Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 128 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.fr

  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ga zelf nog drie hier ontbrekende StudioCanal's bestellen en vind er wel nog een
    vierde BD bij. De Franse StudioCanal's zijn al goedkoper dan de NL versies en dan
    nog eens een bedrag eraf, nou de NL versies kan je nooit kopen voor de uiteindelijke
    prijs die 'k ervoor zal moeten neertellen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #52

    Standaard

    Als je de actie combineert met films die uitsluitend in Franrkijk te koop zijn wordt het sowieso een stuk interessanter, zelfs met verzendkosten. Het is dat ik onlangs nog een aantal bestellingen in Frankrijk geplaatst heb, anders had ik op die manier mooi de verzendkosten kunnen drukken. En zo zag ik dat bijvoorbeeld 'The Night Porter' zelfs in die actie zit, terwijl ik dat onlangs nog de volle prijs voor betaald heb. En aangezien ik Renoir's 'The River' sowieso in pre-order had staan en Godard's 'Sympathy For the Devil' toch nog moest bestellen, kan de rest van die actie er mooi meteen bij.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #53

    Standaard

    Vanaf vandaag één week lang solden bij Amazon.fr

    Er zitten enkele interessante koopjes bij, velen met NL ondertitels.

  4. #54

    Standaard

    Weer een 90 euro korting actie bij aankoop van 12 BD's of 20 euro bij aankoop van 4 BD's:

    http://www.amazon.fr/b/ref=amb_link_...d_i=B0014JKMMW

    Kortingscode is BLURAY01
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Weer een 90 euro korting actie bij aankoop van 12 BD's of 20 euro bij aankoop van 4 BD's:

    http://www.amazon.fr/b/ref=amb_link_...d_i=B0014JKMMW

    Kortingscode is BLURAY01
    Boeh, nu net ik ga verhuizen! En nu is het nog aanzienlijk interessanter voor Nederlanders aangezien verzendkosten nu standaard 6 euro per bestelling lijken te zijn. Misschien even mijn vriend lief aankijken, want er is toch nog een aantal Franse releases die ik moet hebben, hoewel die titels vermoedelijk niet in de actie zitten.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #56

    Standaard

    Die mooie Franse releases zitten idd niet in die actie
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zoals daar zijn ?

    Ben zelf aan het verzamelen om te zien of 'k aan 12 stuks kom. Moet wel lukken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zoals daar zijn ?
    Ik neem aan dat je bedoelt welke dan? Nou die van Carlotta of Gaumont bijvoorbeeld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ben zelf aan het verzamelen om te zien of 'k aan 12 stuks kom. Moet wel lukken.
    Lukt mij ook wel met een paar titels waarvan ik denk zou ik dat wel doen? Zou dit eigenlijk met iemand samen moeten doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #59
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je bedoelt welke dan? Nou die van Carlotta of Gaumont bijvoorbeeld.
    Dat bedoelde 'k inderdaad.

    Tja Carlotta en Gaumont hebben vaak geen EN subs. Kan wel overweg met een Engelse audiotrack maar geef toch nog altijd de voorkeur aan ondertitels.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lukt mij ook wel met een paar titels waarvan ik denk zou ik dat wel doen? Zou dit eigenlijk met iemand samen moeten doen.
    Lukken doet het haast altijd om er 12 te vinden en ken het gevoel van "zou ik dat wel doen" ook wel. Ben zelf wel wat kieskeuriger geworden, een dik jaar geleden kocht ik bij van manier van spreken alles wat los of vast zat
    Nu gebeurd het bij dergelijke acties wel eens dat alles toch terug uit het winkelwagentje wordt verwijderd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #60

    Standaard

    Toffe actie!

    Is er een website waar we franse uitgaven kunnen checken? ik wil namelijk het volgende weten:

    Of de volgende uitgave extra`s hebben:

    -Funny Face
    -Sabrina
    -Zorba the Greek
    -The Grapes of Wrath
    -Von Ryan's Express
    -Twelve O'Clock High

    of de volgende uitgave ENG subs heeft:

    - Jean de Florette

    oif er wel extra`s staan op de dvd bij de release van:

    - Annie Hall
    - Manhattan


  11. #61

    Standaard

    Op blu-ray.com kun je dat checken.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Op blu-ray.com kun je dat checken.
    Waar dan? Als ik bv bij annie hall kijk, krijg ik echt de gezocht informatie niet.

  13. #63

    Standaard

    Excuus, las alleen dat je op zoek was naar de ondertitels.

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Misschien te vinden op http://www.dvdfr.com ( zelf niet gecontroleerd )
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat bedoelde 'k inderdaad.

    Tja Carlotta en Gaumont hebben vaak geen EN subs. Kan wel overweg met een Engelse audiotrack maar geef toch nog altijd de voorkeur aan ondertitels.
    Ik ook, maar ik drink ook liever iedere dag Moet & Chandon champagne Maar alle gekheid op een stokje, dat zou dan ook betekenen dat je vrijwel iedere release van Olive of Kino zou overslaan en dat is toch eeuwige zonde natuurlijk!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #66
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Olive moet 'k zeker nog verder bekijken wat dit label de laatst tijd op ons los gelaten heeft, daar zit zeker hééél leuk spul tussen.

    Maar de kwaliteit van Olive is blijkbaar niet altijd 'je van het' ... heb 'k toch ergens gelezen meen 'k zo

    Enne champagne, niet meteen aan mij besteed. Een flesje Brunello di Montalcino daarintegen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Olive moet 'k zeker nog verder bekijken wat dit label de laatst tijd op ons los gelaten heeft, daar zit zeker hééél leuk spul tussen.

    Maar de kwaliteit van Olive is blijkbaar niet altijd 'je van het' ... heb 'k toch ergens gelezen meen 'k zo

    Enne champagne, niet meteen aan mij besteed. Een flesje Brunello di Montalcino daarintegen
    Ha, dat gedrocht van '1900' is gelukkig de eerste keer dat ze echt volledig miskleunen. Verder zijn het vaak wat oudere prints die ze gebruiken e.d., maar dat is bijna logisch gezien de obscuriteit van veel releases.

    En ze hebben zojuist bekend gemaakt dat ze Fritz Lang's 'Secret Beyond the Door' gaat uitbrengen (mijn vriend zei letterlijk deze week nog tegen me 'ik wil 'Secret Beyond the Door' op blu-ray) en Sydney Lumet's 'Child's Play' uit 1972 - een van de grote verloren horrorfilms van de jaren '70, met Bobby Preston en een soort voorloper op 'Suspiria'. En Frank Perry maakt zijn blu-ray debuut - tis helaas niet 'Mommy, Dearest', maar toch; daarnaast krijgen we zelfs een heuse Siodmak, met Olivia de Havilland in een dubbelrol als tweelingzus in 'The Dark Mirror'. Dat is toch allemaal niet te versmaden?

    Fuck ondertiteling
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zou dit eigenlijk met iemand samen moeten doen.
    Heb je al iemand om een bestelling te doen? anders ben ik wel voor om een gecombineerde bestelling te doen. Zo ja tot hoeveel titels kom je en hoeveel moet ik er dan bestellen?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb je al iemand om een bestelling te doen? anders ben ik wel voor om een gecombineerde bestelling te doen. Zo ja tot hoeveel titels kom je en hoeveel moet ik er dan bestellen?
    Ik houd het nog even in beraad als je het goed vindt?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik houd het nog even in beraad als je het goed vindt?
    Js hoor, ik heb geen haast. Hoop eigenlijk nog op een aanvulling van titels en een daling van prijzen in deze actie.

  21. #71

    Standaard

    Kleine duizend Blu Rays voor een tientje (per stuk )
    Per pagina aanvinken, toevoegen aan het karretje en bij uitchecken 3BLURAY3 invullen onder Cheque cadeau).
    Veel Studio Canal (sommige met NL subs) en andere bijzondere (ik vond Twin Peaks - Fire walk with me verlaagd van 24,90 - hopelijk zonder vast ingebakken F subs).
    Nou ja, in september begint de Franse les weer, dus er is hoop voor mij.
    Laatst aangepast door barend : 21-07-2012 om 16:20

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    275 Blu Rays voor een tientje (per stuk )
    Per pagina aanvinken, toevoegen aan het karretje en bij uitchecken 3BLURAY3 invullen onder Cheque cadeau).
    Veel Studio Canal (met NL subs) en andere bijzondere (ik vond Twin Peaks - Fire walk with me verlaagd van 24,90 - hopelijk zonder ingebakken F subs).
    Nou ja, in september begint de Franse les weer, dus er is hoop voor mij.
    Per bestelling komen daar nog wel € 6,00 verzendkosten (naar Nederland) bij.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Per bestelling komen daar nog wel € 6,00 verzendkosten (naar Nederland) bij.
    Maar El Mariachi Trilogy voor 10 euro is wel erg goedkoop En alle drie ook nog eens NL ondertiteld


  24. #74

    Standaard

    Gaumont Classic's 3=2 sale met code GAUMONT3:
    http://www.amazon.fr/gp/feature.html...d_i=B005G02R7S
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #75

    Standaard

    Boe, nu net ik alle interessante titels al heb. Blijf het vreemd vinden dat Gaumont zo willekeurig lijkt te zijn met Engelse subs - sommige releases hebben ze wel, anderen weer helemaal niet.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •