Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 128 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.fr

  1. #101

    Standaard

    Altijd ook zien dat ze verkocht worden door Amazon en niet een andere verkoper via Amazon FBA.

  2. #102

    Standaard

    Ik denk dat Amazon zelf al een aanpassing gedaan heeft.
    Toen ik gisteren rond 17 uur keek stonden zowel True grit als Firewall onder de actie van de 33%.
    Echter toen ik gisterenavond terug keek stonden ze niet meer onder deze actie en inderdaad ze werden niet door Amazon zelf verkocht maar wel door hen verzonden.
    Vandaar het probleem waarschijnlijk.

  3. #103

    Standaard

    10 Blu-ray voor 70€. De actie kan je HIER terugvinden.

  4. #104

    Standaard

    50€ korting indien je voor 120€ aan titels koopt. De actie kan je HIER terugvinden. (Voor de liefhebbers er zitten ook zo'n 45 3D Blu-rays en een 77 TV-series in de actie)

  5. #105

  6. #106

    Standaard

    Tot 22 januari loopt er bij Amazon.fr een actie waarbij je 4 Disney Blu-rays kan kopen voor 40 euro.

    Een link naar de actie vind je HIER.

  7. #107

    Standaard

    Een nieuwe actie op amazon.fr van 24 november 2014 tot 5 april 2015:
    5 Blu-rays voor 40€ en 10 Blu-rays voor 70€.

    De actie kan je HIER terugvinden.

  8. #108

    Standaard

    Tot 5 april loopt er nog een actie waarbij je als je 3 blu-rays koopt er 2 gratis krijgt.
    De actie kan je HIER terugvinden.

    Tot 5 april loopt ook nog de actie van 2 +1 gratis.
    Deze actie kan je HIER vinden.

  9. #109

    Standaard

    Op de franse Amazon leuke actie. Veel met 50% korting (Blu Ray, 3D, DVD en boxsets).
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  10. #110

    Standaard

    Heeft de Franse versie van Les Sopranos - L'integrale toevaillig NL subs?
    Kan hier geen bevestigend antwoord op vinden namelijk. Maar mijn Frans is ook niet zo heel goed

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Volgens dvdfr.com niet, alleen Frans en Engels SDH
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roelof Bekijk bericht
    Heeft de Franse versie van Les Sopranos - L'integrale toevaillig NL subs?
    Kan hier geen bevestigend antwoord op vinden namelijk. Maar mijn Frans is ook niet zo heel goed
    In sommige mediamarkten zat deze bij de Warnerboxen met 50% korting, kwam bij MM Alexandrium op €50 uit.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roelof Bekijk bericht
    Heeft de Franse versie van Les Sopranos - L'integrale toevaillig NL subs?
    Kan hier geen bevestigend antwoord op vinden namelijk. Maar mijn Frans is ook niet zo heel goed
    Geen 100% garantie, maar wel vreemd dat zowel de Amerikaanse, Spaanse als Zweedse uitgave NL subs en Franse subs + audio hebben.
    USA Back Cover / ESP Back Cover / SWE Back Cover
    Laatst aangepast door HBx2000 : 28-11-2015 om 14:31
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Geen 100% garantie, maar wel vreemd dat zowel de Amerikaanse, Spaanse als Zweedse uitgave NL subs en Franse subs + audio hebben.
    USA Back Cover / ESP Back Cover / SWE Back Cover
    Dat vond ik ook. Dacht/hoop dat het een universele release is.
    Met of zonder NL subs is €43 een mooie prijs. Heb de box maar besteld.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In sommige mediamarkten zat deze bij de Warnerboxen met 50% korting, kwam bij MM Alexandrium op €50 uit.
    Hier helaas nog €110 bij de plaatselijke MM.

  16. #116
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Back cover van de Franse editie op blu-ray.com bevestigd mijn vermoeden, alleen Franse en Engelse SDH ondertitels. Als is de back cover ook niet altijd sluitend natuurlijk.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #117

    Standaard

    Wat lopende acties van Amazon.fr:

    50€ korting indien je voor 100€ koopt. Deze actie loopt nog tot 1 mei 2016. Momenteel zitten er 1445 titels in de aanbieding. Gebruik de code: 100EUR50 bij afrekenen.
    5 titels kopen, 5 titels gratis. Deze actie loopt nog tot 1 mei 2016. Momenteel zitten er 1317 titels in de aanbieding. Gebruik de code: 5PLUS5BR bij afrekenen.
    2 kopen, 3de gratis. Deze actie loopt nog tot 1 mei 2016. Momenteel zitten er 2909 titels in de aanbieding. Gebruik de code: 2PLUS1BR bij afrekenen.

  18. #118

    Standaard

    Verschillende boxsets staan in de aanbieding bij Amazon.fr. Je kan de actie HIER terugvinden.

    Zowel 3D Boxsets, als 4K Boxsets als normale boxsets zitten in de aanbieding.

  19. #119

    Standaard

    Enkel vandaag voor 50 euro kopen 40 euro betalen mits gebruik van de code GRANDMERCI

  20. #120

    Standaard

    Amazon.fr heeft momenteel de volgende acties lopen:

    5 titels kopen, 2 titels gratis. Deze actie loopt nog maar tot 6 december en je kan die HIER terugvinden.
    100€ kopen, 50€ korting. Deze actie loopt nog tot 26 december en je kan die HIER terugvinden.
    2 + 1 gratis. Deze actie loopt nog tot 26 december en je kan die HIER terugvinden.
    5 titels voor 30€. Deze actie loopt nog tot 26 december en je kan die HIER terugvinden.
    4 titels voor 20€. Deze actie loopt nog tot 26 december en je kan die HIER terugvinden.

  21. #121

    Standaard

    Vandaag de steelbook van 'first man' ontvangen in een papieren enveloppe! Je kan het al raden de inhoud zat vol met deuken. Op 3 plaatsen heeft de steelbook een deuk.
    Nu is mijn vraag wat nu want ik geraak er niet wijs uit via Amazon.fr.
    Is terugsturen de enige optie of moet ik eerst een mail naar hen sturen? Dit laatste is echter niet evident want ik kan nergens een mailadres vinden.

    Kortom, welke procedure volg ik nu.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vandaag de steelbook van 'first man' ontvangen in een papieren enveloppe! Je kan het al raden de inhoud zat vol met deuken. Op 3 plaatsen heeft de steelbook een deuk.
    Nu is mijn vraag wat nu want ik geraak er niet wijs uit via Amazon.fr.
    Is terugsturen de enige optie of moet ik eerst een mail naar hen sturen? Dit laatste is echter niet evident want ik kan nergens een mailadres vinden.

    Kortom, welke procedure volg ik nu.
    Om contact op te nemen: https://www.amazon.fr/gp/help/custom...?nodeId=559912

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedankt voor de info.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Bedankt voor de info.
    De rien

  25. #125

    Standaard

    Er zitten ook UHD titels tussen.
    Profitez de la promotion : 2 Blu-ray achetés = le 3e offert. Entrez le code 3BR2 lors du paiement. Plus d'informations (des restrictions s'appliquent)
    Profitez de la promotion : 3 titres achetés = les 4e et 5e offerts. Entrez le code 3MULTI2 lors du paiement. Plus d'informations (des restrictions s'appliquent)
    Profitez de la promotion : 50€ de réduction dès 100€ d'achats.. Entrez le code 50OFF100 lors du paiement. Plus d'informations (des restrictions s'appliquent)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •