Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 128 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.fr

  1. #26

    Standaard

    Het zou natuurlijk zo kunnen dat ze gewoon third party artikelen verkopen en dat zou niet netjes zijn van amazon.fr. Ook bij het product in de 2 voor 3 actie staat letterlijk Ships from and sold by Amazon.fr.



  2. #27

    Standaard

    Als sommige titels snel verkopen verdwijnt Amazon als verkoper van die titel ipv als niet in stock weer te geven!

    De titel blijft vaak wel in het overzicht staan van de promotitels en met de Amazon prijs. Dat is een klein foutje in hun systeem.

  3. #28

    Standaard

    Ik wil eigenlijk die 2 halen 3 betalen voor series op dvd doen, maar kom telkens gewoon boven de 100 euro uit, en dus gewoon de volle prijs.

    Wat doe ik fout of is mn frans te slecht, wat eigenlijk zoiezo is

    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...pf_rd_i=409468


    Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals los in het mandje of 3 op 1 pagina aanvinken en dan in het mandje wat normaal werkt, maar nu dus niet.
    Laatst aangepast door chev : 05-09-2011 om 23:14

  4. #29

    Standaard

    Bij code promotionnel : 2PR3SEPT invullen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    50 euro korting bij besteding van 100 euro met code 5OEURSEP
    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...rd_i=294297011

    Actie loopt t/m 30 oktober
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #31

    Standaard

    Ah bedankt heb mooi voor 100 euro besteld , nu is het ondanks de hoge transport tarieven toch nog rendabel

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ah bedankt heb mooi voor 100 euro besteld , nu is het ondanks de hoge transport tarieven toch nog rendabel
    Ja en er zijn binnen de BD's iig overeenkomende titels met die andere actie, geldt dus waarschijnlijk ook voor jouw TV series
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja en er zijn binnen de BD's iig overeenkomende titels met die andere actie, geldt dus waarschijnlijk ook voor jouw TV series

    Kan je de akties combineren dan?
    Want dan moet ik snel effe wijzigingen aanbrengen.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Kan je de akties combineren dan?
    Want dan moet ik snel effe wijzigingen aanbrengen.
    Reken er maar niet op, dat was niet wat ik bedoelde.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Reken er maar niet op, dat was niet wat ik bedoelde.
    Ah dat dacht ik al , want het werkte niet op de gewone manier.
    In beide akties zat iig wel wat leuks maar eigenlijk net niet genoeg.

    Heb nu ncis los angelos seizoen 1 besteld omdat die hier rond de 60 kost en seizoen 4 van dexter en the good wife seizoen 1 die hier ook wat te duur kost rond 50 meen ik.

    Kwam net aan de 90 en moest nog een blu ray bestellen die ik al had om het bedrag vol te krijgen, al zag ik te laat dat ik m al heb.
    forrest gump.

    Alleen zo jammer van die porto kosten.

  11. #36

    Standaard

    Ik wil eigenlijk die 2 halen 3 betalen voor series op dvd doen, maar kom telkens gewoon boven de 100 euro uit
    Vind ik niet zo gek dat je boven de € 100 uitomt,ik zou daar iig niks bestellen.
    Zoek een "winkel" waar je 3 halen en 2 betalen krijgt misschien kom je dan onder de € 100 uit.:veryfunny:
    Laatst aangepast door Henk de Kort : 06-09-2011 om 12:25 Reden: letter vergeten

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk de Kort Bekijk bericht
    Vind ik niet zo gek dat je boven de € 100 uitomt,ik zou daar iig niks bestellen.
    Zoek een "winkel" waar je 3 halen en 2 betalen krijgt misschien kom je dan onder de € 100 uit.:veryfunny:

    Lol je hebt helemaal gelijk had het niet eens gezien

  13. #38

    Standaard

    Bij die 100 voor 50 zitten wel wat leuke dingen, maar net niet genoeg. Kom gewoon rond de 60 uit

  14. #39

    Standaard

    nu toffe uitverkoop van boxsets: http://www.blu-ray.com/deals/?ref=1

  15. #40

    Standaard

    Alleen beetje jammer van die verzendkosten


  16. #41

    Standaard

    4 Blu-rays uit een uitgebreide selectie kopen = 20 € korting:

    http://www.amazon.fr/b/ref=amb_link_...rd_i=294297011

  17. #42

    Standaard

    4 uitgezocht...12,74 verzendkosten, oeff da's me te gortig...
    Laatst aangepast door barend : 07-03-2012 om 14:51

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    4 uitgezocht...12,74 verzendkosten, oeff da's me te gortig...
    Dat is inderdaad blijkbaar een nadeel van bestellingen van Amazon.fr die naar Nederland worden verzonden. Naar België is het boven de 20 euro gratis verzenden.

  19. #44

    Standaard

    Zonder de verzendkosten zou het ook niet een geweldige aanbieding zijn of zo. Betaal je nog zo'n 11 euro per blu-ray. Krijg je er zo'n mooie Franse cover en titel bij ook .

    Bij Amazon.co.uk krijg je dezelfde titels voor hetzelfde bedrag, zo niet zelfs minder.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Zonder de verzendkosten zou het ook niet een geweldige aanbieding zijn of zo. Betaal je nog zo'n 11 euro per blu-ray. Krijg je er zo'n mooie Franse cover en titel bij ook .

    Bij Amazon.co.uk krijg je dezelfde titels voor hetzelfde bedrag, zo niet zelfs minder.
    Met wat combineren kan je anders best een leuke deal doen. Ik heb voor 35 euro, 5 films(Wall street 1 + 2 box zat er ook in) uit de selectie kunnen kiezen. 7 euro per film vind ik nog best mooi qua prijs.

  21. #46

    Standaard

    Jij hebt dan ook geen verzendkosten wij Nederlanders hebben dat helaas niet.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Zonder de verzendkosten zou het ook niet een geweldige aanbieding zijn of zo. Betaal je nog zo'n 11 euro per blu-ray. Krijg je er zo'n mooie Franse cover en titel bij ook .

    Bij Amazon.co.uk krijg je dezelfde titels voor hetzelfde bedrag, zo niet zelfs minder.
    een pak titels zoals rio en x-men first class had je voor 8 euro of minder...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jij hebt dan ook geen verzendkosten wij Nederlanders hebben dat helaas niet.
    Ja maar hij zei in zijn post dat het zelfs zonder de verzendkosten nog rond de 11 euro per titel zou zijn .

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ja maar hij zei in zijn post dat het zelfs zonder de verzendkosten nog rond de 11 euro per titel zou zijn .
    Als je goede titels wilt wel ja.
    Tenzij je de goedkoopste titels neemt om zo goedkoop mogelijk aan veel blu-ray's te komen. Maar dat vind ik niets. De goedkoopste titels krijg je bij een andere buitenlandse webshop ook wel voor die prijs. En dan betaal je niet eens de verzendkosten!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Als je goede titels wilt wel ja.
    Tenzij je de goedkoopste titels neemt om zo goedkoop mogelijk aan veel blu-ray's te komen. Maar dat vind ik niets. De goedkoopste titels krijg je bij een andere buitenlandse webshop ook wel voor die prijs. En dan betaal je niet eens de verzendkosten!
    Ook best goede films zijn er voor die prijs te krijgen hoor. Ik heb voor 35 euro: Legend, Wall Street, Wall Street: Money never sleeps, Cape Fear, Scott Pilgrim VS the World. Toch best een degelijke selectie films en ik denk niet dat deze selectie al ergens te krijgen is voor minder als 7 euro het stuk?

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •