De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Grand Canyon Adventure: River at Risk [Blu-ray Disc]

    Grand Canyon Adventure: River at Risk

    Een wildwater belevenis met een boodschap.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    leuk dit soort recensies, zag op de site van omniversum al wat leuke dingen staan, en dit helpt alleen maar meer in mn keuze

  3. #3

    Standaard

    Als die voor 5 euro te krijgen is zal die wel in mijn collectie komen...

  4. #4

    Standaard Te duur

    Sorry, maar een Blu-Ray heeft een capaciteit van 25 GB of 50 GB.
    Daarom hadden ze gemakkelijk meerdere afleveringen op deze schijf kunnen zetten.
    Ik vind dit misselijke uitbuiting van de leverancier.
    Daarom vind ik ook 5 Euro een goede prijs voor deze Blu-Ray.

  5. #5

    Standaard

    Afleveringen?
    Het is 1 IMAX film, geen TV serie!

  6. #6

    Standaard

    Voor een film is de speelduur wel erg kort en dat staat een aankoop dan snel in de weg.
    Ik heb deze geleend van iemand, in de hoop dat de beelden de Grand Canyon eens recht zullen aandoen. Het HD beeld heeft zeker een meerwaarde, maar als je de Canyon in het echt gezien hebt, zoals ik, dan blijft het toch een mager aftreksel. Verder een aardige docu, maar niet één die ik vaker zou kijken.

  7. #7

    Standaard

    Wat een drama beeld dit! Had meer verwacht van een BR doc over de Grand Canyon. Lijkt wel of je naar een gewone DVD zit te kijken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    Wat een drama beeld dit! Had meer verwacht van een BR doc over de Grand Canyon. Lijkt wel of je naar een gewone DVD zit te kijken.
    Als je dit ervaard is er iets serieus mis met je apparatuur

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Als je dit ervaard is er iets serieus mis met je apparatuur
    Er zit een bd en dvd in, zou hij de goede wel erin gestopt hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Ik dacht al waarom zetten ze er niet op wat disc 1 en 2 is! Lol. Sry voor mijn kortzichtige review.

  11. #11

    Standaard

    Heb deze ook in het Omniversum gezien en was toen al aangenaamd verrast.
    Nou vind ik alleen dat bolle scherm niet zo geweldig dus ik ben blij dat ik hem nu thuis op Blu-Ray heb gezien, zeer mooi gemaakte Docu.
    En nu eindelijk te zien met Robert Redford als orginele Narrator in plaats van een Hollandse trien

  12. #12

    Standaard

    Leuk, maar er gaat echt niets boven 'the real deal':

  13. #13

    Standaard

    hehe, denk dat de Blu-Ray toch iets goedkoper is

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Leuk, maar er gaat echt niets boven 'the real deal':
    Klopt.. Maar om eerlijk te zijn vond ik het niet echt bijzonder (en degene waarmee ik daar was vond dat ook niet), het was gewoon een gat in de grond. LOL.. maargoed, ik ben niet afgedaald of heb geen helicopterride gedaan (misschien de volgende keer)... En dat terwijl ik toch een echte natuurliefhebber ben..

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    het was gewoon een gat in de grond.
    Op die manier is natuurlijk niets de moeite waard....de Niagara Falls is dan 'gewoon wat water dat valt', Walt Disney World 'gewoon een grote speeltuin', de Everglades 'een moeras', Death Valley 'wat zand' en Monument Valley 'wat grote zand/steenhopen'.

    Helicoptervlucht had je echt moeten doen; onvergetelijk mooi.

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ik vond en vind het nog steeds inmens en zwaar indrukwekkend die Grand Canyon.
    Deze BD dient ook alleen maar omdat gevoel weer een beetje terug te krijgen.
    Maar ik ben ook redelijk Amerika gek.
    Dus als die dingen die jij noemt geven mij warme gevoelens.

    Mijn Kids daarintegen waren meer onder de indruk van de eekhoorns dan de Grand Canyon....




    Há zelfde punt andere hoofdrol spelers
    Bright Angel Point??
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Als we dan toch bezig zijn:



    Ik was ook zwaar onder de indruk en heb tien minuten met open mond staan kijken naar de immense diepte. Dat vertaald zich slecht naar foto of video, vooral de kleuren. Ik ben een stuk een wandelpad afgelopen richting de bodem en dat was helemaal mooi om te zien.

  18. #18

    Standaard

    afgelopen jaar, Bright Angel Trail ... tot aan Indian Campgrounds. Wilden verder, maar 40 graden in de schaduw (die er dus bijna niet was) ... tja, niet te doen





    volgend jaar ga ik naar Bryce Canyon, schijnt nog mooier te zijn .. hoor ik van velen.
    Laatst aangepast door DanielC : 29-03-2010 om 18:48

  19. #19

    Standaard

    Zullen we het verder weer over de Blu-ray Disc hebben in plaats van onze persoonlijke avontuurtjes in de Grand Canyon? Ook interessant, maar daar zijn andere plekken voor op het forum.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •