Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 128 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.fr

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Boe, nu net ik alle interessante titels al heb. Blijf het vreemd vinden dat Gaumont zo willekeurig lijkt te zijn met Engelse subs - sommige releases hebben ze wel, anderen weer helemaal niet.
    Zal met de rechten richting Engelstalige landen toe te maken hebben, al hebben sommige uitgave ook een Criterion uitgave...
    Ik heb geloof ik nog iets van 11 titels die ik nog niet heb, dus dat wordt nog wat shoppen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zal met de rechten richting Engelstalige landen toe te maken hebben, al hebben sommige uitgave ook een Criterion uitgave...
    Ik heb geloof ik nog iets van 11 titels die ik nog niet heb, dus dat wordt nog wat shoppen
    11? Ik kom niet verder dan iets van 5 of 6 films met Engelse subs, over welke hebben we het dan?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #78

    Standaard

    Er zijn er nog meer, maar deze heb ik nog niet:


    Les Cousins [Blu-ray] - Gérard Blain; Blu-ray

    Le Beau Serge [Blu-ray] - Gérard Blain; Blu-ray

    Querelle [Blu-ray] - Brad Davis; Blu-ray

    Un Taxi pour Tobrouk [Blu-ray] - Charles Aznavour; Blu-ray

    Un condamné à mort s'est échappé [Blu-ray] - Robert Bresson; Blu-ray

    Le Pacha [Blu-ray]

    Elena et les hommes [Blu-ray] - Ingrid Bergman; Blu-ray

    Splendor (Nouveau master restauré) [Blu-ray] - Marcello Mastroianni; Blu-ray

    La cité des femmes [Blu-ray] - Anna Prucnal; Blu-ray

    Le voyage du capitaine Fracasse (Nouveau master restauré) [Blu-ray] - Vincent Perez; Blu-ray

    Don Giovanni (Inclus DVD bonus) [Blu-ray]
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #79

    Standaard

    Ah, wist niet dat die Chabrol's ook Engelse subs hadden, hoef ik de Criterions niet meer te kopen - scheelt toch weer. Kan ik ineens toch nog een order plaatsen, bedankt voor de info!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #80

    Standaard

    Ik wil graag een paar van die boekjes bestellen van Studio Canal, maar zijn deze in het Frans of net als bij ons Engelstalig?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik wil graag een paar van die boekjes bestellen van Studio Canal, maar zijn deze in het Frans of net als bij ons Engelstalig?
    Frans
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #82

    Standaard

    Bedankt!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #83
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er zijn er nog meer, maar deze heb ik nog niet:

    Querelle [Blu-ray] - Brad Davis; Blu-ray
    Deze volgens mij niet, heb die vandaag ontvangen maar moet het nog eens controleren. Staat in ieder geval niet vermeld op de achterkant.

    Wel vermeld voor Un Taxi pour Tobrouk en Un condamné à mort s'est échappé
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Deze volgens mij niet, heb die vandaag ontvangen maar moet het nog eens controleren. Staat in ieder geval niet vermeld op de achterkant.

    Wel vermeld voor Un Taxi pour Tobrouk en Un condamné à mort s'est échappé
    Querelle heeft geen Engelse subs, maar is Engels gesproken. Het enige waat het mist is een paar geschreven quotes die in het Frans zijn en helemaal niet ondertiteld.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  10. #85

    Standaard

    Momenteel lopen de volgende acties bij Amazon.fr:

    - 2 Blu-Rays kopen de 3de gratis: http://www.amazon.fr/b/ref=amb_link_...rd_i=294297011
    - 12 Blu-Rays kopen = 90 euro korting: http://www.amazon.fr/b/ref=amb_link_...rd_i=294297011
    - 90€ kopen uit een selectie Warner titels = 45 € korting: http://www.amazon.fr/gp/feature.html...rd_i=294297011

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Momenteel lopen de volgende acties bij Amazon.fr:

    - 2 Blu-Rays kopen de 3de gratis: http://www.amazon.fr/b/ref=amb_link_...rd_i=294297011
    - 12 Blu-Rays kopen = 90 euro korting: http://www.amazon.fr/b/ref=amb_link_...rd_i=294297011
    - 90€ kopen uit een selectie Warner titels = 45 € korting: http://www.amazon.fr/gp/feature.html...rd_i=294297011
    Even een test gedaan met de middelste actie om te kijken of amazon.fr nog steeds dat leuke geintje uithaalt en jawel: voor Nederlanders worden de verzendkosten bijna vertienvoudigd, aangezien je opeens niet meer de goedkoopste verzendoptie (€6) kunt kiezen.....

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Even een test gedaan met de middelste actie om te kijken of amazon.fr nog steeds dat leuke geintje uithaalt en jawel: voor Nederlanders worden de verzendkosten bijna vertienvoudigd, aangezien je opeens niet meer de goedkoopste verzendoptie (€6) kunt kiezen.....
    Heb je dan niet één of meer exemplaren van een third party seller?

    EDIT: Zelf even geprobeerd en ik krijg gewoon verzenden voor 6 euro.
    Laatst aangepast door peptalk : 22-05-2013 om 12:43
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Even een test gedaan met de middelste actie om te kijken of amazon.fr nog steeds dat leuke geintje uithaalt en jawel: voor Nederlanders worden de verzendkosten bijna vertienvoudigd, aangezien je opeens niet meer de goedkoopste verzendoptie (€6) kunt kiezen.....
    Ja hoe het juist met de verzendkosten voor de Nederlanders zit weet ik niet. Naar België is de levering vanaf 20€ gratis.

  14. #89

    Standaard

    Hoe zit het met de beeldkwaliteit? Is die even goed als de US of UK versies? Een deftige recensie van de Franse Blu Ray uitgave van bijvoorbeeld Million Dollar Baby, The African Queen of The Treasure of The Sierra Madre vind ik nergens terug.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb je dan niet één of meer exemplaren van een third party seller?

    EDIT: Zelf even geprobeerd en ik krijg gewoon verzenden voor 6 euro.
    Nee, ik heb het gedaan met 12 artikelen die allen in Stock zijn.

    •Les affranchis [Blu-ray] - Robert De Niro
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Sherlock Holmes [Blu-ray] - Robert Downey Jr.
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Les Hommes du Président [Blu-ray] - Dustin Hoffman
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Orange mécanique [Blu-ray] - Malcolm McDowell
    EUR 10,85 - Quantité : 1
    •Heat [Blu-ray] - Al Pacino
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Le choc des Titans [Blu-ray] - Sam Worthington
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Inception [Blu-ray] - Leonardo DiCaprio
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Quo Vadis [Blu-ray] - Robert Taylor
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •300 [Blu-ray] - Andrew Tiernan
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Je suis une légende [Blu-ray] - Will Smith
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Batman Begins [Blu-ray] - Christian Bale
    EUR 10,84 - Quantité : 1
    •Troie - Director's cut [Blu-ray] - Brad Pitt
    EUR 10,84 - Quantité : 1

    Dan krijg je deze mogelijkheid voor verzenden:
    Choisissez votre mode de livraison
    • Livraison en 1 jour ouvré aux Pays-Bas



    En vervolgens de totaalsom:
    Récapitulatif de commande
    Articles : EUR 131,53
    Livraison : EUR 51,00
    Total : EUR 182,53
    Bon de réduction: -EUR 90,00
    -------------------------------------------
    Montant total : EUR 92,53

  16. #91

    Standaard

    Ik heb het niet geprobeerd met alleen maar titels van 10,84, misschien komt het daardoor.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #92

    Standaard

    Dit is een software fout bij Amazon.fr

    Deze is ook voor België van toepassing. Bij bestelling van meerdere blu-ray's in zulke actie zit er soms plots een foutje in het systeem dat ik enkel maar kan kiezen voor 1 werkdag levering tegen 6,99 euro.

    Wat dan te doen? De bestelling plaatsen en * onmiddellijk* een mail sturen naar de klantendienst of zij dit kunnen veranderen, en als ze het niet kunnen dat je dan liever de levering niet hebt. Ze zullen dan (bij mij toch althans) altijd de verzendkosten vergoeden omdat ze het door die softwarefout zelf niet kunnen veranderen.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dit is een software fout bij Amazon.fr

    Deze is ook voor België van toepassing. Bij bestelling van meerdere blu-ray's in zulke actie zit er soms plots een foutje in het systeem dat ik enkel maar kan kiezen voor 1 werkdag levering tegen 6,99 euro.

    Wat dan te doen? De bestelling plaatsen en * onmiddellijk* een mail sturen naar de klantendienst of zij dit kunnen veranderen, en als ze het niet kunnen dat je dan liever de levering niet hebt. Ze zullen dan (bij mij toch althans) altijd de verzendkosten vergoeden omdat ze het door die softwarefout zelf niet kunnen veranderen.
    Klopt dit heb ik een tijdje geleden ook eens voorgehad bij Amazon.Fr. Ik heb toen ook onmiddellijk na het bestellen een mailtje gestuurd dat ik de mogelijkheid tot gratis levering niet kon aanduiden en ze hebben toen meteen gezegd dat ik de verzendkosten zou terug gestort krijgen.

  19. #94

    Standaard

    Bedankt voor de opheldering kristofke!
    Wel een minpunt dat ze het nog niet opgelost hebben.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Hoe zit het met de beeldkwaliteit? Is die even goed als de US of UK versies? Een deftige recensie van de Franse Blu Ray uitgave van bijvoorbeeld Million Dollar Baby, The African Queen of The Treasure of The Sierra Madre vind ik nergens terug.
    meestal wel ok, maar sommige BD's hebben 'vaste' Franse ondertitels (dus niet uit te zetten).
    Als bij specs meerdere ondertiteltalen staan vermeld, is het zeker goed.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de opheldering kristofke!
    Wel een minpunt dat ze het nog niet opgelost hebben.
    Ik denk dat bij sommige blurays een fout gebeurd met het ingeven van het gewicht of de afmetingen, of verzekeringswaarde, waardoor het plots een product wordt dat enkel met koerier kan geleverd worden.

    ik heb namelijk ook eens proberen zulke bestelling in een Kiala punt te laten leveren en kreeg de foutmelding dat dat voor 2 van de 12 blurays niet zou gaan.

  22. #97

    Standaard

    Leuke actie weer die 90 euro korting op 12 bluray's, zo heb je bluray's voor 3.5-5.5 euro per stuk, alleen zo jammer van de Franse cover art, dit houd me echt tegen, heb er zo al 12 liggen hier en vindt het jammer, vooral als ook de titel vertaald is.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  23. #98

    Standaard

    Momenteel zijn er de volgende acties op Blu-ray bij Amazon.fr:

    - 3 Blu-Rays kopen = 33% korting (1467 titels momenteel in de actie)
    - 5 Blu-Rays kopen = 5 Blu-Rays gratis (1154 titels momenteel in de actie)

  24. #99

    Standaard

    Ik probeer de korting te krijgen van 33% maar krijg steeds een melding dat code niet juist is die ik gebruik namelijk 3BLURAY33.
    De films in kwestie zijn Passenger 57, Firewalll en True grit en die zitten alle 3 in die actie.
    Heeft er iemand hetzelfde probleem?

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik probeer de korting te krijgen van 33% maar krijg steeds een melding dat code niet juist is die ik gebruik namelijk 3BLURAY33.
    De films in kwestie zijn Passenger 57, Firewalll en True grit en die zitten alle 3 in die actie.
    Heeft er iemand hetzelfde probleem?
    Kan je eens de directe links doorsturen naar de titels die jij probeert te bestellen? Soms heeft Amazon.fr verschillende uitgaves (of dezelfde?) van dezelfde film aan verschillende prijzen staan en doen ze niet allemaal mee aan de actie.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •