Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 128 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.fr

  1. #1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2

    Standaard

    Van 5/9/2010 tot 3/10/2010 loopt er actie waarbij je korting krijgt als je een bepaald aantal titels uit de selectie koopt.

    De 3 à 5 Blu-ray achetés = 10 € de réduction immédiate*
    De 6 à 8 Blu-ray achetés = 30 € de réduction immédiate*
    De 9 à 11 Blu-ray achetés = 60 € de réduction immédiate*
    Plus de 12 Blu-ray achetés = 90 € de réduction immédiate*

    Dit maakt bijvoorbeeld dat als je 12 films van rond de 13 euro neemt uit de selectie je een korting krijg van 90 euro. Per stuk geeft dit dan een prijs van 5.5 euro wat toch zeer de moeite is. Bij bestellingen boven de 20 euro wordt er ook nog eens gratis geleverd in België (Nederland ook?).

    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...rd_i=294297011

  3. #3

    Standaard

    Nederland niet, verzendkosten voor 12 stuks zijn 27,50 euro. Heb het geprobeerd, prijs was ongeveer 95 euro voor 12, nog steeds goedkoop, maar het kan goedkoper
    Misschien dat er een deal in zit met een Vlaams forumlid...


    Ze hebben ook nog een 3 halen 2 betalen actie touwens.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt voor de tip Bart, we hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Woon in Luxemburg, dus betaal ook nog eens lagere BTW (15%) + geen verzendkosten. 12 Blu-rays: EUR 56.40 inclusief verzenden (4 EUR 70 per stuk!!!) Super deal!

  6. #6

    Standaard

    Diverse Gaumont titels in een 3=2 actie

    - Deze titels hebben vaak UK subs
    - Code GAUMONT2 gebruiken bij het afrekenen
    - Actie loopt t/m 26 september

    Nadeel: verzendkosten 10,15 euro naar NL
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Een nieuwe actie bij amazon.fr:
    3 voor 30 euro
    http://www.amazon.fr/Bonnes-affaires...rd_i=294297011
    Er zitten momenteel een 317 titels in de selectie.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Van 5/9/2010 tot 3/10/2010 loopt er actie waarbij je korting krijgt als je een bepaald aantal titels uit de selectie koopt.

    De 3 à 5 Blu-ray achetés = 10 € de réduction immédiate*
    De 6 à 8 Blu-ray achetés = 30 € de réduction immédiate*
    De 9 à 11 Blu-ray achetés = 60 € de réduction immédiate*
    Plus de 12 Blu-ray achetés = 90 € de réduction immédiate*

    Dit maakt bijvoorbeeld dat als je 12 films van rond de 13 euro neemt uit de selectie je een korting krijg van 90 euro. Per stuk geeft dit dan een prijs van 5.5 euro wat toch zeer de moeite is. Bij bestellingen boven de 20 euro wordt er ook nog eens gratis geleverd in België (Nederland ook?).

    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...rd_i=294297011
    Amazon.fr heeft opnieuw deze actie van 26/12/2010 tot 13/02/2011.

    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...rd_i=294297011

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Amazon.fr heeft opnieuw deze actie van 26/12/2010 tot 13/02/2011.

    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...rd_i=294297011
    Bedankt voor de tip! Gelukkig heb ik een adres in Frankrijk om naar te versturen, dus dat scheelt in de kosten

    Vraagje: ik wil met name Warner titels bestellen (Gran Torino, LA Confidential, Hellboy 2, Terminator 2, etc) en was benieuwd of dat de BR menu's altijd franstalig zijn, of dat je bij het opstarten ook engels kan kiezen? Iemand daar ervaring mee?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip! Gelukkig heb ik een adres in Frankrijk om naar te versturen, dus dat scheelt in de kosten

    Vraagje: ik wil met name Warner titels bestellen (Gran Torino, LA Confidential, Hellboy 2, Terminator 2, etc) en was benieuwd of dat de BR menu's altijd franstalig zijn, of dat je bij het opstarten ook engels kan kiezen? Iemand daar ervaring mee?
    Alle discs die ik in Frankrijk besteld heb en die NL subs hebben zijn identiek aan de discs die hier worden uitgegeven. Dus ook de menu's .

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Alle discs die ik in Frankrijk besteld heb en die NL subs hebben zijn identiek aan de discs die hier worden uitgegeven. Dus ook de menu's .
    Mooi, bedankt!

    Ben voor deze titels gegaan:
    A Clockwork Orange,
    Gran Torino
    Hellboy 2
    The Informant!
    LA Confidential
    Matrix
    Predator
    Quo Vadis
    Rio Bravo
    The Searchers
    Terminator 2
    Up in the Air

  12. #12

    Standaard

    Promotie op de Warner Essentials:

    Kopen voor 150 euro is 50 euro korting.

    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...d_i=B004CG273G

    Dus eigenlijk vooral voor zij die nog wat moeten aanvullen in hun collectie.

    Grote voordeel aan de Essentials is dat deze in Europa een pak ondertitels hebben, waarvan vele Nederlands.

  13. #13

    Standaard

    Jammer dat zoveel mooie Franse films geen subs hebben, ik ben anderhalf seizoen op Franse les maar repeteergeweer Frans kan ik nog steeds niet feilloos verstaan...

  14. #14

    Standaard

    Mooie solden bij Amazon.fr

    Verschillende blu-ray titels tegen "dumping"prijzen

    http://www.amazon.fr/gp/redirect.htm...creative=19458

  15. #15

    Standaard

    Amazon.fr heeft momenteel een 3 blu-rays voor 30 euro actie. Er zit behoorlijk wat leuk spul tussen, maar voor mensen die van klassiekers houden zijn de drie Borzage silents '7th Heaven', 'Lucky Star' en 'Street Angel', ook in de actie! Aangezien deze momenteel alleen in Frankrijk te krijgen zijn en ze altijd 20 euro per stuk geweest zijn, is dit je kans om ze in te slaan. Ik vind het nogal onnozel dat je in Frankrijk nog wel verzendkosten moet betalen terwijl dat in Engeland en Duitsland niet zo is als je boven de 20 euro bestelt, maar goed - het blijft een koopje.

    O ja, je moet 3POUR30E invullen als coupon code, anders werkt de actie niet, duurde even voordat ik dat in de gaten had

    Loopt t/m 28 augustus
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #16

    Standaard

    Ik zou gewoon eens contact opnemen met Amazon om je ongenoegen te uiten over de verzendingskosten, als genoeg personen dat doen komt er misschien stilaan een verandering in het beleid.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Amazon.fr heeft momenteel een 3 blu-rays voor 30 euro actie. Er zit behoorlijk wat leuk spul tussen, maar voor mensen die van klassiekers houden zijn de drie Borzage silents '7th Heaven', 'Lucky Star' en 'Street Angel', ook in de actie! Aangezien deze momenteel alleen in Frankrijk te krijgen zijn en ze altijd 20 euro per stuk geweest zijn, is dit je kans om ze in te slaan. Ik vind het nogal onnozel dat je in Frankrijk nog wel verzendkosten moet betalen terwijl dat in Engeland en Duitsland niet zo is als je boven de 20 euro bestelt, maar goed - het blijft een koopje.

    O ja, je moet 3POUR30E invullen als coupon code, anders werkt de actie niet, duurde even voordat ik dat in de gaten had

    Loopt t/m 28 augustus
    Even afwachten, en gelijksoortige acties komen bij .de en .co.uk
    En die verzenden vanaf 20 zonder verzendkosten...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Even afwachten, en gelijksoortige acties komen bij .de en .co.uk
    En die verzenden vanaf 20 zonder verzendkosten...
    DIe kunnen wel 1000 keer betere acties hebben/krijgen, maar het gaat vooral om de titels die nergens anders verkrijgbaar zijn. Ff goed lezen zou ik zeggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Nieuwe 3 voor 2 actie met de code 2PR3SEPT.

    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...cId=1000543023

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Nieuwe 3 voor 2 actie met de code 2PR3SEPT.

    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...cId=1000543023
    Heb ook weer van alles op het oog, maar als ik die verzendkosten zie wordt ik misselijk, die liggen gewoon hoger dan de meeste US webwinkels...

    Beste is een Belgische kennis hebben die regelmatig in NL komt en dan je bestelling kan posten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb ook weer van alles op het oog, maar als ik die verzendkosten zie wordt ik misselijk, die liggen gewoon hoger dan de meeste US webwinkels...

    Beste is een Belgische kennis hebben die regelmatig in NL komt en dan je bestelling kan posten.
    heb de shoppingcart ook alweer vol staan, maar ja 10 euro + 2 euro per disc is gewoon veel te veel. Wat je zou kunnen doen is het naar een belgisch lid van DVD.nl ofzo te sturen en die het pakketje doorstuurt naar NL. Scheelt met een grote aankoop best wel veel.

  22. #22

    Standaard

    Vanuit BE naar NL sturen is ook erg aan de prijs, het schiet pas op als ze in NL kunnen posten of je moet idd 40 euro verzendkosten hebben of zo.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    deze actie is erg bedrieglijk:

    de prijzen in de lijst liggen soms veel hoger dan de prijzen bij losse aankoop (3 voorbeelden):
    -Casablanca: 11.03 Euro tegenover 7.50 Euro
    -Cool hand Luke (Luke la main froide): 11.03 tegenover 6.80
    -Maltese falcon (Le faucon Maltais):11.03 tegenover 8.20

    via de actie betaal je dus 22.06 Euro ipv 22.50 Euro bij losse aankoop

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    deze actie is erg bedrieglijk:

    de prijzen in de lijst liggen soms veel hoger dan de prijzen bij losse aankoop (3 voorbeelden):
    -Casablanca: 11.03 Euro tegenover 7.50 Euro
    -Cool hand Luke (Luke la main froide): 11.03 tegenover 6.80
    -Maltese falcon (Le faucon Maltais):11.03 tegenover 8.20

    via de actie betaal je dus 22.06 Euro ipv 22.50 Euro bij losse aankoop
    De titels die jij opsomt worden door third party sellers verkocht en niet door amazon.fr zelf. vreemd is wel dat wel door amazon.fr exemplaren niet zijn te vinden via de zoekfunctie op de website.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    De titels die jij opsomt worden door third party sellers verkocht en niet door amazon.fr zelf. vreemd is wel dat wel door amazon.fr exemplaren niet zijn te vinden via de zoekfunctie op de website.
    de titels die ik opsomde worden inderdaad door third party sellers verkocht, maar wél door Amazon.fr geleverd.
    Lijkt me dus overduidelijk dat de exemplaren uit de 3voor2 actie waarvan Amazon.fr beweert dat zij die verkopen, ook gewoon van hun third party sellers afkomstig zijn.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •