijk lijkt de Dune mij het mooist staan tussen al je andere apparatuur...
    en de brspeler buiten dan? ik hoop dan wel dat die dune even goed afspeelt en ik nooit geen problemen zal krijgen
    en hoe zou ik dan best mijn opslag regelen? via sharkoon?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #52

    Standaard

    Helemaal waar, maar is dus niet echt portable wat voor een mediecenter wel weer handig kan zijn. Ik zal hem ook wel eens op de slaapkamer willen aansluiten. Daarnaast is er bij mij geen ruimte meer tussen de andere apparatuur.

    Humax 5050c, daaronder de LG BD570 en daaronder een Pioneer regio vrije dvd speler, kortom bij mij is het vol. Voor anderen is dit een zeer logische beredenering.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Is helemaal niet duurder! Playon is 139 euro, EM7080 vanaf 116!

    Vooral het menu van ISO bestanden afspelen heeft bij mij een grote +. Heb ik nog niet veel andere (low budget) mediaplayers zien doen. Of kan de AC Ryan dat ook?
    De Playon kan ook dvd menu's weergeven.
    En gebruikt net zoals de Eminent voor Blu Ray Iso's en mappen een eigen menu optie zodat je audio en ondertitel sporen kan kiezen.

    Overigens zien de menu's van de Playon HD en de Eminent er identiek uit (zelfde chip) en zullen de mogelijkheden nagenoeg identiek zijn.
    Wat wel opvalt is dat de Eminent een Esata aansluiting heeft aan de achterkant....dat heeft de Playon niet.

    De Playon gebruikt ook een fan aan de achterkant maar deze is absoluut stil.
    Van wat ik begreep kan de fan van de Eminent wat meer geluid maken (voornamelijk resonantie etc).

    Ik heb de Playon HD aangeschaft ter vervanging van mijn WD HD TV ivm het afspelen van Blu Ray files.

    Een paar vrienden van me hebben de Eminent en ikzelf dan de Playon.....veel verschil tussen de twee kan ik niet ontdekken (tot nu toe).
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  4. #54

    Standaard

    al beslist raymond?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #55

    Standaard

    Ja, het is een boot geworden (gisteren een boot gekocht).
    Maar wb de mediaplayer zal het de Xtreamer Pro worden.
    Die heeft alles wat ik nodig heb en die kan ik bij Mediacentershop.nl gelijk aftikken met waardebonnen.

    Ik kan hem ook makkelijk transporteren van woon naar slaapkamer en andersom.

    Ben jij er al uit?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ja, het is een boot geworden (gisteren een boot gekocht).
    Maar wb de mediaplayer zal het de Xtreamer Pro worden.
    Die heeft alles wat ik nodig heb en die kan ik bij Mediacentershop.nl gelijk aftikken met waardebonnen.

    Ik kan hem ook makkelijk transporteren van woon naar slaapkamer en andersom.

    Ben jij er al uit?
    nope
    twijfel enorm
    ofwel de mede8er 500x
    ofwel de hdx 1000
    of de xtreamer pro
    of nog steeds de dune base
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    nope
    twijfel enorm
    ofwel de mede8er 500x
    ofwel de hdx 1000
    of de xtreamer pro
    of nog steeds de dune base
    Ik heb de HDX1000 gehad en was blij dat ik hem hier op het forum voor 99,- euro kon verkopen.

    Ik heb uiteindelijk de A.C. RYAN PLAYON HD mini gekocht waar een 1TB harddisk aanhangt.

    Deze is nog nooit blijven hangen, dat was met mijn HDX wel anders.

    Wellicht wel geschikt voor de echte diehard die zin heeft om firmwares te updaten en alles uit te zoeken.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #58
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    nope
    twijfel enorm
    ofwel de mede8er 500x
    ofwel de hdx 1000
    of de xtreamer pro
    of nog steeds de dune base
    Nog altijd die twijfel, vreemd.

    Mede8er 500X heb 'k zelf, tevreden van maar geen HD Audio Passthrough bij
    deze speler. Mis dat ook niet want stream alleen geripte DVD's ernaar toe.

    HDX 1000, vergeet die speler. Is een toestel van 2008 en eigenlijk een beetje
    achterhaald.

    XTreamer Pro dus of een Dune Base ... of een Mede8er MED500X die straks
    hier of daar te koop komt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nog altijd die twijfel, vreemd.

    Mede8er 500X heb 'k zelf, tevreden van maar geen HD Audio Passthrough bij
    deze speler. Mis dat ook niet want stream alleen geripte DVD's ernaar toe.

    HDX 1000, vergeet die speler. Is een toestel van 2008 en eigenlijk een beetje
    achterhaald.

    XTreamer Pro dus of een Dune Base ... of een Mede8er MED500X die straks
    hier of daar te koop komt
    klopt hdx valt af, nog die 3 dus
    op htforum kreeg ik een link ivm die mede8er, blijkbaar komt er een update zodat hij wel hd ondersteund?

    op mpcclub schatten ze die mede8er hoger in dan de dune...
    en jij wilt net andersom?

    ik krijg trouwens net dit bericht op mpcclub:

    "Fout Je kijkt namenlijk enkel naar de feature lijst en niet naar de prijs / feature verhouding waardoor de mede8er aan €159 beter uitkomt dan de HDI Base / Dune aan 300+... Trouwens zijn de nieuwste batches van mede8er wel uitgerust met HD audio support, moet je er wel zeker van zijn dat je de nieuwe RTD1073+ chip aan boord hebt...

    Alle RTD spelers die initieel geen HD audio ondersteunden (DTSHD and trueHD) worden nu uitgerust met de gecorrigeerde chip en hangt ondersteuning enkel af van licentie activatie dat iedereen gedaan heeft of mee bezig is... "
    __________________

    komt daar nu nog ene bij
    popcorn hour a-200
    mede8er med500X (indien met juiste chip voor hd audio)
    xtreamer pro
    dune base
    Laatst aangepast door skank : 09-08-2010 om 14:10
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  10. #60

    Standaard

    Jeetje. Je zit nog erg te twijfelen he. Succes hoor. Ik hoop dat je de juiste keuze maakt. We zullen het spoedig lezen denk ik
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Jeetje. Je zit nog erg te twijfelen he. Succes hoor. Ik hoop dat je de juiste keuze maakt. We zullen het spoedig lezen denk ik
    wanneer heb jij hem? dan kun je mij briefen en een mooie review schrijven
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #62

    Standaard

    Ik wacht nog even op een aantal tegoedbonnen (die krijg ik door oude telefoons naar hun recycleprogramma te sturen). Dan heb ik hem voor "nop".

    Dus zal na mijn vakantie worden, kleine 4 weken vanaf as weekend
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #63
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    op mpcclub schatten ze die mede8er hoger in dan de dune...
    en jij wilt net andersom?
    Tja een aantal redenen eigenlijk, sommige misschien niet meteen te begrijpen
    maar ben nu eens niet vatbaar voor rede

    • 'k vervang 2 apparaten door eentje, een media-speler en regiovrije BD speler
    • de Prime is een 43 cm toestel net zoals mijn Pana BD60 en de AV-receiver ( 1ste reden niet vatbaar voor rede )
    • de community dat achter de Dune toestellen staat, vooral via MPC club is groter dan die van Mede8er
    • HDI is reeds langer op de markt met spelers dan Sanji met hun Mede8er, dus meer ervaring, know-how, ...
    • soms ben 'k gewoon gek ( 2de reden niet vatbaar voor rede )



    Pas op geen slecht woord over de Mede8er he, heel prettige speler maar, misschien
    tegen beter weten in, ben 'k op zoek naar de perfecte mediaspeler ... weet het wel
    die bestaat nog? niet, mediaspelers zijn nog altijd geen mainstream gegeven en tot er
    een fabrikant komt met de killer-app onder de mediaspelers zal dat ook zo blijven.

    Allemaal de schuld van Syabas en hun MNT platform aka Popcorn Hour, goed voor de
    geekers en tweakers ... dus geen mainstream.

    En misschien komt die killer-app mediaspeler er sneller dan we denken, fabrikanten
    van mediaspelers worden momenteel toch meer onder druk gezet om na te denken over
    hun producten, simpelweg omdat tegenwoordig veel TV-toestellen en BD spelers ook
    vaak al foefjes kennen voor het afspelen van mediabestanden, zij het vrij beperkt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja een aantal redenen eigenlijk, sommige misschien niet meteen te begrijpen
    maar ben nu eens niet vatbaar voor rede

    • 'k vervang 2 apparaten door eentje, een media-speler en regiovrije BD speler
    • de Prime is een 43 cm toestel net zoals mijn Pana BD60 en de AV-receiver ( 1ste reden niet vatbaar voor rede )
    • de community dat achter de Dune toestellen staat, vooral via MPC club is groter dan die van Mede8er
    • HDI is reeds langer op de markt met spelers dan Sanji met hun Mede8er, dus meer ervaring, know-how, ...
    • soms ben 'k gewoon gek ( 2de reden niet vatbaar voor rede )


    Pas op geen slecht woord over de Mede8er he, heel prettige speler maar, misschien
    tegen beter weten in, ben 'k op zoek naar de perfecte mediaspeler ... weet het wel
    die bestaat nog? niet, mediaspelers zijn nog altijd geen mainstream gegeven en tot er
    een fabrikant komt met de killer-app onder de mediaspelers zal dat ook zo blijven.

    Allemaal de schuld van Syabas en hun MNT platform aka Popcorn Hour, goed voor de
    geekers en tweakers ... dus geen mainstream.

    En misschien komt die killer-app mediaspeler er sneller dan we denken, fabrikanten
    van mediaspelers worden momenteel toch meer onder druk gezet om na te denken over
    hun producten, simpelweg omdat tegenwoordig veel TV-toestellen en BD spelers ook
    vaak al foefjes kennen voor het afspelen van mediabestanden, zij het vrij beperkt.
    je vervangt 2 apparaten door 1 idd, maar als er 1 kapot is, ben je er ook bij wijze v spreken 2 kwijt
    Trouwens dacht ik dat je die brspeler ging houden?
    weet jij hoe het nu zit met die mede8er? heeft die nieuwe met +chip nu ondersteuning voor hd geluid of niet?
    als je nu zou kiezen tss jouw mede8er met +chip (als je dat uberhaupt kan weten voor je bestelt), de popcorn A-200 (is wel lelijk maar schijnt goed te zijn????) en de xtreamer pro? wat dan?
    ik wil wel zeker hdgeluid
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #65

    Standaard

    tot de conclusie gekomen dat de dune base voor mij volledig afvalt
    echter is er wel 1 in de plaats gekomen

    nieuw lijstje:
    popcorn hour a-200
    mede8er med500X (als het hdgeluid ondersteund)--> valt 9/10 weg wegens niet zeker welke versie je aankoopt
    xtreamer pro
    DViCo TViX S1
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    tot de conclusie gekomen dat de dune base voor mij volledig afvalt
    echter is er wel 1 in de plaats gekomen

    nieuw lijstje:
    popcorn hour a-200
    mede8er med500X (als het hdgeluid ondersteund)--> valt 9/10 weg wegens niet zeker welke versie je aankoopt
    xtreamer pro
    DViCo TViX S1
    Wat ben je toch lastig voor jezelf, je gaf aan dat je al een lijstje had en nu voeg je er toch weer 1 toe....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat ben je toch lastig voor jezelf, je gaf aan dat je al een lijstje had en nu voeg je er toch weer 1 toe....
    het is een nieuwe die eigenlijk nog maar uit is...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #68
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nu op iBood een Mede8er MED500X met de nieuwe Realtek chip voor € 129,95 + (€ 5,95 verzending)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #69

    Standaard

    Xtreamer omdat het 1 van de weinige tenten is die zijn product blijft verbeteren met firmware updates en dus nog steeds actief ondersteund wordt. Actieve ondersteuning is toch wel belangrijk vind ik aangezien iets tegenwoordig nooit perfect werkt.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  20. #70
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En welke "tenten" doen dit dan volgens jou niet
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En welke "tenten" doen dit dan volgens jou niet
    lol
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #72
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Lekker, eindelijk de knoop doorgehakt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lekker, eindelijk de knoop doorgehakt
    inderdaad, kwam er zelf zot van er is overal wel iets die mankeert
    in afwachting van de ultieme speler (mss volgend jaar) is dit ideaal
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #75
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gefeliciteerd, eentje zoals de mijne dus maar met een beter hart
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •